Wildside_ tsemppiä ja toivotaan että vauva jaksais malttaa odotella vielä hetken!
LumiAlida tervetuloa mukaan! Toivottavasti saatte pian sen kolmannen pikkuisen :)
Unajama tervetuloa mukaan ja toivotaan että toinen tärppi tulisi paljon nopeammin :)
Sallahaa toivottavasti siellä alkaisi kroppa normalisoitumaan! :)
Vihdoin totta tervetuloa mukaan! :)
Moony pahoittelut tädistä mutta uus kierto on aina uusi mahdollisuus!!
NuuNu tsemppiä piinapäiviin!
Sydänkäpynen harmi jos kroppa ei taho normalisoitua

tsemppiä sinne!
Vauvakuume ihanaa että siellä on kaikki hyvin, toivottavasti myös loppuaika menee hyvin<3
Kizu kuulostaapa raskaalta teidän arki

toivottavasti saatte kuitenkin tytön kuntoon ja toisen pienen alulle, tsemppiä<3
Katjusha TSEMPPIÄ!!<3
Minlex hyvä että negakaan ei voi pilata sun suunnitelmia jos on suunnitelmaa joka vaihtoehdolle! Toivon kuitenkin että saisitte sen plussan :)
Taikatuuli74 kuulostaa hyvältä että ovis löytyi ja talletteluja saitte tehtyä! Tsemppiä piinaviikoille! :)
Nemira pahoittelut kp 1 mut hyvä että kierto tasoittunut!
Mira13 aivan mahtavaa ja paljon paljon onnea!! Te olette tämän ansainneet!! Tuu kuitenkin aina välillä kertomaan kuulumisia :)
Omppu888 tervetuloa mukaan ja pikaista plussaa ! :)
Täällä siis 24 v ja yritettään talletella joka toinen päiviä / joka päivä ovulaation aikaan joku viikon ajan muuten sit aina fiiliksen mukaan
On. Täällä saatiin yllättävän myöhään ovisplussa eli tänään kp 13!! Mulla kun se oli esim viimeksi kp 11 ja ollut muutenkin aika lyhyitä kiertoja. Nyt tosiaan kun ovulaatio on tossa kp 14 niin näyttäisi tulevan ihan oppikirja kierto 28 pv jos luteaalivaihe pysyy 14 päivässä :) talletteluja tehtiin eilen illalla ja tänään illalla ja huomenna olisi sitten se itse ovulaatio eli dpo 0. mulla on toiveen TODELLA korkealla ja toivon että en joudu pettymään! :) nyt vaan aletaan jännittää seuraavat 2 vkoa. Iiiks :D
Jopsu kp 13/25-28 dpo -1 yk 5