Raskaaksi 2015

Psykoenkeli mäkään en tiedä yhtään millo Mulla on ovis, en tee testejä pelkästään limojen avulla mietiskelen :) ja nyt itsekin yritän testata vasta ku menkat myöhässä :)

Mimmu puheli että oli dpo 9 alkanut oireet ja kurkkukipu , ja mä täällä nyt toivon et olis sama vika joten voi se hyvinkin sinulla olla myös ;)

Ai nii ja palaten asiaan 2 mukia glögiä ja muki teetä ei lähde kulumallakaan helpottamaan :P

Kuuku oon samaa mieltä! Mullakin oireita vaikka muille jakaa!
Jos ei näillä oireilla niin milläs sit!?

Nyt huomasin, et vasemmalla puolella vatsaa suunnilleen alimman kylkiluun ja navan välillä tuntuu outo paine. Varsinkin kyykistellessä tai esim kun nousen ylös solmiessa kengännauhoja... Mut ei kai sillä kohtaa voi olla mitään raskauteen liittyvää!? o_O
Ja lenkillä tuli hetkellinen huimauskohtaus.

Nyt alkaa mennä jo överiks nää tuntemukset! :(

Ihanan pitkällä olet tuutikki :Heartred onneks on vähän helpottanut ja saat vihdoin nauttia raskaudesta :)

kiivimami, kiva kuulla että siellä on jo rauha maassa :) ei oo kiva olla riidoissa, varsinkaan pitkiä aikoja.

Tervetuloa uusille, olkoon visiittinne lyhyt :angel11

Joltain oli otettu kierukka pois, oliko Azalea vai Aaria vai kuka? Kuinka kauan menee, että kierto normalisoituu? Me nähdään loppukuusta vasta miehen kanssa, niin tjottailu taitaa alkaa helmikuussa.

Sannis, kaikki on kyllä mahdollista! Mutta mäkin kyttäsin esikoinen kohdalla ennen plussaa ihan jokaisen oireen tai "oireen." :D
Muoks. Tuo huimauskin voi liittyä moneen. Mutta mä kärsin siitä esikoisen aikaan monta kk. Meinas lähteä taju ja silmissä sumeni mm. saunassa ja bussipysäkillä!

Hui Psykoenkeli! Toi kuulostaa jo hurjalta :( Mulla se huimaus nyt tuli ja meni samantien. Huoh.

Kyllä alan jo epäillä itseäni, et miten mulla nämä oireet nyt pukkaa aika rankasti, varmaan kuulostelen vaan kroppaani nyt erityisen tarkasti vaan... Katotaan nyt, onko tässä aihetta oikeesti oireisiin, vai onko päänuppi tarkistuksen tarpeessa :P

Useamman kerran sai kyykistyä/istua ja hengitellä rauhassa. Muistelen, että joku aika noista pahimmista kohtauksista otettiin hempparit ja ne olikin sit raskauden takia tosi matalalla. Elämäni ensimmäinen rautakuuri :(

Voi ei! Mulla on hempparin kans aika-ajoin ollu varsinkin lapsena/teininä ongelmia. Rautakuuria on syöty aikoinaan, ja paljon. Olettaisin et voi olla taas ajankohtaista. Monta vuotta oonkin pärjännyt ilman...

Mä ajattelin, että sitten kun joskus plussaan, niin otan raudat käyttöön ennen kun tulee mitään samanlaista! Rautakuurin käsittääkseni tarvii raskauden aikana todella monet. Ja foolihapot ennen plussaa, vaikka pitäis aika hyvin saada ruokavaliostakin.

Moikka!
Mukaan pyrkisin minäkin, haaveilemaan ja kuumeilemaan. Pikkukakkosta kuumeillaan KM 18.12.-14 RV 8+2 ja sen jälkeistä kierron palautumista odotellessa, ovista olen yrittänyt pongailla,,, käytän ovis sylkitesteriä, onks muilla kokemuksii siitä?
Kuume on kova Km jäljiltä, varsinkin kun on tuo pco ja ikääkin jo ihan riittämiin. Edellinen raskaus lähti alkuun clomeilla ja tyttö meillä on Ivf -hoidoilla saatu.

Kuukun haamun naen minaki, toivotaan etta vahvistuu!

Plussa onnea huomenna plussaaville, taytyy heti aamusta tulla katsomaan.

Jos joku tota listaa paivittelee ni mulle vois laittaa LA 4.9 :)

Taalla flunssa iskeny mut muuten ei mitaan oireita viela, tuntuu melkein silta ettei olis ees raskaana :D kauankohan asiat on niin ;)

Tervetuloa uusille!
Paljon ootte taas ehtineet turista, nopeasti selasin kännykällä.
Mimi, mulla on ollut kuppi varmaan vuodesta 2006 tai jotain ja päivänkään en oo katunut! Runsaampina päivinä käytän myös pikkuhuosunsuojaa, muuten menee vaan kupilla. Todella kätevä ja mukava, mun piti leikata tosin koko se tappi pois kun painoi, mutta monilla ei haittaa. Suosittelen käymään kuukuppikunnan nettusivuilla.

Sainpas valmiiksi oli työ mut nyt se palkitaan kun saa jalkaan <3 jos nää ois ne tärppi sukat ;) mut jos ei ni ehkä seuraavat :D
ImageUploadedByVau Foorumi1420405629.591650.jpg

Mä ostin tänään kauppareissulla noita pregcheckin ovulaatiotestejä, kun joku täällä minulle aiemmin neuvoi ovista tikutella :) Tänään on siis menossa ekaa luomukiertoa kp 20. Ainakaan mitään limaa ei ole ollut, tänään ja eilen ollut runsaammin valkkaria, joten ehkä ovis on vielä edessä päin. Sitä ennen on ollut ihan yhtä kuivaa kun pillereidenkin kanssa.

Mitä nuo ovistestien heikot viivat tarkoittaa? Liuskaan piirtyi selkeä viiva, mutta se oli kuitenkin aika hailakka, ei siis yhtä voimakas kun kontrolliviiva. Voisikohan ovulaatio olla vasta tulossa? Ruumiinlämpö on ihan normaali. Testailen huomenna (tai nyt illalla jo, jos en aamuun malta odottaa :grin) uudestaan, toivottavasti vahvistuisi. Ostin tänään myös Valion verigreippimehua, jos auttaisi minua tunnistamaan ovista. Tropicanallakin olisi ollut ihan greippimehua, mutta se oli kalliimpaa niin aloitin nyt tällä.

Takaisin