Raskaaksi 2015

Siis mä en nyt ymmärrä, eilen oli vatsa navan kohdilta tosi kipeä. En voinut olla mahallani ollenkan ja pienikin painelu navan alueelta sattu tosi paljon. No nyt sit vaaleenpunasta valkkaria kalsareissa :D
Kp15/28-30 (dpo1-2)

Jennyhannele, oisko ovulaatiokipuja ja -vuotoa? Oviksen aikaan/sen jälkeen voi tulla tippa verta.

Muokattu viimeksi:
En oo vielä uskaltanut! :D huomenna pitäisi alkaa menkkojen. Taidan venyttää vielä perjantaihin tätä hommaa ;) jos siis ei täti huomenna kolkuttele ovea.

Jennyhannele, valkkarivuoto kuulostaa hyvälle! :)

Näin mäkin veikkailin, ihmettelen vaan että oli veristä se valkkari. Noh, tiedä tuosta :D Eipä auta kun odotella :)

E
ImageUploadedByVau Foorumi1447250092.558364.jpg

Empä oo ennen noin hienoo ovisplussaa saanukkaan! Testiviiva oli punanen ennenku ehti ees kokonaan väri toiseenpäähän asti :) jee!

Minni, niin teenkin. Testasin viimeks viime viikolla :grin
Mulla on se tatuointiaika kahden viikon päästä, ja istun tatuoitavana ainakin 9 tuntia niin haluan olla varma etten ole raskaana. Ukko tuopi mulle tänään rtestin samalla kun tulee töistä :)

Siis nyt mä oon ihan pihalla päivistä! kun nyt sit vast oletetusti on tänään ovis, ni onks tää nyt sit dpo0 vai dpo1? Mä oon jo ihan pyörällä päästäni, haha!

Käyty lääkärissä. Epäily joko sappikivet/sappitulehdus tai umppari.:sad001Tulehdusarvot lievästi koholla ja valkosolut. Lähetteellä päivystykseen keskussairaalaan. Särkylääkkeet piti ottaa tk:ssa, Panadol 1g ja Litalgin. En oo lääkkeitä ottanu kotona ku halusin " pelata " varman pääle, ettei sotkis hedelmöittymistä. No, toivotaan , ettei oo vaikutusta, mut eihän sitä tiiä, mitä ne antaa siellä sairaalassa kipuihin.:sad001Ollaan ny matkalla. Sain taksilapunkin, mut mies halusi lähtee viemään minnuu ku saatiin muksuille miun kaveri heijän luo.:)Toivon, ettei oo mitään vakavaa ja pääsisin kottiin tännään!

Taikatuulille tsemppiä ja toivottavasti pääset pian kotiin!

Minlex täällä jännäillään kaikki sun testiä ;)

Viima laita kanssa kuvaa kun teet testin :)

Jennyhannele tosiaan ovisplussa tikussa on dpo -1 ja huomenna sit on se itse tapahtuma ja siten dpo 0 :)

On. Täällä ei kummempaa nyt vaa odottelua kun tänään on ovis ja silleen. 2 päivää putkeen on talletettu ja katsotaan josko tänään vielä jaksais ;)

Jopsu kp 14/25-28 dpo 0 yk 5

Paranemisia paljon Taikatuuli!!

Laskin vissii sit itelle kuitenki nuo päivät eka väärin,mut noh,ens ti,ke pitäs täti tulla jos on tullaksee,nii sitä odotellessa....Dpo7 kp 23/29

Taikatuulille paljon tsemppiä ja pikaista toipumista!!!

Oma napailua.. nyt dpo 6, kahden vk.n päästä on pikkujoulut,ja sinne on pakko mennä,noh onneksi sitten jo tiedän miten on käynyt,jos on hyvin käynyt niin iskee pikku ongelma,joudun esittää juovani jonkin verran,muuten työkaverit arvaa heti ja missään nimessä en aio siinä vaiheessa paljastaa,nyt sit googlailen jo valmiiksi alkoholittomia siidereitä ja mietin miten onnistun salaaman asian :wink noh,ei tietenkään pidä etukäteen sitä vielä miettiä.. aika näyttää..
Tässä kierrossa olen ollut todella rauhallinen,en ole yrittänyt kuvitellakaan mitään oireita,ja ainakin vielä pysynyt iisinä,asenteella katsoo mitä tulee jos on tullakseen.. viime kierrossahan pompin seinille ja hyvä etten ollut jo synnyttämässä oireitteni kanssa :laughing002, mutta tätä palstaa lukiessa hoksaa ettei mikään ole itsestään selvyys ja turha hätiköinti testailuissa voi aiheuttaa turhaa pahaamieltä, stressiä ja suuria pettymyksiä.(niinkuin viime kierrossa kävi tädin tullessa) pitää olla kiitollinen jo siitä että ovuloi ja mahdollisuudet on hyvät ja niinkuin joku jo sanoikin,niin nauttia tästäkin kutkuttavan jännittävästä ajasta. olen todella kiitollinen tästä ryhmästä, jossa saa jakaa tuntemuksia, saa vertaistukea ja apua,kun vielä ei halua muille puhua haaveista.

Takaisin