PiPaNat, Ninnuski, Yxvaan, Piipaa, Syksyinen, AstaE, LumiAlida ja Unijama.
Larissa: Kiva kuulla, että syy löytyi. Nyt vaan plussaamaan.
Jennyhannele: Siulla on takana rankka tausta, mutta oot selvinny voittajana kun jaksat mennä eteenpäin vastoinkäymisistä huolimatta. Oot vahva nainen.:) Voi kumpa plussaisit pian.
Onnea plussista: SpotMom, Toinenpikkuinenko, HaBa ja mimulus!

Vauvaliimaa ja tarrasukkia pienille matkaan mukaan!
Piilo ja Viima: Voimia!

Helinäkeiju<3: Onnea ovisplussasta!:)
Sallahaa: Foorumitauko voisi tehdä hyvää!:)
Pahoittelut menkoista: Nenna, Hamma ja Moony.
Pahoittelut negoista.
Wildside: Tsemppiä loppuodotukseen!

Toivotaan, että pieni pysyisi vielä muutaman viikon kasvamassa masussa.
Tsemppiä Katjusha! Täälläkin sormet ja varpaat pystyssä!
Vauvakuume: Ihania ultrakuulumisia!
Mira: Tsemppiä ultraan!
Omaa napaa: Oon tässä taas vähän pitänyt taukoa ku menkat veti taas kerran mielen matalaksi.

Nyt on kumminkin jo parempi mieli.

Ovis on bongattu liuskilla eilen aamuyöllä viiden aikoihin.( Erikoinen aika siksi kun olin yövuorossa, niinkuin oon nytkin.) Aloin tikuttamaan kp 12 ja kp 16 tuli tasavahvat viivat. Kp 15 en tikuttanut. Laitan ovistikuista kuvat tään viestin jälkeen. Tasavahvat viivat on vähän haalenneet, mutta silloin kun tein, ne oli molemmat yhtä tummanpunaiset. Limoja alkoi ilmaantumaan lauantaista lähtien ja sunnuntaina ja etenkin eilen limaa tuli runsaasti. Pientä oviskipuilua on ollut alavatsalla. Peittoja heiluteltiin sunnuntai-iltana ennenkuin lähin töihin ja samoin eilisiltana. Pitää vielä talletella tänä iltana, jos ehtii. Toiveet on taas korkeella, mutta sen taas näkee parin viikon sisällä kuin käy. Testata en aio kun vasta silloin kun ilmaantuu jotain oireita tai menkat on enemmän kuin yhden päivän myöhässä.