Raskaaksi 2015

Kiivimami! :smiley-bounce015 Jjjjjess!!! Onnea :hug007 ja kuorma-autollinen :ky!

Niin ja Kuuku kanssa onnittelut! :dance011

Mimi; oliko niitä eri kokoja mistä tilasit? Meille se myyjä ainakin ehdotti keskikokoa tai sitä isompaa vaikka hullulta tuntuu, kun nuo seinämät antaa niin periks..

Nyt se on tehty, viikon kaalikeittovermeet ostettu! Täältä tullaan pikadietti :D

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö
yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura
yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
TiiT yritystä 3/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
mimi.
yritystä 4/14 TESTAA 31.1.
Liisu
yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv
yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86
tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling
yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
jeilei yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna..
tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina
tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki
yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
Sannis86
yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 16.01.
pilvikirsikka
yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
piglet
yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Psykoenkeli ?
Nonna

(54 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 3.9.
Katariina86
yritystä 9/14 LA?
DarkMimosa
yritystä 2/14 LA 4.9.
Toffee
Orm Onnekas
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Minde
j3nni LA 10.9.
tuutikki90 LA 24.6
kiivimami
yritystä 5/13 LA?
Kuuku87
yritystä 11/14 LA?

Muokattu viimeksi:
Silville tsemppiä kaalikeittoiluun! Mulle toi olis ihan vihoviimenen dietti :confused1 Kaali ei uppoo kypsennettynä yhtään, ja muutenkin mä NIIIN repsahtaisin kahta kauheemmin ennemmin tai myöhemmin. :grin
Yritän tsempata vaan arjessa valkkaamaan sen "paremman", niin hyvin toimii, eikä tuu himoja/nälkää pidemmän päälle. :wink Sit jos repsahtaa, niin rankasen itteeni pidentämällä iltalenkkiä. :p

Mä en ole syönyt kaalia sitten esikoisen odotuksen. Mies teki alkuraskaudesta kaalilaatikkoa ja voi jessus sitä löyhkää :D

Mä taas ajattelin sen niin et tosta on vaikea retkahtaa kun syödä saa niin paljon kun lystää :D jos vain sais pienen alkusysäyksen tälle painonpudotukselle niin oon tyytyväinen :)

Silv, oli kaks kokoo ja otin sen pienemmän (alle 25v ja ei synnyttäneet), esikoinen synty sektiolla nii aattelin etten sitä isompaa uskalla ottaa jos se tuntuuki inhottavalle :D

Joo. Mä ostin sen omani silloin seksivälinekutsuilta (työpaikan pikkujoulut xD) ni se emäntä sano et mieluusti ottaa isompi ettei falskaa.. Mut eipä sitä silti tiedä ennen kuin kokeilee..

Aaaaaaaa KIIIIIIVIIIIIIII ojjjjj SIIIIS NIIIIIIIN MAHTAVAAAAAAAA!!!!! Ooon niin onnellinen sun puolesta! Päivän paras uutinen! Jos joku niin sinä sen olet ansainnut! Mammuttihalit sulle!

Paljon paljon Onnea Kuuku! Ja kaikille muille plussanneille!

Kiivi! :Heartred:Heartbigred:Heartred sulle toivon erityisen paljon onnea,oot jääny kyllä mieleen aina niin ihanista ja tsemppaavista viesteistä. :) Paljon tarrasukkia ja bodyja pienelle matkaan,toivottavasti kaikki sujuu hyvin! :ky:happy093

Onne toki myös kuuku! :) Sinne myös paljon limaisia asioita pienen matkaan! :happy093.

Oi kun täällä on paljon iloisia uutisia! Onnea kaikille plussanneille! :) Mä vielä taustailen ja kunnes maaliskuu koittaa niin sit täytyy tulla kunnolla tänne kuumeilemaan!! Ellen saa miestä aiemmin ylipuhuttua... ;)

Täällä on niin ihanan iloinen ja positiivinen tunnelma plussaonnesta ja tsempistä, että mielummin jäis vaan tänne lukemaan ja hykertelemään hyvästä mielestä, kun lähtis rämpimään ruokakauppaan tuonne kylmään:wav Kaalikeittoainekset pitäis kai silti lähtee hakee, kun himo iski, kun siitä täällä mainittiin, nam! :laughing002

Mimi. vielä kuukupista, mulla on pienempi koko ja ikää jo 30, ihan hyvin toimii. En ole synnyttänyt. Mä en tunne sitä paikallaan ollenkaan, joskus menkkojen loppupuolella on meinannut unohtua tyhjennys, kun ei sitä vaan huomaa... Mutta sormella vaan kokeilen tuntuuko se "pyöreältä", sen oppii aika nopeasti milloin se ei tunnu oikealta. Alussa joskus mulla falskas, mutta nykyään ei enää. Kannattaa varmaan alussa pitää myös pikkuhousunsuojaa, niin ei tarvitse jännittää. Mutta sen varmaan keksit jo itsekin. :)

Joo tuolla lunetten sivuilla onkin sit vähä taulukkoa mistä näkee et mikään normi ei pidä missään kohtaa :D toisilla on molemmat koot, pienempi loppupuolella ja isompi alkuun.

Ihania uutisia oli tänne tullut, siispä oikein paljon onnea Kiiville ja Kuukulle! :) Josko me muutkin plussattaisiin myös! Ite täällä malttamattomana odotan, että tuleeko se täti vai ei. Vahva tunne, että tulee, sillä eipä mulla oo raskausoireita juurikaan ollu ainakaan päivittäin.. No sen näkee viimeistään lauantaina miten käy.

Nega tupsahti taas, putipuhdas. Nyt menee hermot!! Tätiä odotellen... o_O

Edit: tänään myös oireet turvotusta myöten hävinny melkeinpä kaikki...

Takaisin