Raskaaksi 2015

Katjusha tsemmpiä! :)
Tsemmpiä kaikille piinailuun ja paljon plussatuulia molempiin testeihin testailijoille! :)

On: Tänä aamuna käytiin varhaisultrassa, tuli itku. Siellä meidän rakas pieni köllötteli pieni sydän sykkien. :love7 Lääkärin mukaan hyvältä näytti kaikki :Heartred
Viikot vastasivat suurinpiirtein 7+1 ja lääkäri sanoi, että menkää nyt näillä ainakin siihen saakka, että seuraavassa kunnallisessa ultrassa pystyvät tarkemmin määrittämään. Pituutta pienellä 8mm, saatiin myöskin kuvia mukaan :Heartred Oli mukava lääkäri, onneksi :) Toivotaan, että kaikki menee hyvin :Heartred

Toivon samaa kaikille muillekkin! Kivaa maanantaita! :)

Muokattu viimeksi:
Jennyhannele kiitos kysymästä! Voin ihan hyvin. Vähän vaan ketuttaa kun en ole päässyt vieläkään uuteen kiertoon. :meh:
Oireita ois vaikka muille jakaa, mutta ei vaan niitä menkkakipuja!
Mites siellä voidaan? :)

Kiitos tytöt, toistaiseksi oon hengissä eikä puhelin ole soinut tuomaan ikäviä uutisia :)
Joo, ne kaksoishormonitestit on olevinaan ihan hiton hienoja, mutta niillä saa herkästi 5-7 vilkkuvaa päivää ja ehkä sitten sen pysyvän. Ei kenenkään hedelmälliset päivät kestä yli kolmea päivää ennen ovista (simpat heittää ennemmin henkensä, paitsi niillä jotka pelkää raskautta). Siirryin ihan takaisin noihin Raskauskeijun ovistesteihin, niitä on oppii lukemaan niin ei ovis-plussasta oo epäselvyyttä ;)
Katjusha 3 dpo

Mä oon kans käyttäny nyt 4kk noita raskauskeijun ovisliuskoja, ei oo epäselvii tuloksii toistaseks tullu! Joka kuukaus näyttänyt pari päivää ennen ovista jo haaleeta. Siis niinsanottuina "hedelmällisinä" päivinä :) Eikä oo hinnallakaan pilattu, plus aina tulee pari raskaustestiä kaupanpäälle! Nopeat toimituksetkin :)

Hah, tuo minu avopuoliso ei ymmärrä miten voin tykätä tosta greippimehusta. Aamulla kiukuttelin kun loppu eilen, rutiiniks muodustunu aamuvitaminipommi+lasillinen greippimehua ei tänään onnistunut! Ei tosta meidän lähikaupasta löydy. Täytynee lähteä prismaan hakemaan, et huominen aamu ei mee pilalle. :D

Viima: Hyvin sujuu täälläkin, kp14 tänään! Jospa tällä kertaa tärppäis se pysyvä plussa.. Sovittiin, että joulukuu pidetään ns "rentokuukaus" ilman ovistestejä yms, jos ei tärppiä nyt :)

Mullakin oli nyt siis ne kaks viimekiertoo "kemiallisia raskauksia" ja todellaki ymmärrän kaikki sun fiilikset. Jos sust joskus tuntuu et haluut jutella, ni laittele yksityisviestii mulle vaikka! :)

Kiitos paljon sulle jennyhannele!:Heartred
Piristit mun päivää :notworthy
Tää on niin ihanaa kun voi purjaa tunteitaan ja saa tukea muilta naisilta jotka on samassa tilanteessa:happy:
Toivottavasti teillä tärppää pian pysyvästi jennyhannele ja muut myös:Heartred

Katjushalle tsemppiä ja plussatuulia! Ilmottele tänne miten sit kävi :)

Heippa kaikille!

Lämpimät onnitttelut plussanneille <3. Syvimmät pahoittelut tädin kohdannneille :(

En oo kirjuutellu tänne piiiiiiitkään aikaan. Syy on tuo oma tyttö. Silloin kun viimeksi kirjoittelin niin kerroin kun tyttö ollut kipeä. No se ei ole vieläkään ohitse. Ollaan oltu (liian) paljon sairaalassa ja ollaa nytkin. Tytöllä hyvin harvinainen sairaus joka alentaa vastustuskykyä ja tekee hyvin infektio herkäksi. Tästä syystä olen ollut hyvin hiljainen täällä, lueskelemassa aina välillä käynyt. Yritystä on ollut edellleen mutta liekö ressi estää raskautumisen. Vaikkakin jo luulisi helpottavan. Kaiken lisäksi. Minuun eivät enään tehoa klomifeemit eikä terolutit. Tietääkö täällä joku onko muita vastaavia lääkkeitä joita voisi kokeilla? Huomenna olisi aikaa lääkärille. En tiedä vaan vielä kerkiänkö sinne. Harmittaa jo valmiiksi jos en pääse. Seuraava aika menee niin pitkälle :( kierron sielunelämästä ei mitään käryä..

Tasapuolisesti kaikille stemppiä :)

Muokattu viimeksi:
Kizu, harmi että tyttö sairastelee :( mulle ei myöskään terot tehoa, mutta lugesteronit kyllä (luontaista keltarauhashormonia)! Clomien tilalle voisi käydä letrozol tai femar? Kaikkea hyvää jatkoon! <3

Etkö kizu ollutkin kesäkuun 2014 odottajissa? Muistasin että oltaisiin oltu samassa ryhmässä :) Paljon tsemppiä teidän tytölle <3 ja pikaista plussaa!

Katjusha, oliko sulla käytössä luovuttajan munasoluja vai omat? Anteeksi jos olet jo kertonut mutta en vaan muista :grin
Kerätäänkö ne munasolut ruiskulla emättimen kautta? Kiinnostaa vaan tietää :)
Toivottavasti ei ollut liian henk.koht kysymys!

Unajama mulla oli eka kierto kierukan poistin jälkeen yli 40 päivää, mutta nyt tärppäsikin sitten toisesta kierrosta

Katjushalle pidetään täälläkin peukuja pystyssä :Heartred

Täällä on maha niin turvoksissa ja tissit kipeänä etti enää tarvitse epäillä testin tulosta. Huomenna meinasin soitella neuvolaan, kun tänään en töistä päässyt oikein millään kunnon tekosyyllä livistämään pukuhuoneeseen soittamaan silloin kun siellä ei ketään ole.

Takaisin