Raskaaksi 2015

Onnittelut plussista ja pahoittelut negoista..

Mä en tiä mitä noi testit pelleilee mun kanssa ku testiajalla tulee "viivaa" näkyviin mutta ei jotenkaa punaisena ja hetken pääst ei enää mitään.. siis negaahan noi kaikki on varmasti ollut mutta mutta... sitä niin toivois saavansa plussaa..
Ens kiertoo kovasti oottelen alkavaks et jos se ois se meidän kierto..
Kaikille toivon plussia ♡♡♡♡♡♡♡

Onnea kaikille plussanneille! Lisää vaan kehiin positiivisia testejä :). Pahoittelut myös negoista ja menkoista, toivottavasti ensi kierrosta sitten tärppää!

On. Ovista odotellen, kp 11/29-31, yk 1 tjot. Ei vielä mitään merkkejä, vaikka todennäköisesti meneekin lähemmäs kiertopäivää 20, kun imetän edelleen niin tiuhaan. Pianhan se nähdään, tarttis vaan malttaa odottaa...

Oi mikä plussa-aalto!!! Onnea koko porukalle! :) Täällä kp22/25-28 ja ei mitään oireita. Mitä nyt lämmöt koholla. En nyt tiedä testaanko ollenkaan ennen kun menkat myöhässä. Olis pari testiä kaapissa. Pessimistinen olo.

Onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan :)

Maiskukka onko sulla kuvaa niistä testeistä?

On. Täällä edelleen tätiä ootan. Eilisilta meni itsesäälissä rypien. Tulis vaan se täti et pääsis uuteen kiertoon.

Maiskukka mä oon huomannut että joskus testi ajalla kun väri lähtee levii siihen tulee hetkellisesti viivaa näkyviin. Jos se paikanviiva näkyy silloin jotenkin herkemmin ja kun kuivuu nii häviää. En sit tiiä tai sit mun silmissä on vikaa kun nii kovasti odotan sitä viivaa siihen :D

Moi kaikille tooosi pitkästä aikaa! Olen ollut melkein pari kuukautta foorumitauolla, kun jotenkin alkoi tuntua että roikun jatkuvasti luurissa ja kyttään itseäni ja mahdollisia oireita. Tänne on tullut ihan hirmuisesti uutta porukkaa, tervetuloa vaan kaikille! :) Ja ihan järjetön plussa-buumi päällä, ihanaa!! Olen hirmu onnellinen teidän kaikkien plussanneiden puolesta! Ja kovasti harmissani myös teidän puolesta, jotka ovat joutuneet pettymään. :(

Tällaisen tauon jälkeen, on tullut niin paljon tapahtumaa tänne, että mahdotonta on pystyä kommentoimaan kaikille, mutta nyt päällimmäisenä jäi mieleen Sallahaan tilanne :(, toivotaan nyt pikaista uutta tärppiä. Sekä Viiman varhainen keskenmeno, hienoa, että vaikuttaisi heti uudelleen napanneen. Sormet ristiin, että kaikki menee nyt, niin kuin pitääkin. Rakkautta teille! Sekä Katjushan tuleva alkion siirto, voi toivotaan nyt kovasti, että pikkuinen tarttuu kiinni ja lujasti! Hirmu kovat tsempit sinne! Puhallellaan vauvapölyt nyt kaikkien muidenkin matkaan!

ON. Tänä aamuna tein hetken mielijohteesta tuommoisen early -testin. Ja siis mitä, onko siinä ihan totta kaks viivaa?! :o

Liitteet

• WP_20151107_08_37_37_Pro.jpg
    WP_20151107_08_37_37_Pro.jpg
    283.7 KB · Katsottu: 216
Lämpimät ONNITTELUT taas kaikille plussanneille! Ihanaa, että näitä hyviä kuulumisia ropisee, niin pysyy omakin mieliala koholla! Hirmuisesti vauvaliimaa ja vaikka mitä matkaan mukaan, että jokaisen odotus menisi loppuun asti kuten kuuluukin! Vielä me muutkin täältä perästä tullaan :wink

Täällä kp 21 eikä vieläkään oviksen merkkejä. No, odotellaan.

Onnittelut kaikille plussanneille!:happy: Toivotaan, että viivat vahvistuu ja pienet pysyy matkassa mukana!

Negan saaneille pahoittelut..:sad001:Heartred

Toinenpikkuinenko on siinä selkeä viiva onnea ja vauvalle tarrasukkia!!! :)

Onnea viima! Toivotaan että pysyy matkassa loppuun asti! :)

HaBa onnea!! Tarrasukkia vauvalle mukaan! :)

Moony kuulostaa lupaavalta!! ;)

Mimulus kyllähän siinä 2 viivaa on!! Onneksi olkoon! Nyt vauvalle tarrasukkia mukaan ! :)

On. Tosiaan eilen ovistesti oli nega tänään sit testaillaan uudelleen melkein toivon että sekin nega että menis ainakin ma/ti päivälle itse ovulaatio että kerkeis vielä tallettelee !! :)

Jopsu kp 10/25-28 yk 5

Kiitos kaikille! Huomenna sit taas testiä heti aamusta..
Tai tänään illalla :grin jos teen jo tänään niin 4-6h pidätyksellä. Millonkohan viivat ois jo tummempia?

Onnea plussanneille, haba, viima, mimulus ja toinenpikkuinenko! :)

Täällä tänään kp1. Eilen alkoi tuhruttamaan ja tuli menkkakipuja. Typerästi täti leikki kuurupiiloa ja sai toiveet nousemaan jostain tuolta kaukaa minne ne oon vuosia sitten piilottanu :D
Kaiken kukkuraksi eilen heti kun tuhru oli vereksi muuttunut, lähdettiin käymään läheisellä huoltoasemalla moikkaamassa yhtä kaveria, jota en oo nähny montaa kertaa tänä vuonna kun alkoi seurustelemaan uuden naisen kanssa, jonka oon nähnyt kerran. Läväytti sitten suoraan naamalle tulokkaan kuvan synnäriltä. Mies tiesi ett heille oli tulossa vauva, mut ei miulle kertonut. Nyt tippa linssissä täytyy tunkea ne omat toiveet vielä syvemmälle ku ennen, ettei ne vahingossakaan näe enää auringonvaloa ennenku/jos oma nyytti on sylissä.

Nenna kp1/28(-34) yk19

Takaisin