Raskaaksi 2015

2012 kun nuorimmainen syntyi niin ei ole sen jälkeen ehkäsyä ollut mut viime syksynä alettii enemmän taas yrittään..
Taukoa oli koko kesä yrittämisestä kun maatilan työt vei jaksamisen ja nyt oli eka kierto kun koitettiin jälleen..
Sekava sepustus..

Sydänkäpynen, lähinnä tunteen mukaan, jonka sit tikutin pari kertaa lähes tasavahvaa viivaa, mitä en noin muuten ole saanu. Mutta tikutuksen kannalta olin päivän myöhässä, koska tunsin sen munasolun irtoamisen eli tikkuun olis plussa tullu edeltävänä päivänä, jollon sattumoisen en tikuttanu.

Eli siis en mitenkään todistettavasti ovuloinut eli joko kuvittelin koko jutun tai sit kroppa vasta yritti käynnistellä tuloksetta.

Lankku, minäkin olevinaan tunsin irtoamisen. Mutta oon käsittänyt et noiden ovistestien ei pitäis sen jälkeen näyttää muuta ku negaa. Vai oonko ymmärtänyt väärin?

Sydänkäpynen ovistestit saattaa näyttää jopa 1-4 päivää positiivista tulosta jos sitä siis tarkotit? Mutta ovis tapahtuu ensimmäisestä plussasta noin vrk päästä :) Kun saa siis ensimmäisen plussan, pitäisi tikutus lopettaa siihen, mutta kokemuksesta tiedän että se voi näyttää plussaa muutaman päivän kun lh on koholla.

Onnea Maiskukka!

Täällä on aloiteltu varsinainen-yk nro 4. Väkisinkin tulee miettineeksi, että joko kohta tärppää, vai meneekö tähän puoli vuotta, vuosi vai enemmän. Noo, odotellaan.... Kärsivällisyyttä lienee hyvä harjoittaa jo tässä vaiheessa ;)

Onnea maiskukka!! mites sydänkäpysellä kävi testin kanssa?

On. Kp14/28. Pari päivää ollu taas alavatsakipuja ja nipistyksiä jalavatsassa ja selässä, a joku ihme "elohiiri" vasemmalla alavatsassa sekä oksettava olo. Taitaa olla ovulaatioon viittaavia (en oo oikeen muistanu tikutella) Että ilmeisesti mulla on muuttunu ovulaatiot tämmösiksi pillereiden jälkeen... menkat on ihan huomaamattomat mutta nää ovistuntemukset vie kyllä voimia.. :( minkälaisia tuntemuksia muilla tulee oviksen aikoihin?
Talleteltu on viimeksi toissapäivänä, lähden reissuun pe-su niin tarkotus olisi tänään vielä tallettaa ja sunnuntaina.

Kiitos Minni, hyvä tietää. Oon ite ollut siinä käsityksessä ettei se anna plussaa kun vaan ennen ovista.. Good to know.

Lipstikka, kuten arvasinkin niin negahan se. Mä mitään raskaana oo, mun kroppa vaan ei toimi kuten ihmisen kroppa :grin

Onnittelut maiskukalle! :)

Dpo 7 tänään. Vielä muutama päivä pitäis kestää niin vois jo ruveta pikkuhiljaa r-testiä tekemään. Testitikut tuli jo tänään postissa. :) Vaikka jotenkin on sellainen tunne ettei oo tainnut mitään tapahtua taaskaan.. hmm.. Toisaalta ei mulla aikaisemmissa raskauksissakaan ollu mitään ihme fiiliksi tai oireita ennen plussaa...

Heipä hei,olen tässä ryhmässä uutena. Olen hiukan lueskellu aiempia viestejänne.
Tuhannesti onnea plussanneille
Ja voimia jotka ovat negan tai keskenmenon saanut

Itellä oli kierukan poisto 10/15 ja kuukautisia ei ole tullut sen jälkeen mutta parhaillaan ovis menossa ja peittoa heiluteltu koko viikko ja nyt vasta heilutellaankin loppuviikko
Olen malttamaton jote en jaksais oottaa plussausta

Tervetuloa Kirppu! Olkoon plussasta pikainen!
Onnea Maiskukka ja oliko vielä joitain onnekkaita, joita en oo huomannut onnitella :)!!! Onnea matkaan!
Katjusha 6 dpo

Siis voiko oikeesti olla, eilen aamulämmöt 35,2'c ja tänään 35,7'c. Mun mielestä on hurjan alhanen! Eilen ei noussu kertaakaan lämmöt edes 36 asti.
Nukuinki tosi huonosti, fiiliskin jostain syystä ihan kauheen synkkä. Me ollaan tänään menossa Jäähallille keikalle, mut ei oo yhtää kiinnostusta edes lähteä.
Talleteltu ollaan viime perjantaista, jokapäivä tekniikalla. Tän päivän ovistesti oli jo ihan hailakka, eilen kirkas plussa :)

Jennyhannele Dpo 0.

Lipstikka, mulla oli ekaa kertaa tuommoset ovis oireet tärppikierrossa! Jos en tietäs niin oisin luullu olevani raskaana. Tosi etova olo, hajutkin ällötti. Vatsa ja selkäkipuja myös. Aiemmin ovikset ollu aika huomaamattomia.

Tosin saattaa olla et hormonihöyryissä oon sillo kehitelly itelleni jotain valeraskaus oireitakin.. :)

Takaisin