Raskaaksi 2015

Mariska kyl maar :D

Mä olin myös aivan hirveän ihastunut mun mieheeni silloin pikkutyttönä ja olin läpi teinivuosienkin aina kun hänet näin.. mietin silloin että ei meistä mitään tule, myöhemmin kun alettiin tapailemaan 2012 sain kuulla että hänkin oli katsellut minua jo silloin sillä silmällä ja olin jäänyt moneksi vuodeksi hänen ajatuksiinsa.. ahh <3

Jep, Sannis. Sitten voitkin seuraavaks "synnyttää" muutaman käsiin osuvan esineen ja alkaa hyysätä niitä :D Mun kaverin narttukoira joskus oikein ultrattiin, että "juu, tiine on ja useempi pentu". Noo, sitten se mun kaveri laitto viestiä, että "Nyt se synnytti. Sieltä tuli pehmohai ja muovinen taskumatti!" :D :D Ehdotti, että pitää sitten varmaan mennä sille samalle eläinlääkärille pentutarkastukseen ja lätkästä se pehmohai ja taskumatti pöydälle :D

Diku myöhäiset pahoittelut! :( ei varmaan mitkään sanat voi lohduttaa! Mutta toivon jo et olis sulla hiukan parempi fiilis!
Lume muutatko jonnekin?
Silv mihin sun pääkallo katosi? Nyt en meinas tunnistaa "sua" keskusteluista!
Onko Minskistä kulunut mittään? Missä Kiivilintu????
Tervetuloa kaikille uusille!!! Suuret plussapuhallukset tänne teille kaikille!

Hei taas pitkästä aikaa. Tuntui että joulu hössötykse aikaan ei kerennyt kunnolla kuumeilla. .:D nyt on taas aikaa innostua ja haluaisin jo niin olla raskaana. Onnee kaikille plussasta. Mariska jännään niin teidän tilannetta, puuh viiva testiin. :D Meillä muuten miehen kanssa työpaikka romanssi. Ihanaa alkavaa vuotta kaikille!

:laughing025Eikä Azalea!!
Pien moka siltä lekurilta!!!! :D

Alan nyt valkkailla noita lateksivinkuja tuolta koiran kopasta, josko joku joutais mulle hoivattavaksi :)

Joo ja ylimääräisistä kiloista puhuttaessa niitä kyl on ja reilusti:D mutta jos TAAS aloittaisi laihduttaa. .ois kenties raskautuminenkin helpompaa:) ikäkin alkaa jo painaa päälle heh. ....

Johanna kiva kuulla sinusta! Tarttuispa plussa pian sinnekin <3
Harmony just 2014-ketjuun laitoin kommenttia että mitä sulle kuuluu kun sinne eksyin, mitä sulle kuuluu?
Täällä mä kirjoittelen edelleenkin ja nimimerkki vaan vaihtunut, sori mä tiedän että vaikeaa hahmottaa kun kuva ja nick muuttunut :) <3
Anskunen ihanuus oot, kiivimami niin kiva nimi <3 sait mut ylipuhuttua, vaihdan sen kiivimamiksi! pentele olen vietävissä :D

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Lume yritystä 2/13
kiivimami93 yritystä 5/13 TESTAA 09.01.
Sannuinen
yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö
yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura
yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
mimi.
yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv
yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86
tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling
yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Hilla yritystä 8/14 TESTAA 5.1.
jeilei
yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna..
tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina
tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
Kuuku87
yritystä 11/14 TESTAA 07.01.
Sannis86
yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 16.01.
pilvikirsikka
yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Kerttu
yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Psykoenkeli ?

(52 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.
12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 03.09.15, Katariina86 yritystä 9/14 LA ?, Diku yritystä 10/07 LA 10.08.15, DarkMimosa yritystä 2/14 LA ?, Toffee, Orm Onnekas,
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.15, j3nni LA 10.9.15
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA9.9., Minde

Muokattu viimeksi:
Niin kivoja lovestoryja kaikilla!! :) mekin tavattiin niin kliseisesti baarissa vuosi sit joulukuussa. Mä uskon et se oli kohtalon johdatusta! Asuin sillon töiden perässä eri paikkakunnalla ja mulla olis ollu viikonloppuylitöitä poikkeuksellisesti, mut olin saanu kutsun mun kotipaikkakunnalle 20km päähän pikkujouluihin ja päätin sit lähteä käymään kun en ollu kyseisiä kavereita hetkeen nähnyt. Piti olla vesilinjalla ja mennä ajoissa kotiin, mut innostuinkin ottamaan pari sidukkaa :D sit kaverit sai houkuteltua mut baariin ja vielä sellaseen missä ei yleensä käyty. Aattelin edelleen, et käyn siel ja lähden sit "ajoissa" kotiin. Mä en siis ikinä oo mennyt juttelemaan kellekään baareissa, mut sinne ku mentiin ja näin ton miehen siellä tiskillä istumassa mä aattelin et tossa se unelmien mies nyt sit on ja joku ihmeellinen magneetti siinä veti mua puoleensa. Pakotin ystävän mun kans muka tilaamaan jotain siitä vierestä ja samantien ku avattiin suumme niin hänkin totes et nyt löyty elämän nainen :D en mä sit ikinä ylitöihin päässy, mut hetkeäkään en kadu ja monesti oon miettiny et mul olis ollu todella monta tilaisuutta lähteä kotiin, mut mun oli tarkotus mennä sinne ja tavata elämäni mies. Siitä päivästä lähtien käytännössä asuin hänen luona ja virallisesti 3kk tapaamisen jälkeen muutin takas kotipaikkakunnalle yhteen hänen kanssa ja sillä tiellä ollaan ja edelleen, kun paita ja peppu :grin

Hei muuten, sori että kuormitan nyt tälleen ketjua kun painan enter kokoajan mutta.. hahahahahahahha! En halua loukata ketään, tämän pitäis olla kevennys mutta tiedän tän olevan tietynlaista huumoria.. (mua samaan aikaan vituttaa tää kuva ja samaan aikaan repeän tälle) :grin

Liitteet

• pregnancy-test.jpg
    pregnancy-test.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 189
Oi ihanaa kiivimamista on tullut virallisesti kiivimami :Heartred :smiley-angelic003 olit oikeassa, tuo kuva samaan aikaan naurattaa että ottaa päähän! :grin ja itse olet ihana! Kiva kun tällä palstalla on kaltaisesi positiivisuuden huippu :hug013

Sen verran voisin viel täsmentää et edelleen oon kyllä samassa työpaikassa, nyt vaan kuljen sit sen reilu 20km suuntaansa päivässä :D ei onneks tullut sanomista vaikken päässytkään töihin :grin:grin

Unicorn: mulla kans pitkät kierrot, joita clomit vaan pidensi. Pari viimesintä kiertoa on ollu 60 päivän tietämillä. Nyt uskon että tulee lyhempi kierto, kun ollu kaikenlaisia oireita. Vahva usko että ovis oli tuossa pari päivää sitte. Nyt kp24 eli pitäis tulla noin 37-38 mittanen. Jos joku päivittää listaa niin mulle voi laittaa testipäiväks 19.1, sillon olis menossa kp40, sinne asti ajattelin yrittää malttaa.

Minde: onnea, ihan selkee pulssa! :Heartred

Oon kans lihonnu hyvästi yli 5kg viimesen puolen vuoden aikana. Syön vaan kaikkia herkkuja, joka päivä karkkia :(. Oon semmonen surusyöppö, nuo clomit sai mun kierrot ihan sekasin ja se aiheutti vähän apeaa mieltä. Nyt päätin vuoden vaihtumisen kunniaks yrittää herkkulakkoa. Kolmas herkuton menossa ja vielä on onnistunut. :) Liikuntaa harrastan aika paljo, mutta syön kuitenki liikaa.

Kiivimami:Jes! Sä vaihdoin tuon nimen! :) juu ja tosi ärsyttävä kuva... oli hilkulla etten tuostakin alkanut tihrustaa haamua.

Kivoja rakkaustarinoita.

Omani. Kattelin sillon netissä vähän että ketä siellä :/. No sit ukolla oli profiili siellä...olisko laittanu mulle viestiä ja mä vastasin... se asu viereisessä kaupungissa. Messengerissä aluks juteltiin ja kovasti se halus nähä... Mä olin just eronnut ja olin vähän silleen että en tiedä... no nähtiin kuitenki. Pyysin saada ottaa koirat mukaan jos se onki joku hullu ni ne puolustaa mua. Se passas sille. Ajelin ukon luo ja käytiin lenkillä ja katsottiin joku ihan hullu elokuva jota en ikinä enää katsois uudestaan. Jäin yöks. siitä n. 1 kk ni änkes itsensä mun yksiöön vaikka en halunnut. Mut se vaan tuli ku halus. .. en mä vieläkään tiedä tykkäänkö mä siitä mutta kyllä mä sitä rakastan ja ikävöin kun ei oo kotona.

Muokattu viimeksi:
Takaisin