Raskaaksi 2015

Kirjoittelinkin aiemmin että eile tais olla kohokohta,millonka siis voisin alkaa raskaustestailee jotta vois näyttää jotain?

Hei kaikille! Jonkinaikaa olen ryhmää seuraillut ja ajattelin liittyä joukkoon :) elikkäs ikää on 27 ja miehellä 29. Esikoinen on 1,5w ja toinen olisi toiveissa. Tjottailtu on elokuusta asti ja nyt mahdollisesti haalea plussa saatu r-testiin. Ei mitään varmaa vielä siis :D
Ennenkaikkea toivon plussaa kaikille! Mutta erityisesti Katjushalle!

Minni hyvää kuuluu :) tällä hetkellä rv 32+2. Liitoskivut vaivaa ja meidän neiti on kovasti jo varoitellut kuukauden ajan että kovaa oltais tulossa ulos.

Mullahan oli kk sitten ultra ton apc resistenssin takia, katottiin et vauvalla kaikki hyvin. Sisätutkimuksessa sit totesivat et kohdunkaula lyhentynyt, on pehmee ja lähtenyt kypsymään. Sain rv 30 uuden ajan. Siellä kohdunkaula palautunut lähtöpituuteen, mutta mulle ei kerrottu mitään muuta. Napavirtauksia ei saanut otettua niin lykkäsivät uuden ajan. No nyt rv 32 olin uudessa ultrassa ja käyrillä. Napavirtauksissa epäilivät häikkää ja vauva käyrillä hiljainen. Juottivat mulle mehua ja ottivat kontrollikäyrät milloin vauvakin heräs. Mutta vauvan paino on mennyt mittakäyrien mukaan alempaan päin, eli alun yläkäyriltä on siirtynyt keski ja alakäyrän väliin, napasuonista joku astetta heikompi. Jos uusintakäyrillä ei ois vauva heräillyt niin oisin saanut kortisonit ja joutunut osastolle ja olisivat pikapuoliin käynnistäneet. Nyt sain uuden ajan rv 34, jolloin uusi ultra ja jos vauvan paino menee alemmas niin suurimmilla todennäköisyyksillä käynnistävät sitten kun epäilevät istukassa vikaa. Sain myös käskyn tehä liikelaskentaa ja jossen saa 2h sisällä 10 liikettä niin äippäpolille ultraan samantien.

Helinäkeiju mut ehkä tää oli vaan joku oudompi lyhyempi kierto! Uskon kyllä niin kauan että on mahis plussan kunnes vuotaa paljon :)

Pätkis85 höh no mutta vielä on aikaa !! ;)

Äippä2015 kyllä varmaan parin päivän sisään tulee ovis plussa :)

Saa90 tsemppiä piinapäiviin!! :)

Sydänkäpynen pidän sormet ristissä että olisi tärppi teillä käynyt!

Onnika tervetuloa mukaan ja toivottavasti olisi tärppi käynyt ja ei tarvis kauaa täällä pyöriä :D

Lauruskaah hui toivottavasti kuitenkin kaikki siellä kunnossa!

On. Täällä ei vieläkään oireina muutaku lisääntynyt valkovuoto.

Jopsu kp 19/25-28 dpo 5 yk 5

bb, kiva kuulla susta ja aivan ihana vauvamasu siellä!

lauruskaah, toivottavasti kaikki kuitenkin kunnossa ja siellä jaksettais vielä hetki yksiössä viettää :)

Onnikka, tervetuloa mukaan ja tänne voi laittaa kuvia testeistä ni voidaan yhdessä ihmetellä! :)

puhvis kp 23/34(?)

Kp.1 :sorry: harmittaa!!!!,mutta yritän keskittää ajatuksen uuteen kiertoon...
No kierto on ainakin tasoittunut terojen avulla näillä näkymin 1/32

Mitenhän tuo minun luteaalivaihe,lasketaanko se nyt päättyvän tähän päivään kun on kunnon vuotoa? eli kun 2 pv tuli sitä pientä tuhrua niin niihin ei vielä luteaalivaihe pääty vaan tänään ois ollu dpo 12 niin tähän päättyy minun luteaalivaihe? jolloin sen kesto olisi ollut tänään 12pv... mietin että riittääkö se kiinnittymiseen jos jatkossakin tulee ovis vasta kp 20. senhän toki aika näyttää vasta mut varulta jo tätäkin pitää huolehtia etukäteen,ettei menis sen takia montaa kiertoa hukkaan...
Onnika: tervetuloa
Lauruskaah: Toivotaan, että kaikki menisi hyvin loppuun saakka,tsemppiä loppu odotukseen, kohta saat ihanan pienen syliisi.

Muokattu viimeksi:
Helinäkeijulle pahoittelut menkoista :(

Onnikalle tervetuloa! :)

Täällä taas nähty unta, että olisin raskaana ja voi että se oli toden tuntuista! :o :)

Moony kp9/26 yk3

Pahoittelut menkoista Helinäkeiju :sorry:

Tervetuloa Onnika!:welcome

Moony, minä puolestani näin unta menkoista, liekö enne uni :grin

Mun kans pakko tulla kommentoimaan että paljon tsemppiä Lauruskaah! ❤️ Onneksi viikkoja on kuitenkin jo noin paljon ja seuraavat vointia tarkasti!

Helinäkeiju, voi harmi!!
Taidan itse kuulua samaan kerhoon huomenna, sillä lämpö on laskenut normaaliksi täällä jo 11 dpo. Mulla jää luteaalivaihe 12-13 päivään, mutta arvelisin sen yleisesti ottaen riittävän, koska kiinnittymisvaihe alkaa noin 7-8 dpo eli siinä on silti muutama päivä aikaa kehon varmistella tilannetta. Joilla on tiputusvuotoa luteaalivaiheen lopussa voi saada lugesteron-tukilääkityksen sen vuoksi. Mullahan menee pieni annos lugeja nyt, en lopeta ennen kuin vuoto alkaa - ja jos ihme tapahtuu niin jatketaan vielä viikkoja.
Katjusha 11 dpo

Dpo 12 ja päätin etten tee testiä tänään. Ehkä ylihuomenna sitten. Aamulämmöt 36,78 hieman korkeammalla kuin eilen, tiedä tarkoittaako se yhtään mitään. Outoja vilunväristyksiä ollu eilen ja tänään.

Pätkis85, voi tietysti meinaa mitä vaan, mutta minusta kuulostaa todella hyvältä :)!! Jos lämmöt on koholla vielä muutaman päivän niin enteet ovat hyvät - tsempit sinne :)

Helinäkeiju pahoittelut :( mutta onneks uus kierto on aina uusi mahdollisuus :) kyllä ite uskoisin että 12 pvä riittää?

Pätkis85 kuulostaa kyllä lupaavalta ;)

Jopsu kp 20/25-28 dpo 6 yk 5

Tällästä tänään :) tänään aamulla peittoja heiluteltiin, josko vielä illalla ja huomenna aamulla.mies lähtee työreissuun juur sopivasti.toivotaan että piisaa. Eikös se ovis oo vuorokausi yleensä tästä plussasta

Liitteet

• WP_20151117_11_15_02_Pro.jpg
    WP_20151117_11_15_02_Pro.jpg
    127.8 KB · Katsottu: 174
Takaisin