Raskaaksi 2015

Onnittelut kuukulle ja kiiville plussista! <3
Ja tervetuloa uusille! :)
Täällä haamuillaan edelleen, jos nyt malttaisi odottaa rauhassa muutaman päivän.
Oiretta on myös jonkin moista:grin
Etoo, mahaa juilii ja on kuuma! Yleensä oon aina jäässä villasukat päällä, nyt pari yötä mennyt valvoen koska on kuuma:grin Sama päivällä voisin heittää vaatteet pois näiden kuumien aaltojen kanssa .. :rolleyes:

Pakko kysyä kun eilen illalla menin nukkumaan alkoi vihloa mahaan ja sitten se jatkui tonne alas asti ihan siellä sisällä tiedättehän..... Mitä se meinaa :O

Onnea myös kuukulle täältä! :) jes jes!!

On. Viiemeyön poltteli niin paljon alavatsaa et nukkumisesta ei tullu mitään ja olin varma et täti tulee mut ei. Tänään on tullu vähän paksumpaa kellertävää limaa, mut ei vieläkään yhtään tätiin viittaavaa vuotoa. Saa nähdä miten tää etenee. Jos hakis sen digin tänään ni ei jää ainakaan mitään tulkinnan ja haamujen varaan ja jos kehokin sit tajuais negasta alkaa toimimaan. Kp40 jo menossa.

Ollaan Sarina samassa veneessä. Tuntuu välillä et jaaha, nyt se täti tulee. Mut sit ei kuitenkaan. Ja samaa kellertävää mullakin välillä. Vähän alkaa olla kärsimätön olo, en muista et täti ois tullu myöhässä näin paljoo sen jälkeen kun teininä sain kierrot asettumaan aikoinaan... Viimesen vuoden aikana heittäny max. 2 päivää normista 30pv kierrosta.. HUOH! :confused004

Nyt taitaa mun taustailu ollut loppu :)

Ensinnäkin onnea plussista <3 hirveästi ootte plussannut! Kiivin plussa varsinkin lämmitti <3

Täällä menossa kp21 ja ovista ei tässä kierrossa ollut. En kyllä tikuttanut, mutta limatkaan ei kertonut mitään. Mutta ens kiertoa kohti! Teroja syön nyt lauantai viiminen kun tuli aloitettua pari päivää myöhässä.

Meillä ens kierrossa kp12 ultra ja katsotaan mitä letrot saa aikaan.

Plussatuulia kaikille <3 voimia tädin kohdanneille, tää vuosi on meidän kaikkien vuosi!

Ihania uutisia täällä! :happy093
Onnea kiivi ja kuuku!!!:Heartred:Heartbigred:Heartred Paljon paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan! :Heartbigred:Heartbigred
Plussatuulia puhaltelen, kaikki aaltoon mukaan! :talk017

Tuhannesti onnea Kiivi ja Kuuku! :Heartblue:Heartred

Tein taas tänään aamupäivällä ovistestin, ja se näyttää melko samalta kuin eilen illalla tehty. Liitän vielä teillekin kuvan :) voisiko ovulaatio olla vielä edessä päin? Eilen kp 20 ja tänään kp 21. Ylemmässä testissä eillinen tulos, alempi tämänpäiväinen.

image.jpg

Sabetti: en ole testaillut noita päiviä ennen. Omaan silmäänikin tuo kp 20 on vahvempi. Kp 18 tuntui jotakin muljuilua alavatsassa, enemmän toisella puolella. Voi kuitenkin olla, että vain toivoin ja kuvittelin. Mitään limoja ei silloin kuitenkaan ollut, vaan valkkari alkoi vasta kp 20, ovislimat vielä kokematta. Tää on samalla tosi jännittävää ja hermoja raastavaa.:confused:

* Miljoona, miljoona, miljoona plussaaaa *

Jeeeeiii!!! Onnittelut kaikille plussanneille ketä en oo vielä onnitellut mut PALJON teitä on! ♡

Mainittakoon erikseen nyt kiivi plussanneista! Onnea ja tarrasukkia! ♡ Sä olet niin plussasi ansainnut ♡ (toki kaikki muutkin, ketään väheksymättä :))

Tätä se mun uni tiesi missä kaikki palstalaiset vetäsi plussat tikkuihin ;)

Asiaa siitä kuukupista vielä. Mistä mä tiedän että aukesko se kunnolla? :D ja voiko se tosissaan olla näin yksinkertanen käyttää ja huomaamaton? :o

KIIVIMAMI.... Oon niin onnellinen sun puolesta:Heartred:Heartred:Heartred Onnea miljoonasti ja tarrasukkia ja liimaa matkaan..... :) Jee oli kyllä niin ihana uutinen tänään.. Sopi hyvin tähän aurinkoiseen päivään.... :)

Kuukulle ja muillekkin plussanneille Onnea ja tarrasukkia matkaan.. :)

OIIIII!! <3 KIIVI!!! Onnea! Oon niiiiin onnellinen sun puolesta!!

Ja kuuku heti perään! Onnea!

Mimi: kyllä se oikeasti on niin helppo ja huomaamaton :) ite vekslaan sitä pari kertaa eestaas paikallaan, jos tuntuu pieni paine niin kunnolla on :)

Takaisin