Raskaaksi 2015

Mimi: mulla on kuppi ollu käytössä 2009 saakka. Tykkään kyllä! Toki sidettä oon pitäny aina yöt ja jos oikein runsaat menkat niin pikkuhousunsuojaa esim lenkillä/ muuten paljon touhutessa kupin lisäksi. Nykyään harvakseltaan, lähinnä saunaan mennessä ja menkkojen loppupuolella. :)

Ja on helppo käyttää, muistaakseni ohjeessa sanottiin et sen pienen silikoni"tikun" sais jopa leikata veks kun oppii käyttään, mut mä en ole sitä tehny koska mua se ei haittaa ja siitä saa kätevästi nypättyy kuppia ulospäin.

Taidan olla ovikseton tässä kierrossa; kp 10 asti oon testaillut ja nyt kp 17 eikä se vieläkään hymyile... Viime kierto oli 31 päivää, eli kai se vielä voi alkaa hymyilemään, vaikkei kierto venyiskään? Voiks niitä cb:n digin liuskoja tulkita yhtään? Kun musta sillon kp 10 viivat oli lähes yhtä tummat, mut ovat vaan vaaleempia ja vaaleempia nyt :O Mut jos ovis ois ollut jo kp 10 (eli olisin saanu hymynaaman kp 9, jos oisin testannut), niin onko se edes riittävä aika munasolun kypsymiselle? Limat ja omat olot kyllä puhui sen kp 10 puolesta, nyt on muutaman päivän jo ollut kuivaa kuin saharassa ja halut täysin poissa :rolleyes: Tosin ei ne aiemmat limatkaan kyllä vielä ovislimoilta vaikuttaneet, olivat ennemminkin sitä mitä tuuppaa yleensä ennen ovista... Tikuttelen nyt vielä muutaman päivän ja sitten siirryn oottelemaan tätiä, jos sitä naamaa ei kuulu... Talletellaan kuitenkin nyt sitten vielä joka toinen päivä jonkun aikaa, jos se ovis vielä kuitenkin sattuis tulemaan :rolleyes:

Vähän meinaa kyllä nyt veetuttaa, että mistä ihmeestä sekin sitten johtuu, etten ovuloi :O Tuskin sitä nimittäin oli viime kierrossakaan, niin hyvin talleteltiin ja sillonkin ne oireet oli ihan kummat.

Azalea, mulle on sanottu, että jos ovis on kp 10 ja siitä eteenpäin niin on ihan ok. Mulla tosin siirrettiin ovista kp 12:ta ja se auttoi raskautumisessa. Otin siis käyttöön siveydenpuutabletit ja samalla hoidettiin keltarauhasenvajaatoiminta niin oviskin siirtyi.

Tässä tämä minun testi tältä illalta :) Kuva huono ja paremmin näkyy ilman kameraa :)

Liitteet

• 2015-01-04 19.36.44.jpg
    2015-01-04 19.36.44.jpg
    284.1 KB · Katsottu: 190
Azalea, mun viime kierto oli 33 ja ovisplussan sain kp20, et elä huoli kyllä se sieltä vielä tulee <3

Ihania haamuja ja plussia testeihin täällä tullut! Onnea!

Kuuku kyllä siinä haamu on :) ihan selkeä :)

Psykoenkeli, mikä puhelin sulla on ? Mulla i phone 6 ja tää ei myöskään ilmota uusista viesteistä vaikka olen saallinut sen :(

Hei kuka kerro mulle et dpo 9 alko oireet ja mm kurkkukipu, oispa tää kurkkukipu sitä <3 ei auta tee ei glögi tai mikään muukaan....

Mulla on Samsungin galaxy s3. Välillä ilmoittaa ja sitten ei ilmoitakaan. Sitten kun tulee katsomaan, että eikö täällä tapahdu mitään, niin monta sivua saa selata. :o

Mulla samsung s4 ja tekee kans välillä tota et ei ilmottele. Mä oon huomannu et jossen oo ehtiny käymään vaikka päivään ni ei ilmota mut sitku päivittää sivun tai käväsee ni johan rupee hälytykset näkymään. En ollu käyny enää tuolla raskaaksi 2014 sivulla moneen päivään mut sitku pyörähdin siellä ni rupes ilmotuksia tulemaan.

Silv, niin siinä tulee ohjeet mukana? Ettei tarvii vessaan mennä googlen kanssa :D

Kuuku, ompa kyllä vahva haamu. Mun silmään ei näy väriä, mutta enpä oo ennenmin noin vahvaa haamua nähny :o toivottavasti lähtis vahvistumaan ja väriä tulis :)

Mullekkaan ei tuu ilmotuksia tähän iphoneen. Ei aina ees päivitä tota ilmoitukset listaa.. Ja ihmettelen kans että eikö kukaan puhu mitään, tuun kattomaan nii monta sivua taas tekstiä :D

Ainii, onks kellekkää muulle käyny niin että menkkojen aikana tai loppupuolella olis pahoinvointia? Mua on taas oksettanu koko illan. Kurkkuki on kipee.
Lapsi on nuhassa, saa nähä tuleeko mullekki :(

Anskunen: Mielelläni sen plussan teille pian ilmottaisin, voi että kun sen voiskin vain sopia ;) :)

Mullakaan ei ilmottele välillä lainkaan uusista viesteistä!! o_O

Kuuku: kyllä sieltä jotain näkyy!!! :) Vahvistumista!!! :)

Mulla ihan sama esim tänään ku kävin kattoo ni 83 kommenttia :D pitää itse tulla aina katsomaan :D

Takaisin