Raskaaksi 2015

Äääääh...
Täällä rupee kai tauti olemaan kutakuinki ohitte ja nyt mietin et mitenköhän kauan tässä viel kestää ennen ku vointi o normaali.. huippaa iha hulluna ku nousee sängystä..
Neuvolaan kun soitin ni oli jo täyi miettimässä et oisko kohdun ulkonen mutta ei mulla vuotoja oo.. ku sanoi että siihen voi liittyä tätä ripulointia, huomausta ja pahaa oloa...

Katjusha, toivotaan silti parasta, jospa kroppa ei toimiskaan nyt niinkuin yleensä olettaa saattaa!

Pätkis85, miten sä maltat olla testaamatta :eek:

Äippä2015, talletuspäivät näyttäis osuvan just nappiin!

Jopsu, jännäilypäivät...

Unamaja, tsemppi talletuksiin :wink

On. Huomenna dpo9 ja tekis jo niiiiiiin mieli testata (varauksella) mutta olen luvannut että testaan vasta la (dpo12)

Katjusha, toivottavasti siellä tapahtuu jotain, lämmöistä huolimatta. Pidetään peukkuja! :)

Ja Maiskukka, mulla on myös ollu ripulia plussauksesta asti, kipuja vasemmalla puolen alavatsassa ja tiputteluvuotoo pari viikkoo sit.. Toivotaan et harmittomia juttuja!

Plussa onnea taas kaikille ja pahottelut kp1:sistä:sorry:

On. Sain äsken soiton, että pitäis mennä aamulla varhaisultraan..

Niiden aiempien kipujen takia, vaikka sanottiin verikokeiden jälkeen et jatko seurantaa ei tarvi. Just kun aloin rentoutuu ja nyt jännittää ihan hirveenä taas et onko sittenkää kaikki hyvin...

Äippä2015 jee!! Just noin ovisplussa on dpo -1 ja sitä seuraava dpo 0 jne :)

Maiskukka voi onpa ikävä tauti! Toivotaan että olis kuitenkin vaan perus mahatauti eikä kohdunulkoinen! Onko sulla kipuja paljon? Eikö siinä pitäis olla paljon kipuja?

Velmu voi toivotaan että kaikki kuitenkin hyvin mutta onhan se hyvä varmistella liikaa kuin liian vähän! Tsemppiä!!

On. Ei vieläkään mitään kummempia oireita. Mutta jatketaan odottelua miten nää päivät menee niiiiiiin hitaasti :D

Jopsu kp 20/25-28 dpo 6 yk 5

Edelleen Katjusha peukut pystyssä sulle!

Velmu ja Maiskukka, tsemppiä ikävään tilanteeseen ja toivotaan että kaikki on hyvin! :)

Omanapailua... täällä alkaa voimat loppuu tän kropan kans.. tai ovulaation. kp 19/28 menossa, ovulaatio (oletan että johtuu siitä kun ollut joka kierrossa tämän tyyppistä pillereiden lopetuksen 8/15 jälkeen) oireillut jo viikon! Oksettaa, huimaa, nipistelee. Luulin jo että olisi ovulaatio mennyt ohi viime viikolla mutta tänään tuli kunnon kipu, oksennus suussa ja kivat kananmunalimat tuli.. että aika lyhyeksi jää luteaalivaihekin jos tää nyt oli ovulaatio. Mahtavaa olla nainen kun saa kuukautiskierron takia kärsiä viikon ovulaatiosta ja viikon menkoista, eikä siltikään tuu raskaaksi.. anteeksi tunteenpurkaus mutta ei tosiaan enää jaksaisi tätä.. en tiedä kannattaako lääkäriinkään soittaa, kun on kuitenkin vasta 4kk pillereiden lopetuksesta aikaa..

No niinpä he varmaan suosittelisivat :D kärsivällinen yritän ollakin lapsensaannin suhteen, tätä surkeaa oloa en vaan jaksaisi kovin pitkään. :( oon hormoonihirviö!

Lipstikka: puolesta vuodesta vuoteen saattaa mennä hormonien tasaantumisessa, mutta ymmärrän kärsimättömyytesi ;)

KÄÄÄÄK!
Aamutohinoissani tein legendaarisen testimogan. Tarkotus oli siis tehä ovistesti, kun haluun seurata sitä lh-huipun haalenemista. Mut huomasinpa kun olin liuskapaketin avannu, että olikin raskaustesti! No empä hukkaan halunnu heittää ja pissat purkkiin ja testi tulille.. No ihmeissäni tota koitin tulkita: viivanpaikka vaiko haamu. !?
Siis mun ovishan oli sen 2vrk myöhässä oletetusti, sen mukaan nyt menossa vasta DPO5.
Onneksi oli vika r-testi kaapista, eipähän kitkuta tehdä toista testiä. Viikonloppuna ajattelin tehä sit apteekin oman..
ImageUploadedByVau Foorumi1447775877.662358.jpg

jennyhannele dpo5 kp20. :)

Voi Jennyhannele, toisinpäinhän sitä ruukataan tehä eli ovistestillä raskautta testata :) vaikea sanoa, mitä siinä näkyy, mutta olisihan se ihme jos hcg:tä olisi sulle ihan näkyviin asti saanut ;) mutta eipähän niistä tiiä!
Tänään on masentanut se alhainen aamulämpö, mutta huomenna on tarkoitus pissata tikkuun 12 dpo.
Katjusha kp 27 / 28?

Minäkin nään 2 viivaa

Mulla meni se 5kk pillereiden lopetuksen jälkeen että sain edes kunnolla tädin kylään, eli rauhassa vaan

On. Täällä menossa kp 32/28, mutta negaa näyttää testit, eikä oo yhtään raskausoireitakaan , kai. Vähän nippailee vasemmalla, mutta muutapa ei. Mikähän on kropalla ongelma, unohtiko se että tädin pitäis tulla kylään?

Kyllä minäkin jotain tuossa jennyhannellella nään!

Ja oikausuksi että kyse ei ole siitä etten malttaisi odottaa, mutta lähinnä ajattelin ettei varmaan ole ihan normaalia ovulaation takia olla joka kuussa huono olo viikon että pyörryttää ja oksettaa ja yöt menee valvoessa vatsakivun takia..? :( pelottaa että on joku pahemmin vialla kun koskaan ennen pillereitä ei ole ollut mitään ovisoireita..

Larppaaa, onko sulla yleensä nykyään säännöllinen kierto kun noin paljon yli? :)

Takaisin