Raskaaksi 2015

Tässä liuskat. Kp12-16.

Liitteet

• IMG_20151110_023722.jpg
    IMG_20151110_023722.jpg
    630.9 KB · Katsottu: 194
Moony, ihana asenne sulla. Jatka vaan samaan malliin :) Osaispa itse suhtautua yhtä hienosti..

Oma napailua: Kp 46. Edelleenkään ei tätiä kuulu, alkaa vähän huolestuttaa. Ensi viikoksi olen omalle gynelle varannut ajan sillä ajatuksella että jos ei siihen mennessä täti tule. Ahdistaa ihan hirveästi ajatus siitä, että olis taas kyse hormonihäiriöstä enkä voiskaan saada lapsia tmv. Koskaan en ole näin kovin odottanut tätiä. Nyt on ollu kahtena iltana alkuillasta sellasta outoa kuvottavaa pahaa oloa ja tosi heikko olo. Mietin jo toiveikkaana, että ehkä oon tulossa kipeeksi ja siksi täti myöhässä. Raskauteen en usko. Ja pahoittelen tätä huonon mieleni oksennusta :puke:sorry:

Sydänkäpynen oletko tehnyt testiä? Pahoittelen jos olet ja en muista mutta suosittelisin tekemään ja kuvan kera tänne ;)

Minni, juu viime viikon maanantaina testasin negan ja sitten vielä viime perjantaina testasin toisen negan. Ja ei haittaa ettet tuollaista muista, kun täällä näitä viestejä vilisee niin ei voi millään kaikkea muistaa :grin

Sydänpynen, kaikillahan ei raskaus näissä kotitesteissä näy, vaan vasta verikokeessa. Jospa olet yksi niistä ihmisistä?? Eikös sulla ollut j muitakin "oireita" kun heikotusta?

Onnittelut kaikille plussanneille joita en ole vielä onnitellut! :)

Jännittää tuo katjushan 8-soluinen pienokainen, nytkö on ihan "tavallista" odottelua? (anteeks kun kysyn, mä vaan en tiedä keinosiemennyksistä mitään..:smiley-ashamed008:grin)

Nyt Velmu lakkaat murehtimasta ja tuijottamasta arvoja. Kyllä siellä pieni on kyydissä ja kehittyy omaa tahtiaan. Pidetään sormet ristissä, että kaikki menee hyvin :Heartpink

NuuNu Kyllä huolestuisin jos suklaa ei uppoa?! :p

On. Ei auttanut vaikka tilas kuukupin, se ei ollut mun vuoro vielä :sad001 Menkat alkoi eilen illalla ja itkuhan siinä tuli. Jos jotain positiivista yrittää etsiä, niin se että kierto oli nyt 28 päivää eikä 39 niinku viimeks.

NuuNu, olihan noita nippailuja ja jomotuksia, pahaaoloa, tunnekuohuja jne. Jotenkin oon epävarma oonko sit ovuloinutkaan tai muutenkin epävarma ovulaation ajankohdasta kun sain kaksoishormoni testiin 3pvänä vilkkuvan hymiön ja sitten loppuikin testit kesken. Alkujaan laskin dpo:t sen ekan vilkkuvan hymiön mukaan joten nyt oon niissäkin jo ihan sekaisin :D Jokatapauksessa teen vielä yhden testin ennen gyneä viimeistään koska turha sinne sit on mennä jos nyt olisikin kuin ihmeen kaupalla raskaana. Tai no saatan silti mennä. Hmm. Pitäskö vielä testaa sit..?

Sydänkäpynen, testaa varuilta vielä! Ei siitä ainakaan haittaa ole :) kuulostaa kyllä joko ovuloimattomalta kierrolta tai että ovis on tullut myöhään. Mutta eiköhän se viimeistään siellä gynellä selviä :) Saat tarvittaessa lääkkeen kierron katkaisuun ja jos on ovulaatiossa ongelmaa niin siihenkin on apuja olemassa!

Nemiralle ja muillekin tädin piinaamille pahoittelut menkoista :(

Taikatuuli, kiva kuulla sustakin! Kyllä ne menkat ottaa aina niin koville, että pakko on vaan mennä taustalle rypemään itsesäälissä hetkeksi ennen kuin pääsee uuteen nousuun. Jospa tää olis tiedän kierto!

Larissa kp 28, dpo 12-13

Nemira, joo juuri niin, tavallista odottelua ja tukilääkityksestä huolehtimista. IVF:n avulla päästään alkiohommiin, eli kurvattiin ohi esim seuraavista hedelmällisyysongelmista: ovulaatiohäiriöt, tukkeutuneet munanjohtimet ja siittiöiden toiminta- ja munasolun hedelmöittymishäiriöt (jos näitä olisi). Mahikset on periaatteessa pikkuisen paremmat kuin terveellä luomuna per kierto, mutta eipä näistä tiiä :) Se mikä jatkaa kehittymistä ja mikä ei, on lääketieteen ulkopuolella :)
Katjusha 4 dpo.

Ahdistaa!
Eilen piti olla oletetusti ovis, edellisten kiertojen mukaan. Ennen ollut aina päivälleen oikein! No nyt en oo saanu vahvaa ovisplussaa ollenkaa. Taitaa olla kroppa sekasin vielä keskenmenon jäljiltä :(
Vai mitä mieltä tytöt? Testit on La-Su-Ma-Ti.
Kp15/28-30 (dpo1?)
ImageUploadedByVau Foorumi1447148798.121737.jpg

Ei mun käsityksen mukaan noista mikään ole plussa :sad001 joko meni piikki nopeasti ohi tai sit ei tullu vielä? Jos tosiaan kroppa vähän sekaisin koettelemusten jäljiltä.

Jennyhannele, ei oo plussaa noissa :/..
Mulla meni kaksi kiertoa kokonaan ilman ovista, kolmannessa ovis kp 14, seuraavassa kp 24? ja viidennessä kp 16 - suunnilleen näin.

Hmph, mulla on enään yks testi jäljellä. Tulispa nyt kuitenkin vielä se plussa sieltä. Tuntuu kyl tosi paskalta, jos jää nyt ovis välistä. Ehkä me ollaan huomenna viisaampia taas. :)

Kumpi R-testi on herkempi, CB vai täällä puhuttu Apteg? Mun pitäis testata jo dpo12 vaikka tiedän,ettei mitään sillon vielä välttämättä näy. Silloin on vaan yhdet isot juhlat joita ollaan tyttöporukalla suunniteltu jo muutama kk niin pitäis yrittää saada selville menenkö alkoholittomalla vai en...

Apteq on herkkä eli 10 mlU/ml, mutta se antaa kuulemma herkästi virheellisiä haamuja ja osalle ei ole antanut viivaa ollenkaan vaikka esim pregcheckillä (joka on 25 mlU/ml) on tullut jo tasavahvat. Eli itse en tota testiä ostaisi. CB:n +testi on kans vähän vaikea tulkita sinisen värin takia ja digiä ei kannata tuhlata liian aikaisin sillä se ei ole kovin herkkä. Apteekin oma (vaaleansininen paketti jossa on kukkia) on hyvä sekä marketin Pregcheckit :)

Jos se ei näy testissä, se ei vaikuta mahdolliseen raskauteen. En siis perusta tieteeseen, korjatkaa jos olen väärässä, mutta itse olen molemmista lapsista ollut viettämässä kosteat mökkiviikonloput ennen kuin olen kuullut olevani raskaana. Terveitä tyttöjä on kotona :)

Minlex, tota minäkin mietin et jos ei näy vielä niin jospa uskaltaisin ottaa. Tällä porukalla ollaan oltu yhdessä viimeks 2v sitten (odotin toista lasta) ja sitä ennen 6v sitten. En haluais jättää iltaa väliin vai 'jos' ....

Takaisin