Ninni, kiitos kysymästä mutta oon 90% varma että perjantaina tulee negaa. Oon sitä jo tässä nyt pari päivää itkenyt ja omaa oloa muutenkin, tuntuu että leviää pää tän kaiken kanssa. Kaiken hyvän päälle mulla taitaa olla hiiva tai bakteerivaginoosi tai joku, joten pe meen tk:n mieslääkärille levittelee jalkoja...
Oon uinnu tänään aika syvissä vesissä, äitillekin soitin tunnin itkupuhelun, josta varmaan 50min tosiaan itkin. Mutta se helpotti! Samoin toi blogiin kirjottaminen. Tähän täytyy nyt oikeesti tulla joku muutos, tää pakonomainen tarve raskautua hallitsee ihan liikaa mun elämää ja alka vaikuttaa kaikkeen. Tuntuu että millään muulla ei oo väliä eikä huvita mikään, tää vaikuttaa selvästi miehen ja mun väleihin. Nyt on aika tehä jotain ennenku tää menee pahemmaksi ja jatkuu pitempään. Päätin, että nyt loppuu yrittäminen mun puolelta, tulkoot sitten kun tulee. Kunhan alkaa uusi kierto niin en aijo pitää mitään kirjaa monesko päivä menee tai mitä oireita millonkin tuntuu. Alan taas elää viikonpäivien enkä kiertopäivien mukaan, dpo -päivistä puhumattakaan. Haluan sen kipinän takasin meijän välille, eikä se tule pakkoseksillä. Tuo joka toinen päivä -menetelmäkin näyttää kusevan, kun se on kuitenkin ollu mun vastuulla vaikka toisin puhuttiin. Siksi päätin, että kunhan uus kierto alkaa jään foorumitauolle ainakin seuraavan kierron ajaksi, muuten en saa ajatuksia pois tästä vauva-asiasta. Etenkin kun tänne ropisee plussia jatkuvaan niin vaikka se onkin tosi iloinen juttu, niin se vaan muistuttaa mikä multa kerran jo vietiin... Sori tää avautuminen.