Raskaaksi 2015

Täällä vaan odottelua vielä pitkään...olikos se niin et kiinnittymis tuntemuksia voi olla vko hedelmöityksestä? Jotai nippailua ja ihme vv:tä on... nyt siis vasta dpo5? Ja kp 22/29? Ihmettelen vaa tota kp pv mite se jo noi paljo nyt ois...jospa ny ee laskut nii paljo heitä ootellaan siis...

Ja vaikka vetäisi olankin takaa, niin ei vaikuta sekään. Edelleen äidillä ja alkiolla on eri verenkierto pari viikkoa plussauksesta (jos siis esim. plussaisi rv 4+0), näin ainakin meille kerrottu.

Jennyhannele, ota aamulämpö-menetelmä käyttöön. Sun peruslämpö nousee noin 0,4-0,5 oviksen johdosta. Ei tartte tikkuja välttämättä :)

Sellanen käsitys mullakin on, että johonki rv 6? asti kun on eri verenkierrot ei pitäs olla alkosta sikiölle haittaa.

Jennyhannele eihän sillä o-testillä ole väliä kunhan tallettelut on säännöllisesti tehty :) ei se ovis mene hukkaan vaikka sitä ei testiin saisikaan! Mutta jatka testailua tai mittaa lämpöjä jos haluat sen saada kiinni, mutta suosittelen toki joka toinenpäivä sooseja sisälle :P

Minni2: Mä luulen et oon laskenu väärin tän kuun oviksen, kun tosiaan alko se verinen vuoto 2päivää myöhässä joka todettiin varhaiseksi keskenmenoksi. Tajusin äsken tän, et normaalisti se kierto on ollut 28pv, nyt laskin sen 30pvn mukaan ja ovis olisikin vasta huomenna! Perjantaista asti on joka päivä- menetelmällä menty, roinat rännissä jatkuvasti siis!

Huh! Taitaa se sittenkin tulla sieltä! :)

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1447160745.710697.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1447160745.710697.jpg
    29.6 KB · Katsottu: 178
Jennyhannele, mittaa kahtena seuraavana aamuna lämmöt niin tiedät :)
Mulla oli ennen ovista 36,3 - ovisplussapäivänä 36,5 - ja ovispäivänä 36,7. Tuolla tasolla sen pitäisi pysyä pari viikkoa mielellään :)

Takaisin