Raskaaksi 2015

Kysymys; tuhruvuoto alkoi kp23 ja kesti sen nelisen päivää ja kunnolla sitten vasta kp27 ja kesti vaan pari päivää. Miten te laskisitte kierron pituuden? Kunnon vuodostako?

Hei kiitos Camillainen! Kiva kuulla susta, sä ootkin jo hurjan pitkällä. Onneksi kaikki nyt hyvin sulla. :) toivotaan kovasti rauhallista loppuraskautta teille! ps. Olet muokannut nimimerkkiä?

Juu lyhensin hieman nimimerkkiä :)
Tavallaan oon pitkällä jo vaikka koko talvi vielä odotusta :) Jospa tästä pääsisi vihdoin nauttimaan.

Toivottavasti sulla menee myös kaikki hyvin! Ihanaa että vihdoin sulla tärppäsi! :)

Kaikille muillekin kovasti tsemppiä yritykseen! <3

DPO = Days Past Ovuation

Ymmärrykseni mukaan ovulaatiopäivä on siis DPO 0 ja siitä eteenpäin, sitä rataa :)

Taikatuuli, paranemisia ja toivotaan et pääset kotio pian! :)

Täällä myös odotellaan viiman ja minlexin testejä!

ON. Täällä odotellaan ovista saapuvaksi, todennäköisesti tämä tule tapahtumaan viikonlopun aikana (testit ei vielä saapuneet ja kierrot epäsäännöllisiä ollut vuoden aikana niin varmuutta ei tiedä).. :) Talletteluja on kyllä jo sunnuntaista asti tehty joka päivä että jos nyt tästä kierrosta sit onnistuis :wink

puhvis kp 17/34 yk8

ps. Muuteltu noita tietoja tonne listaan ja muuttelen edelleen kun niitä tulee :)

Joo tosiaan dpo=days past ovulation
Tjot=tulee jos on tullakseen
Kp=kiertopäivä
Yk=yrityskierto/kerta
Siinä tais nyt olla tärkeimmät, ja noi varmaan tiesitkin. Oletko omppu uusi täällä? En oo huomannutkaan, mennyt varmaan ohi:eek:
Tervetuloa:Heartred

Jep, täällä jäi tämä kierto kyllä hyödyntämättä... siis sikäli mikäli vois ajatella että ovis ois tänään.... tai huomenna niinku se ehkä vois olla... toisaalta oloja siihen suuntaan ei oo, mutta ei oo monesti ollut kyllä aiemminkaan :shifty::arghh: joka kuukausi sitä laskee että milloin ois LA jos tässä kuussa tärppäis. Noh, jospa tää tästä... ärsyttää :meh:

Katjushalle erityistsempit!

Plussatuulia muillekin, laittakaa se täti tänne kyläilemään!

On.Taisi olla vain toiveajattelua se tuntemani ovulaatio. Dpo 20 pitäisi olla tänään siitä laskettuna eikä tätiä näy ja testi näyttää ihan puhdasta negaa. Ikävästi vihloo aika ajoin, mutta mitään muuta ei sitten tapahdukaan.

Mä teen Piia ihan samaa, lasken LA:ta jos vaikka olis tärppännyt.. :rolleyes:

Eikö Omppu gin tonic ja GT ole sama asia eri nimillä? Eli giniä ja tonic-vettä.

Kuinka Taikatuulen kävi?

Odotellaan Lankku rauhassa vain, ei kaikilla näy raskaus heti testeissä.

Omanapailen tähän kun jännittää niin pirusti. Ukko menee ens viikolla veivaan purkkiin ja meitä taitaa molempia vähän pelottaa mitä sieltä sanotaan. :nailbiting: Kolmesta neljään päivää käskivät pidättää. :eek: Kauanko niissä tuloksissa kestää tulla? Oon vähän kärsimätön nyt, tätikin on lähdössä ja pääsee kohta uudelleen talletteleen niin oishan se kiva tietää onko siitä ees mitään hyötyä!
Nemira kp4 / 28-30

Lankku, samoissa fiiliksissä mennään. Tikutitko ovista vai ihan tunteen mukaan vaan? Mulla oli ihan ovistuntemukset ja sain tosiaan siihen kaksoishormonitestiin vilkkuvan nassukan kolmesti.. En enää ees oo jaksanu laskea mikä dpo on meneillään. Jos joku tietää vinkkejä kotikonsteihin kierron lopettamiseksi/uuden kierron aloittamiseksi niin niitä otetaan vastaan :grin

Nemira, pidän peukkuja teille! Varmasti hermoja raastavaa tuo aika!

Piia, täällä kans yksi LA laskija. Vaikka tietää, että ihan turhaa moinen niin silti tulee käytyä noita laskureita kurkkimassa :wacky:

Taikatuuli, toivottavasti olet jo kunnossa tai ainakin paremmassa voinnissa. Paranemista sinne!

Mitähän mun piti vielä sanoa ja kelle.. No jaa sama pää kesät talvet.

Omaa napaa... Edelleen täti leikkii piilosta mun kanssa :shifty: Siskoni jatkuvasti kannustaa tekemään uutta testiä, koska hänen teorian mukaan on todennäköisempää että olisin raskaana kuin että olis kyse jostain muusta. :facepalm: En oo vielä tehnyt mutta tässä pidättelen koko ajan, että teen testin tuossa 11 aikoihin, jotta saan siskon taas hetkeksi rauhoittumaan kyselyidensä kanssa ("Ootko tehny? Onko menkat alkanu?"). Kun taas saan negan testiin kuitenkin niin kysynkin, että onko olemassa mitään kotikonstia että sais kierron nollaantumaan ja uuden alkuun? Tosi tyhmää vaan ootella, ei pääse tositoimiin ollenkaan :p Vaikka kyllä me on harjoiteltu silti kovasti :wink

Oon niin paljon tehny haamutestejä ja negatestejä et nyt oon vaan ihan sanaton ja itken...
Tämä tulos eikä ees aamupissast...

Liitteet

• IMG_20151112_101429.jpg
    IMG_20151112_101429.jpg
    806.9 KB · Katsottu: 219
Takaisin