Raskaaksi 2015

Kiivi♡ voi onnea iso sylillinen! Olen niin onnellinen sinun puolesta! :) nyt liimaa ja kaikki tarrasukat matkaan! Ooooo onnea onnea onnea! :,)

Apua, mitä täälllä tapahtuu! :grin

Kiivimami, ihan hirmusesti älyttömän paljon onnea ja paljon vauvaliimaa mukaan :Heartred sun nimimerkin muutos oli selkeesti enne! Pitäisköhän sitä itsekin vaihtaa :grin

Onnea myös Kuukulle, sielläkin näytti kaksi viivaa olevan! :Heartpink

Kohta ei tunnisteta toisiamme kun kaikki vaihtaa nimimerkkiä ;) mutta näköjään se kannattaa! Onnea Kiivi! Ja Kuukukin, ihanaa!
Jatketaan tätä plussa-aaltoa ni foorumi on kohta tyhjä :)

Täällähän on oltu reippaita! Onnea plussanneille ♥
Muoks. Joo, Myy, kanta-hämeestä olen.

Muokattu viimeksi:
Jeeee ONNEA Kiivimami ja Kuuku!!!!!:smiley-bounce016

MAHTAVAA!

Kiivi erityisesti siinun puolesta olen niiiiiiiin iloinen!

Nyt kaikki mukaan plussa-aaltoon!

Voiko ihanammin päivä enää alkaa :) Mahtiuutisia!!!!

Onnea kuuku! :)

Ja onnea kiivimami!!! :Heartred:Heartbigred:Heartred:Heartbigred:Heartred Ihan parhautta!

Ai iiks kun itelläki tulee niin mainio olo ja se tunne plussauksesta hyökyy tuol sydämes!

Piglet. Tutulle juuri kävi niin että kierukasta huolimatta raskaana :rolleyes::grin Mikä ei tietenkään hänelle ollut mikään toivottu juttu, mutta kuitenkin.

Plussatuulia kaikille ja haamuille vanhvistumista!!! :talk017

Onneksi te piristitte, jotenkin tää arjen aloittaminen taas vetää mieltä maahan ainakin näin aamulla kun mies saa jäädä lorvimaan kotiin, minä lämmittelen autoa täällä -27 asteen pakkasessa että pääsisin töihin... onneksi huomen on taas vapaa hehe :cool: Pikkusen meinaa ärsyttää tuo neuvolan toimintakin täällä, pakko alkaa soittelee sinne, lupasivat että soittavat mulle tammikuun ajan joulukuussa vaan eipä kuulunut, nyt ois itsellä reissuakin tiedossa joten toivon että sieltä se aika löytyy piruvie :confused:

:happy093
Kiivimamille ja Kuukulle suuuuuret onnet ja paljon liimoja matkaan teille!!

Mä hienosti nukuin tänään pommiin! Joten testiä en ehtinyt aamulla mitenkään tehdä. Nyt tässä yritän työpaikalla saada päivää käyntiin kahvin voimalla! Onneks rauhallinen päivä tiedossa pyhien jäljiltä...

Huomennahan taas vapaata, niin kyllä mä sit huomenna jo testaan taas. :)

Mut omasta olosta sen verran, et nyt alkaa selvästi turvotus laskea. Meni farkkujen nappi kiinni ilman jenkkiksiä :P

Onnea kiivimami ja Kuuku!!!

Täällä testattu nega. Nyt olis jo pitänyt näkyä jos on näkyäkseen.
Harmittaa että kierto nyt sitten venyy jostain syystä. Olis ollu niin kiva jos olis ollu säännöllinen kierto. Tänää kp 33/30. :(

Tiiikeri älä vielä luovuta? Josko sulla hormoonit nousee vaan hitaasti?? Mulla sama juttu, kp 35/30...

Niin no, eihän sitä tiedä, mut vahvasti epäilen. Esikoisesta plussasin kp 32/30, mut ovis oli sillon ollu vissiin myöhässä kun olin vasta viikolla neljä tollo, olisko ollu rv 3+4... Niin olis aika outoa jos ei nyt jo näkyis... Ja siis tein ihan digin, et edes ei oo paljoo tulkinnan varaa. Mut no, ei auta ku oottaa mitä tapahtuu...

Siis ei oo totta !!!! Ihanaa Kiiwi Ihanaa :Heartred
Mä niin sulle plussaa toivoin !! Jee !!! Mä tuun perässä pakkohan se on kun menin lupaamaan:wink

Ja Kuuku onnea onnea !!!!! :Heartred

Voi mitä ihanaa täällä tapahtuu !!

On: mulla oli eilen huono päivä, itketti ja ketutti että tuleeko tästä ikinä mitään, mutta tiettekö saan niin älyttömästi voimaa teidän plussista !!
Mies ei ole puhunut asiasta mitään, mutta eilen itkun keskellä sain hänet avautumaan ja sovittiin että nyt mennään rintarinnan tapahtui mitä vaan ja puhutaan asioista :Heartred Hänellä on tehnyt pahaa katsoa kun muhun sattuu, mutta nyt lupas olla tukena !

Ihanaa kiivimami!!! Superisti onnea plussasta! Oon niin onnellinen ja innoissani sun puolesta! Ihan mahtavaa!

Kuukulle myös paljon paljon onnea plussasta!

Vetäydyn taas takaisin taustalle...

Takaisin