Raskaaksi 2015

Mä laihduin kummassakin raskaudessa 12kg, ekan imetysaikana lihoin kaikki takas :D Nyt toisella kerralla ensin imetysaikanakin lähti vielä painoa, olin jo jossain vaiheessa -15kg ennen raskautta olleeseen painoon. Mut sitten tuli paljon murheita perheeseen, 9kg tuli siinä takas, kun elintavat oli aivan perseellään. Saatoin ehtiä syömään aamupalan joskus klo 12-13, seuraavaks söinkin sitte päivällisen klo 17 ja kun lapset meni nukkumaan, oli edessä ensin voileipävuori ja sitten sitä niin ihanaa suklaata, koska "olin ansainnut sen, kun oli niin rankkaa". No, nyt oon pari kuukautta ihan vaan syönyt säännöllisesti ja kohtuullisesti ja jättänyt vaan herkut lähes kokonaan (viikonloppuna on lupa ottaa pari riviä suklaalevystä ) ja joulun syömisistä huolimatta nyt on taas pari kiloa lähtenyt. Liikkumaan mä en oikein oo orientoitunut, hyötyliikuntaa tulee tietty paljon ruumiillisen työn kautta, mutta lisäähän pitäis tietysti... Mulla on semmonen 20kg ihan täysin ylimäärästä, 25kg kevyempänäkään en ois vielä riutunut :rolleyes:

Mutta, painoin siis aaaaaivan liikaa ja raskauduin silti neljä kertaa yk1. Tosin tuo ennenaikasuus- ja km-riskikin taatusti ois pienempi ilman tätä läskiä. No, jos se mahdollinen kolmas raskaus taas veis sen 12kg, niin ei ois enää niin pitkä matka tavotteeseen :D :D

Tyttötiikeri: sullehan voi vielä hyvin pärähtää plussa! Toivotaan, että näin käy. :)

Mariska: Mä testasin eilen kp 42 digillä negan. En tosin aamulla, ja aika hätäsellä pissavälillä.

Toivo alkaa sinällään kyllä olla mennyttä, mutta mitä mieltä olette, että jos mun ovulaatio ois oletattavasti ollukin vasta kp 30 tienoilla, niin oisko mahdollista, että plussa ei näy vielä? Tänään ois siis about dpo 12-13.

Unicorn: mulla dpo n.16, voi olla enemmänkin. En tikuttanut, mut omien tuntemusten perusteella tuo. Ja testi vieläkin nega. Ja täti kadoksissa. Pidetään nyt vielä toivoa yllä :)

Unicorn: Mä lopetin edellisessä raskaudessa minipillerit eikä sen jälkeen tullu menkkoja ollenkaan. Noin 3 kk meni ja olin yllättäen raskaana :) Eli voi käydä niinkin, että raskautuu vaikkei menkkoja tulekkaan :)

Sannis: Eikö sitä niin sanota, että niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy? Sullakin on piinaavat ajat. Mulla on tässä kyllä jo sen verran taisteluväsymystä, että mielellään ottaisin sen tädin ja voisin selkeesti siirtyä uuteen kiertoon.

Juurikin näin Unicorn :)
Täti auttais kyllä nyt asiaa, pääsis nollaamaan tilanteen ja alottamaan puhtaalta pöydältä taas. Mut silti, en usko kumpaankaan (plussaan/tätiin) ennenku nään.

Vauvahaaveilija: hento punainen viivan tapainen läntti näkkyy. Eka kuvassa näkyy paremmin

Psykoenkeli: on se tunteikasta kun voi nyt alkaa lasta yrittää :)

Mimi., oon vähän kade tuosta. Mulla kestää aina viikon... yyh. Tosin vaan alussa on kipuja.

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Lume yritystä 2/13
mami93 yritystä 5/13 TESTAA 09.01.
Sannuinen
yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö
yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura
yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
mimi.
yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv
yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86
tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling
yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Hilla yritystä 8/14 TESTAA 5.1.
jeilei
yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna..
tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina
tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
Kuuku87
yritystä 11/14 TESTAA 07.01.
Sannis86
yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 16.01.
Tyttötiikeri
tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Kerttu
yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15

Psykoenkeli
?

(51 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.
12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 03.09.15, Katariina86 yritystä 9/14 LA ?, Diku yritystä 10/07 LA 10.08.15, DarkMimosa yritystä 2/14 LA ?, Toffee, Orm Onnekas,
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.15, j3nni LA 10.9.15
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA?, Minde

Muokattu viimeksi:
Yritin laittaa plussanneita listalle, korjatkaa jos laitoin jotain väärin...

Onpa tänne tullut plussauutisia! Onnea kaikille! :) Ja Dikulle tsempit, kyllä teillekin oma käärö vielä saapuu! <3

Huomenna on viikko siitä kummallisesta tuhruvuodosta, vielä ei testi näytä kuitenkaan mitään. Pitäneet siis odotella. Tosin parina päivänä v*tuttanut oikein kunnolla ja itkukin on ollut herkässä :rolleyes: kaikesta huolimatta innostuin jatkamaan pari vuotta kesken ollutta vauvanpeittoa :cool:

Pakko viel sanoa että kaks normaalia oiretta jotka on aina esiintyny ainakin päivää ennen menkkojen alkua ja kp1, loistaa tyystin poissaolollaan. Eli yleensä ole noina päivinä ihan ku persiille ammuttu karhu, ei tarvii ku "moi" sanoa väärällä äänellä niin mä saatan kilahtaa ja toinen on jatkuva nälkä. Voisin noina kahtena päivänä syödä 24 tuntia enkä millään tuu kylläseks. Nyt ei meinaa mikään ruoka maistua, mut pakko siinä vaiheessa syödä ku tulee huono olo ja oon ihmeen lepposalla ja hyvällä tuulella. En ärsyynny millään. Ja sen saman asian huomasin viime raskaudessa... Mut joo. . Nyt vaikenen.. jos yrittäisi malttaa tohon 5. päivään testailujen kanssa...

Takaisin