Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut mun kohtalotovereille!
Täällä on aloitettu uus kierto ja uudet haaveet :/ kp1/24-30? Yk6 ja ensimmäinen pieni foorumitauko varmaan nyt edessä ainakin nää pari ekaa tylsää viikkoa...
Omanapailua ja ällövaroitus. Täällä yhä pohdintaa vuodosta-mitä on ja miksi :D jatkui vielä tänään, nyt tuntuu että alkaa loppumaan. Pikkuhousuihin asti ei tule, vain pyyhkiessä rusehtavaa. Aamulla ainoan kerran vähän enemmän (yleensäkään en vuoda öisin) Ei kuitenkaan kuukautismaista. Muutenkin menkat täällä alkaa kivuilla ja sen jälkeen aika "ryminällä", loppu on sitten sitä tuhrua sillon ja tällön. Nyt ei ole särkenyt mikään, ja tosiaan ihan eri tyyppistäkin.
Ruokahalu on myös poissa, mutta se voi liittyä siihenkin kun oon flunssassa. Saa nähdä tiputaanko tässä korkeelta ja kovaa... Mä niin toivon et tää ois meidän kierto! Ja millähän sitä jaksais odottaa vielä viikon :D
Katjusha, täällä on kp25 meneillään ja ens perjantaina pitäisi menkat alkaa... jännittää! Oiskohan tää nyt sitä.. En haluais alkaa testailemaan liian varhaisessa vaiheessa vaan odotella tuleeko kuukautisia... Mutta on tää vaan piinavaa
Viima ootko varma että tämä oli keskenmeno, jos se oli vaan kemiallinen? Siinähän tulee plussaa ja menkat saattaa alkaa vähä myöhässä ja olla runsaatkin. Pahoittelut kuitenkin Harvoin se elimistö on vielä vastaanottavainen edellisen jäljiltä heti, hyvin harvat varmaan heti plussaa uudelleen...
Viima ei millään pahalla, mutta täällä on ihnisiä, joilla on yritystä jo pitkään. Ite jätin ehäisyrenkaan pois 06/14 ja keskenmenoja on kolme tän vuoden puolella. Vauvaa ei tehdä, se saadaan. <3 Malttia Viima. <3
Oon pahoillani viima
laitoinkin jo aijemmin linkkiä testien teosta enkä edes muista mikä vaihe kierrosta sulla on meneillään, mutta itse koitan välttää ajoissa testailua juuri siksi ettei joutuisi pettymään "turhan takia". Siinä tekstissä oli hyvin kirjoitettu siitä että aikainen testailu saattaa sen haamun näyttää ja hetken päästä negan. Mikäli testiä ei olisi tehnyt olisi jäänyt huomaamatta "keskenmeno" eikä aiheuttaisi niin paljon huolta ja harmia. Itse ainakin olen sellanen stressaaja että koitan odottaa testailua, ettei pää hajoa haamujen kanssa ja mahdollisten plussa-nega juttujen kanssa. Ei oo tarkoitus paasata, uskon että vituttaa! Tsemppiä!
On aivan normaalia ja luonnollista että v*tuttaa ja itkettää menkkojen alkaminen - mutta myös että raskauden alkuun saaminen kestää 6-12 kuukautta. Pahoittelut ikävistä uutisista, Viima, mutta uskon että asiat vielä kohdallasi järjestyy.
Anteeksi kaikille mun viestistä. Oon itsekäs tiedän, ja pyydän anteeksi käytöstäni. Tiedän että täällä on ihmisiä jotka ovat koittaneet saada vauvaa monia vuosia ja sitten on taas minä joka ei ole yrittänyt kuin pari kk ja sitten vaan valitan ja piipitän täällä. Ehkä mun kannattaa vetäytyä pois tästä ryhmästä pysyvästi. Plussa tuulia kaikille!