Raskaaksi 2015

Wildside_ tsemppiä ja toivotaan että vauva jaksais malttaa odotella vielä hetken!

LumiAlida tervetuloa mukaan! Toivottavasti saatte pian sen kolmannen pikkuisen :)

Unajama tervetuloa mukaan ja toivotaan että toinen tärppi tulisi paljon nopeammin :)

Sallahaa toivottavasti siellä alkaisi kroppa normalisoitumaan! :)

Vihdoin totta tervetuloa mukaan! :)

Moony pahoittelut tädistä mutta uus kierto on aina uusi mahdollisuus!!

NuuNu tsemppiä piinapäiviin!

Sydänkäpynen harmi jos kroppa ei taho normalisoitua :( tsemppiä sinne!

Vauvakuume ihanaa että siellä on kaikki hyvin, toivottavasti myös loppuaika menee hyvin<3

Kizu kuulostaapa raskaalta teidän arki :( toivottavasti saatte kuitenkin tytön kuntoon ja toisen pienen alulle, tsemppiä<3

Katjusha TSEMPPIÄ!!<3

Minlex hyvä että negakaan ei voi pilata sun suunnitelmia jos on suunnitelmaa joka vaihtoehdolle! Toivon kuitenkin että saisitte sen plussan :)

Taikatuuli74 kuulostaa hyvältä että ovis löytyi ja talletteluja saitte tehtyä! Tsemppiä piinaviikoille! :)

Nemira pahoittelut kp 1 mut hyvä että kierto tasoittunut!

Mira13 aivan mahtavaa ja paljon paljon onnea!! Te olette tämän ansainneet!! Tuu kuitenkin aina välillä kertomaan kuulumisia :)

Omppu888 tervetuloa mukaan ja pikaista plussaa ! :)
Täällä siis 24 v ja yritettään talletella joka toinen päiviä / joka päivä ovulaation aikaan joku viikon ajan muuten sit aina fiiliksen mukaan;)

On. Täällä saatiin yllättävän myöhään ovisplussa eli tänään kp 13!! Mulla kun se oli esim viimeksi kp 11 ja ollut muutenkin aika lyhyitä kiertoja. Nyt tosiaan kun ovulaatio on tossa kp 14 niin näyttäisi tulevan ihan oppikirja kierto 28 pv jos luteaalivaihe pysyy 14 päivässä :) talletteluja tehtiin eilen illalla ja tänään illalla ja huomenna olisi sitten se itse ovulaatio eli dpo 0. mulla on toiveen TODELLA korkealla ja toivon että en joudu pettymään! :) nyt vaan aletaan jännittää seuraavat 2 vkoa. Iiiks :D

Jopsu kp 13/25-28 dpo -1 yk 5

Katjushalle ensinnäkin tsemppiä ja pikkualkiolle terveisiä että nyt olis hyvä hetki päättää pysyä siellä paikallaan nyt ihan loppuun asti! ;)

Plussanneille lämpimät onnittelut.

Listaan voisi mun kohdalle lisätä "Yritystä 9/14"

Nyt kp4 ja huonolta näyttää kun kalenteriin vilkaisin. Mies joutuu lähtemään viikon reissuun ja tulee kotiin vasta kp15. Nyt en osaa päättää, että tikuttelenko ovista edes ollenkaan tässä kierrossa vai annetaanko vaan mennä ohi. Viime kierrossa ovisplussa tuli tasan kp14, joten jos nyt on sama, niin aika hätäisiä saadaan olla että saatais ees yks talletus oikeessa aikaikkunassa sisään. Pitääkö juosta lentokentälle vastaan :laughing021

Jotenkin olin ihan varma että "meidän tuurilla" tulisinkin raskaaks just nyt ettei varmasti päästäis ens kesänä kaksiin hyvien ystävien häihin joihin on jo kutsuttu (toiset ulkomailla ja toiset 2 tunnin ajomatkan päässä). Mutta nyt näyttääkin siltä, että ainakin niihin lähempiin juhliin päästään, ei oo esteitä näkyvissä... :sad001

Piipaa, mulla samat fiilikset. Merkkasin jo puhelimen kalenteriin päivän millon on kulunut tasan vuos yritystä...:sad001
Nyt on mulla uus suunnitelma. En aijo tikuttaa ovista, enkä myöskään testailla limoja enkä mitään muutakaan. Oon vaan ja koitan unohtaa koko vauva asian. Enköhän mä joskus raskaaksi tuu...

Viima, joo siitä tikuttelusta tulee vaan erityisstressiä... Mutta mun periaatteessa pitäis se ovulaatiohetki tietää, kun sitten siitä eteenpäin tarvis ottaa sitä saakelin progesteronia vähintään siihen asti että testi näyttää negaa. Mutta jos nyt tässä kierrossa ei ehditä ovulaatioo hyödyntää niin turha mun on niitä hormonejakaan ottaa (tuun niistä ihan vihaiseksi ja väsyttää ihan sikana). Sori omanapailu. Vähän turhautumista ilmassa... Taidan kohta suosiolla siirtyä suoraan ensi vuoden ryhmään.

Inhottavasti omanapailen tähän väliin, mutta mun kohdalta listaa voisi muokata niin, että tjottailua 11/15.

Ovista odotellen edelleen, kp 15/29-31. Jotain pieniä tuntemuksia ollut siihen viitaten, mutta ei limoja vielä. Tän viikon puolella saisi joka tapauksessa tapahtua, ettei jäisi luteaalivaiheen pituudesta ainakaan kiinni.

Onnittelut plussanneille, jos en erikseen ole muistanut onnitella ja samoin pahoittelut negoista/menkoista! Plussatuulia kaikille loppuvuodeksi :)!

Piipaa ja viima sellanen tauko tikutuksista ja muusta voi tehdä välillä ihan hyvää, se voi Jopa auttaa jos se stressi raskautua vähenee :) toivon että te kuitenkin saisitte sen plussan vielä tämän vuoden puolella !

Yxvaan toivottavasti ovulaatio tulee sieltä :)

On. Täällä oli tosiaan eilen ovis plussa ja mietin että olikohan mahdollista että ovis oli eilen illalla jo koska oli sellaisia repäisykipuja tuolla alavatsassa

Jopsu kp 14/25-28 dpo 0 yk 5

Huomenta tytöt, tervetuloa mukaan dpo-päiville :) on tää jännää.
Uuteen kiertoon ajautuneille - taas edessä uusi mahdollisuus. Mun lääkäri tykkää kans testaamattomuudesta - antaa paukkua vaan joka 2. tai 3. päivä - niin on aina siimahäntiä odottelemassa munasolua :) Ketkä tarttee lugesteronia ei testausta kai voi välttää ellei sitten aamulämpömenetelmällä korvaa testiä. Mulla menee kans nyt 100mg aamuin ja illoin.

Katjusha 5 dpo, kuplaolo - keltarauhanen siellä jyllää ..!

Niin siinä kuitenkin kaikista lupaavista oireista huolimatta jälleen kävi, että täti kurvasi paikalle oikein apujoukkojen kanssa tänä aamuna. Ihan alkuvaiheen synnytyspoltoista menis nämä kivut, eli kp1 täällä. Ei voi väittää etteikö olisi todella pettynyt olo. Kierto alkaa lyhentyä, mikä on ihan ok, 38:sta 33:en. Uusi kierto, uusi mahdollisuus!

Mukavaa päivää naiset sateesta ja harmaudesta huolimatta!

NuuNu, pahoittelut vuodon alkamisesta, mutta asenne on kyllä hyvä :) Ihmisiä raskautuu kaikenmittaisilla kierroilla, mutta parhaat tsäänssit taitaa olla sellasella keskimääräisellä "normaalilla" kierrolla. Parasta onnea nyt tähän noin 30 päivän kiertoosi!! Olkoon limiksen ja munikset ja tähtien asennot kohdallaan :)

Nuunu, meillä siis samanmoinen tilanne jatkuu :( :D pahoittelut menkoista! täällä kivut oli myös pahemmat kun aijemmin. Mutta tosiaan, jotain hyvääkin se että kierron pituus lyheni! Toivotaan tämän kierron olevan meidän kierto <3 asenne sullakin tosiaan oikea, mukavaa päivää! :)

Moony kp3/26, yk3.

Muokattu viimeksi:
Onnea Mira! Ihana ultrakuva!:happy::happy:

Puhvis: Kiva kuulla siusta!:happy:

Nemira: Pahoittelut menkoista!

:welcomeOmena888!

Aattelin kirjoittaa pikasesti. Miulla tuli oikea kylki kipeäksi sunnuntaina. Luulin, että olin nukkunut pahassa asennossa ja se johtui siitä. Se ei ole kumminkaan parantunut näinä päivinä. Kylki on edelleen kipeä ja ei pysty nukkumaan sillä kyljellä kun koskee ja kaikki liikekin koskee, jopa kävely ja sisäänhengittäminen.:sad001:sad001 Tästä aamusta lähtien on ollut kipuja koko ajan.:sad001 Pakko oli soittaa lääkäriin, vaikka samalla pelottaakin mitä sieltä seviää. Miulla on vuoro klo:14.10.
Netistä on surffaillu sen verran, että miulla on mahdollisesti sappirakontulehdus ja tietty tää hoitajatausta tekee sen , että pelkää heti pahinta!

Muokattu viimeksi:
NuuNu onpa harmi, mutta tässä kierrossa sitten! ;) mullakin on todella odottavat ja innokkaat fiilikset, kun kierto lähtenyt käyntiin. Toisaalta jännittää ja stressaa miten kierto tasoittuu ym.

Täällä ei näy vieläkään tätiä!! :smiley-angry016
Km vuoto alkoi melkeen 40 pv sitten. Mulla ei oo edes menkkajomoja tai mitään muutakaan:smiley-angry002
Nyt en edes tikuta ovista. Se on varma. Kai minä joskus plussaan...:smiley-angry019

Taikatuulelle tsemppiä. Mulla oli sama kun kylkiluu oli murtunut, mutta oisit varmaan huomannut jos sulla olisi tullut murtumao_O

Nuunu pahoittelut tädistä mutta onneksi kierto alkaa löytämään omaa normaalia rytmiään jälleen :)

Taikatuuli ikävä kuulla :( toivottavasti paranet pian!! Tsemppiä sinne

Viima kyllä se sieltä vielä tulee!

Jopsu kp 14/25-28 dpo 0 yk 5

Takaisin