Minni hyvää kuuluu :) tällä hetkellä rv 32+2. Liitoskivut vaivaa ja meidän neiti on kovasti jo varoitellut kuukauden ajan että kovaa oltais tulossa ulos.
Mullahan oli kk sitten ultra ton apc resistenssin takia, katottiin et vauvalla kaikki hyvin. Sisätutkimuksessa sit totesivat et kohdunkaula lyhentynyt, on pehmee ja lähtenyt kypsymään. Sain rv 30 uuden ajan. Siellä kohdunkaula palautunut lähtöpituuteen, mutta mulle ei kerrottu mitään muuta. Napavirtauksia ei saanut otettua niin lykkäsivät uuden ajan. No nyt rv 32 olin uudessa ultrassa ja käyrillä. Napavirtauksissa epäilivät häikkää ja vauva käyrillä hiljainen. Juottivat mulle mehua ja ottivat kontrollikäyrät milloin vauvakin heräs. Mutta vauvan paino on mennyt mittakäyrien mukaan alempaan päin, eli alun yläkäyriltä on siirtynyt keski ja alakäyrän väliin, napasuonista joku astetta heikompi. Jos uusintakäyrillä ei ois vauva heräillyt niin oisin saanut kortisonit ja joutunut osastolle ja olisivat pikapuoliin käynnistäneet. Nyt sain uuden ajan rv 34, jolloin uusi ultra ja jos vauvan paino menee alemmas niin suurimmilla todennäköisyyksillä käynnistävät sitten kun epäilevät istukassa vikaa. Sain myös käskyn tehä liikelaskentaa ja jossen saa 2h sisällä 10 liikettä niin äippäpolille ultraan samantien.