Raskaaksi 2015

Mut voi laittaa, että yritys aloitettu 12/14 :)

Me tutustuttiin miehen kanssa netissä ja myöhemmin tavattiin. Taidettiin mennä piknikille ekoilla treffeillä. Asuttiin vuosi etäsuhteessa kun molemmat asui vielä vanhempien kanssa, nähtiin kuitenkin lähes joka viikonloppu. Lopulta muutettiin saman katon alle kun molemmat aloitti opiskelut samalla paikkakunnalla. Keväällä tulee huimat neljä vuotta tutustumisesta, mutta tosiasiassa tuntuu kuin oltais oltu paljon kauemmin yhdessä :)

Me ollaan kai jonkun mielestä menty eteenpäin aika haipakkaa, -06 tavattiin, puol vuotta myöhemmin alettiin seurustelemaan, -07 mies muutti meille, -08 mentiin kihloihin ja muutettiin yhteiseen vuokrakämppään mun opiskelujen alkaessa, -10 ostettiin omakotitalo, -11 syksyllä mentiin naimisiin, saman vuoden lopussa mä valmistuin ja siitä 1,5kk myöhemmin -12 syntyi esikoinen, -13 ostettiin vaihdettiin isompaan omakotitaloon ja samalla muutettiin takas mun kotiseudulle ja -13 syntyi myös kakkonen. Vois melkein sanoa, et vuosi 2014 oli aika "tylsä", kun ei ollut ihmeempiä tapahtumia :D

Niin ja tavattiin kavereiden kautta; mun kaveri alkoi seurustella turkulaisen tyypin kanssa (heillä mökki täällä päin ja siten jossain tapasivat) ja pitivät mökkibileet, joihin kutsuttiin molempien kavereita. Mun mies on tän mun kaverin veljen paras kaveri :D

Hellou leidit :) täälläpä on turinoitu :)
Paino asiaan ; mä tiedän et olen lihonut vuodessa varmaan n.10-15kg, en omasta mielestä vaatteet päällä näytä kamalalle mut omg ilman vaatteita. Meillä alkaa miehen kanssa kunto kuuri muuton jälkeen :) voi voisipa itsekin olla suklaa dieetillä <3 :P

Me tavattiin mun miehen kanssa kun se tuli töihin mun silloiseen työpaikkaan ja sepä oli rakkautta ensi silmäyksellä <3 siitä asti 2 vuotta onnellisesti yhdessä :)

Me ollaan tavattu miehen kanssa tammikuussa -10 kännykän mobiilideitissä. Hänellä oli siellä ilmoitus, johon vastasin. Mies asui 200 km päässä minusta. Sen jälkeen pidettiin yhteyttä syyskuuhun -10 asti pelkästään puhelimitse kunnes tavattiin ekan kerran. Jouluaattona -10 mentiin jo kihloihin. Helmikuussa -11 muutin tänne etelä-pohjanmaalle miehen luo ja tammikuussa -12 syntyi esikoinen. Maaliskuussa -12 mentiin naimisiin samana päivänä, kun esikoinen kastettiin ja kesäkuussa -13 syntyi sitten meidän toinen lapsi :)

Ihania rakkaustarinoita! Me tavattiin mun miehen kanssa -04 joulukuussa, tammikuussa -05 alettiin seurustelemaan. Seurusteltii n. puol vuotta kunnes erottiin. Vuos meni ollako vai eikö olla vehtaamiseen kunnes elokuussa -06 päätettiin vielä yrittää. Ja sillä tiellä ollaan. Yhteen muutettiin -09, kihloihin -10, esikoinen synty viime helmikuussa ja naimisiin mentiin kesällä. :)

miuk asuksää turus? hihi kiva kuulla että on muitakin, itse asun ja olen turkulainen.. kiva tuo teidän tarina myöskin <3 :) onnea viikoista ;)

ps. kaikilla kivat stoorit! :)

Me tavattiin ekan kerran 90-luvun puolessa välissä kun menin kouluun, ollaan siis samalta kylältä. Tää mun mies oli myös mun nuoruuden ihastus monta vuotta ;) no sitte meni monta vuotta välissä ettei törmätty missään, oltiin jopa samassa työpaikassa toistemme tietämättä.. Netin ihmeellisestä maailmasta sitte toisemme löydettiin :)<3

Onpa hauska lukea, miten olette tavanneet miehenne! :)

Me tutustuttiin netissä ja kirjoiteltiin sähköpostiviestejä toisillemme kesällä 2010. Elokuussa sitten tavattiin ja se oli menoa! Elokuun lopussa jo seurusteltiin ja seuraavan vuoden helmikuussa yo-kirjoituksia edeltävän lukuloman alkaessa pakkasin tavarani ja muutin miehen luo 12 m2 soluhuoneeseen :grin Toukokuussa 2011 muutimme tähän meidän yhteisen kaksioon. 4pv sitten menimme naimisiin 4v4kk seurustelun jälkeen. Voi tätä onnea :Heartpink

Pilvikirsikka, peitto on kyllä kiva projekti. Ei ainakaan tarvitse olla huolissaan, minkä kokoinen on hyvä. Mäkin aloitin just tekemään vauvanpeittoa, vaikka raskaudesta ei ole vielä tietoakaan... No, väitän kavereille että se on "serkun lapselle". ;)

Meidän tarina on niin sekava että ei sitä kukaan tajuaisi :D mutta se alkoi kuitenkin siitä kun mies tuli nurkan takaa vastaan.. Kirjaimellisesti :)

Taas pakko avautua kuinka tuntuu siltä että veistä käännettäis haavassa. Kaveri kertoi jäävänsä pian mammalomalle sillä kolmen kuukauden päästä olisi laskettu aika.. Niin ja tietenkin tää kaveri odottaa tyttöä. Juuri se mitä itse haluaisin, mutten tunnu kirveelläkään saavan :( toki olen iloinen hänen puolestaan mutta syvällä sisimmässä tuntuu et oisin täynnä kyyneleitä.

:laughing021
Hilla: ihan just sopivaa huumoria :D Katotaan ni huomenna valuu maidot rinnuksilla, mut negaa näyttää ;D
Ja sit alan varmaan tehä pesää, kannan levottomana koiran vinkuleluja sit sinne ;) Eikös ne niin tee? Meillä on uroskoira ni en tiiä noiden narttujen meiningeistä o_O

Ja voi miten hienoja tarinoita, onpas kiva lueskella romanttista hömppää näin lauantai-iltaan

Takaisin