Raskaaksi 2015

Kylähän tossa näkyy:)

Tääl dpo 13...mahaa nippailee ja kilahtelen iha turhasta ja ny illal tuli yht äkkiä iltapalan jälkeen oksettava olo... :| ja vässää...liekkö sit vaa jotai hormoni(menkka)oireita..huomennaha sen tädin pitäs tulla vissiinki...katsellaan....

On, joo, ainakin luulisin :D
Viime kierto venyi kanssa vähän, vaikka nytkin oisin voinu vannoa että tunsin oviksen kp14. Hirveen pitkältä tuntuu taas odottavan aika.

Katjusha: eikö kiinnittyminenkin laske lämpöä? Ja oon myös kuullut, että voi laskea ns. sillon kun menkat kuuluis alkaa, mut nousta sit takas ylös. En siis liikaa vielä masentuisi!

HaBa, thanks, no aamulla sen näkee. Mä olisin voinut tiputuksen sulattaa joskus 7-8 dpo, en nyt 11 dpo. Tänään Illalla oli lämpöä, mutta olin käynyt salilla eli ei millään tavalla tieteellinen mittaus. ..

Katjusha: mulla just dpo10 laski kolme kymmenystä ja nous sit takas seuraavana päivänä. Ja siis kierrossa, jossa se plussa tuli

Minen tiiä nuista lämmöistä mittään, oon vielä ihan untuvikko näissä asioissa. Toivon siis että Katjushalla lämmöistä huolimatta nyt tärppää :)

Saa90:llä hyvän kuuloiset oireet ;) plussatuulta sinnekin

On. Tänään ollut kyllä niin tunteiden vuoristorataa, että voisin jo vannoa hormonien olevan sekaisin. Aamulla olin hyvin hyvin vihainen kuin nasse-setä, iltapäivällä olin taas tosi iloinen ja nyt oon illan ollut ihan maassa ja tehnyt jo suunnilleen kuolemaa. Joo kunnon drama queen päivä. Alavatsaa nippaillut pääosin vasemmalta, mutta vähän myös oikealta puolelta. Huoh. Huomenna onneksi saan vastauksia klo16 kun sinne gynelle meen. Kp 53 vai oliko se jo 54...

Jennyhannele, mäkin nään kaks viivaa.. Väristä en tiedä, mut miten dpo 5 vois jo näkyä :o Hurjaa, jään odottelee seuraavaa testiä :D Plussatuulia!

Maiskukka joko olot helpottaa?

Velmu toivottavasti vain varmistelevat ja mahassa kaikki hyvin!

Voimia lipstikka!

Katjushalle peukut ja varpaat pystyssä!

Pätkis testaatko aamulla? :D

Äippä 2015 onnea piinapäiviin!

Jennyhannele kyllä siellä jotain näkyy!! :D

Saa90 toivottavasti on tärpännyt!

Sydänkäpyselle voimia! Toivottavasti sieltä gyneltä saa selvyyden asioihin!

Omanapailua: ristiselkää pakottaa kuin konsanaan esikoisen aikana raskauden keskivaiheilla :D naurettavaa kuinka sitä etsii pieniäkin muutoksia kehossa plussan jälkeen ja paisuttelee ne moninkertaiseksi... Huomenna pitäisi alkaa menkat.. Katsotaan alkaako vai pitääkö pieni pintansa :(

30e05ce27e6f06af5e12845f9140ab90
tämän aamun tulos... Vielä on haalea, mutta tummempi kuin eilen.

Lipstikka ikävän kuuloista :( ei kiva! Toivotaan kuitenkin että se pysyvä tärppi tulisi sieltä!

Jennyhannele näen ton viivan paikan kyllä mutta ei oo väriä niin en tiiä onko sit vaan haamu vai plussa! Toivotaan plussa mutta joo aika tosi aikaisessa näkyisi eihän se oo viel ees kiinnittynyt yleensä dpo 5?

Larppaa toivottavasti ois kuitenkin tärppi vaikka testit ei suosi! Tai sit vaan pidempi kierto? :(

Saa90 tsemppiä piinapäiviin! Laittele sitten välitietoja ja testituloksia meille tänne ;)

Sydänkäpynen onneksi pääset lääkärille katsastamaan tilanteen, tuu sit ilmoittamaan miten meni :)

Onnika kyllä tuo on jo selkeä plussa! Nyt vaan tarrasukkia vauvalle että pysyy matkalla mukana! jee onnea :)

Jopsu kp 20/25-28 dpo 6 yk 5

Onnea Onnikalle ja kaikile muillekin plussanneille! Ja tsemppiä uusiin kiertoihin kaikille! Olen täällä taustaillut, etten luo itselleni liian suurta hypetystä vielä liian alussa, ettei iske paineet päälle ja pysyisin rauhallisempana tän kumeilun kans ;).

Kiitos teille, jotka vastasite mulle kierukan poistoon liittyviin kysymyksiini ja sen jälkeisen kierron palautumiseen. Multa poistettiin kierukka 4.11. ja siitä 2 päivää myöhemmin alkoi vuoto, jonka on tulkittava kierukan jälkeiseksi tyhjenysvuodoksi, mutta uudelleen laskettuani kiertoani, tajusin, että ne taisivat tulla yhtä aikaa. Ovulaatiokivut olen aina tuntenut selvästi ja nytkin ne alkoi kp 9, kuten viime kuussa. Näin ollen kiertoni pituus olisi sama kuin edellisessä kuussa, eli 25 päivää. Ovulaation pitäisi siis tapahtua tän vikon la 21.11. Näin ollen eilen alkoi "virallisesti" yritys ;). Voi että toivon, etten ole tulkinnut kroppaani nyt väärin! Jännittävää!!

Niin siihen listaan voi lisätä, että mulla siis alkoi nyt yrityskierto 1 :D

LumiAlida
kp 12/25?

Katjusha: voi itku,isot pahoittelut negasta,milloin sinulla pitäisi tädin tulla jos on tullakseen?? ja mikä teillä oli nyt sitten tilanne jos ei tärppi käynyt,oliko keväällä vielä jotain tulossa? minä niin toivoisin sitä tärppiä varsinkin teille...
sydänkäpynen: täällä kans ihan älytöntä ollut tämä tunteiden vuoristorata,tädin tultua oon ollu niin ärrimurri,pettynyt ja väsynytkin että eilenkin painelin jo suosiolla nukkumaan ennen kahdeksaa,unta kyllä riittikin yli 10 tuntia... tsemppiä tämän päiväiseen,jospa syy selviää.
Onnika: hieno plussa,onnea!!!!!!

on: on tämä vaan raskastakin hommaa,kun tunteet pinnassa,tässä edellisessä kierrossa en stressannut etukäteen kylläkään ja jaksoin odotella jännityksellä etten testaillut mutta tämä odottavan aika kun alkaa aina alusta niin tuntuu niin pitkältä,kun taas saa kuukauden odotella,sitten aika menee jännityksellä kun ovis on ohi ja jos tietää että talletukset on sattuneet kohdilleen mut tämä aika ootella niitä on ikuisuus...tosin pitää olla onnellinen että kierto on lähtenyt käyntiin ja mahikset on hyvät ja keskittää ajatukset positiiviseen.en voi kuin kuvitellä miltä tuntuu kun lasta on yrittänyt vuosia.

Hirmuisesti plussaonnea kaikille!!!

Helinäkeiju: kp 2/32

mä laitoinkin jo kuvan tämän aamun testistä tuonne plussa vai ei ketjuun teille tulkittavaksi mutta jos vertaan sitä tuohon Onnikan testiin niin viiva on eri paikassa et kai se vissiin on sit nega...

Helinäkeiju, joo kyllä on piinaavaa.. Huomenna tai perjantaina pitäis alkaa, saa nyt nähdä.
Mittailin taas yön pimeinä tunteina lämpöjä ja oli 36,7 eli korkeampi kuin eilen. En tiiä miten luotettavaa on, kun mulla on kortisonilääkityskin päällä. Eli siksi heräilen yöllä mittailemaan ja testailemaan. No, aika näyttää. Vanhastaan tiedän, että mulla on haaleat pissatestitulokset. Jos mitään vuotoa ei näy tai kuulu, niin ensi maanantaina on sitten verikoe joka tapauksessa.
Tsemppiä tytöt!!! Jospa tästä tulis hyvä päivä!!!!!

Pipanat, nega se valitettavasti on :( se toinen "viiva" on just se mistä myös hämäännyin. Eli ei ole viiva vaan joku saumakohta (?) mikä mullakin tummui ja toi viivan näköisen kohdan.

Takaisin