Raskaaksi 2015

Nannu, uskon että sulla vasta ovis tuloillaan! Jatka vaan tikuttelua niin näät mihin suuntaan viivat muuttuu :)

Muoks, laita ihmeessä kuvaa, tykätään tutkailla niitä :D

Muokattu viimeksi:
Siis eihän tää raskaus oo varma ennenkuin saan selkeämmän viivan tuohon tikkuun, mutta voi järkytys että mua on pissittänyt koko illan :D En meinannut kaupasta kotiin vessaan keretä ja ennen kauppareissuakin kävin vessassa :D Alkaa muistumaan mieleen edelliset raskaudet ja se jatkuva vessassa ravaaminen. Nytkin pääsin juuri sänkyyn lukemaan kuulumisia, mutta taidan kurvata takaisin huussin puolelle :D

Psykoenkeli, älä huoli, kyllä sä tänne kuulut siinä missä muutkin. Paljon ihmisiä täällä on, hyvin erilaisista lähtökohdista, mutta kaikki me toivotaan samaa asiaa, itselle ja muille. En mäkään varmaan tikuttais ovista mutta olosuhteiden pakosta täytyy, kun ei mun raskautuminen muuten onnistu, kun ei ole miestä lainkaan... Ja varmaan monet tekee r-testin vasta kun menkat on myöhässä, vaikka helposti pistää silmään aikaisin testaavat. Ehkä mäkin tässä kierrossa maltan odottaa, kun ei ole jouluaatto. ;)

Heippa!
Pidin lomareissun ajan totaalisen foorumitauon, seurauksena 40 sivua lukemattomia kommentteja :D Pari päivää tässä mennyt, että sai kiinni :)

Tervetuloa uusille!

Täällähän mielettömästi plussailtu! Paljon onnea ja paljon paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan plussanneille!! ❤️

Haamulaisiakin löytyy, vahvistumisia kovasti! ❤️

Psykoenkelikö oli Kanta-Hämeestä? Täällä toinen :)

Jos joku haluaa, mutkin voi lisätä listaan ja yritystä 11/12.

Oli aivan ihana lukea teidän tarinoita miten olette miehenne tavanneet!
Me ollaan joskus lapsena kuulemma leikitty yhdessä, kumpikaan ei muista toisiaan, mutta toistemme äidit muistetaan. Nyt aikuisiällä olin sairaalassa mieheni äidin kanssa samassa huoneessa ja siitä se sit lähti :D

:'( Diku ❤️ Itku tuli... Sanoja ei löydy... Olen niin pahoillani!!! ❤️ Olette ajatuksissani ja muistan teitä iltaisin. Voimia kovasti! ❤️

Tervetuloa mukaan kaikille uusille ja peukkua aamun plussaajille.

Olen nyt mennyt lukemaan, mitä pitkä kierto tarkoittaa raskautumiselle ja tämä homma alkaa vaikuttaa epätoivoiselta. Olkaa onnellisia, jos teillä on suht säännöllinen 28-30 päivän kierto. Tällä 42 päivän kiertovälillä tuskin ovuloin ollenkaan. :(

Noniin nyt se on varmaa, jos minä voin tulla raskaaksi niin voitte tekin. Onnellisesti järkyttynyt testaaja jakaa teille pöyristyttävän kuva kokoelman! :love017 Siis apua! Mun oli pakko kertoa teille koska ilman teitä en olisi tässä. Kiitos kaikille ja nyt toivotaan että kyytiläinen pysyy mun matkassa.

Testin merkki pregcheck, testi tehty iltapissasta en edes viitsi laskea kuinka monennesta ja 4 tunnin pidätyksen jälkeen, plussa pärähti tikkuun alta minuutissa.. onneks paras ystävä oli mun kanssa :) hiukan sekava teksti varmaan mutta tulen myöhemmin tänään vielä tänne kun hensun teolta ehdin! PS en aio testata enää ;)

Plussatuulahdus! :talk017

Liitteet

• 20150104_211047.jpg
    20150104_211047.jpg
    325.1 KB · Katsottu: 196
  • 20150104_211850.jpg
    20150104_211850.jpg
    304.3 KB · Katsottu: 200
  • 20150104_211828.jpg
    20150104_211828.jpg
    324.3 KB · Katsottu: 201
Olenko toinen tämän aamun testaaja? :)

Ylempi kuva tänä aamuna otettu aamupissasta. Ja tuo haalea viiva tuli testiajan sisällä.

Alempi otettu eilen illalla ja testiajan jälkeen huomasin tuon viivan.

En usko vieläkään :D Tämän aamun testi näyttää muka mun silmään viivan paikalle. Haen vielä tänään digin :D

Liitteet

• 2015-01-05 07.18.50.jpg
    2015-01-05 07.18.50.jpg
    272.3 KB · Katsottu: 197
  • 2015-01-04 19.36.44.jpg
    2015-01-04 19.36.44.jpg
    284.1 KB · Katsottu: 180
Onnea Kiivi <3 Ja moni muukin taisi olla plussannut! Paljon vauvaliimaa nyt matkaan mukaan :)

On: Olen enemmän tuolla raskaaksi 2014-ryhmässä kirjoitellut kun plussasin syksyllä ja nyt mennään jo rv 16+2, la 20.6 :)

Pahimmat raskausoireet on helpottanut ja masukin alkaa kasvaa. Muutamana päivänä jo tuntenut jotain epämääräisiä liikkeitä :) Helmikuun ei siis odotellaan! Huisia sillä taustalla mulla 2 km joten pelko tässä hieman ollut mutta kaipa sitä jo uskaltaa hengittää ja nauttia!

Tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia :)

Takaisin