Raskaaksi 2015

Onnea helinäkeiju! :) menkat alkaa yleensä 14 pv päästä oviksesta, mutta vaihteluväli on jotain 10-16 pv. Jos tänään sait hymynaaman niin ovis on ehkä ylihuomenna? Huomenna vois olla hyvä päivä petipuuhille, jos ette tänään pysty. Ja varuilta vielä pe/la uusiksi? ;)

Onnea Helinäkeiju ovisplussasta. Itsekin ekaa kertaa sain plussan tässä kierrossa. Olen nähnyt erilaisia tutkimuksiä siitä, mikä päivä on se 'paras'. Jossain tutkimuksissa se on jopa 2 päivää ovista ennen, toisissa se ovis päivä. Olennaisinta varmaan on, että ajoissa voi olla, mutta myöhässä ei. Eli itse tallettelisin heti kun on mahdollisuus ekan kerran ja sit joka toinen päivä, jos joka päivä ei voi

Helinäkeiju, onnea ekasta ovisplussasta, toivottavasti tuottaa tulosta kun tietää milloin talletella! :) huomenna mie pyrkisin ainakin tallettelemaan, koska ovis on huomenna tai ylihuomenna, niin on ainki tuoreet simpat odottelemassa ovista! :)

Haba, onnea myös siulle ekasta ovisplussasta! :)

Kärpänen, sinuna testaisin aikaisintaan kp22-23 ja pregcheckillä, niinku aina. :)
Oliko sulla minkä pituinen kierto viimeksi?

Kärpänen, onko siulla tietoa milloin ovis on ollut? Siitä voi laskea n. 10-16pv eteepäin niin pitäisi menkkojen alkaa ja siten testipäivän määritellä :) ite testaisin joko pc, apteekin omalla tai clearbluella :)

Larissa, en osaa sanoa. Tekis mieli vielä aamulla mutta kun turhaahan se taitaa olla.

Mullahan siis tilanne oli se, että viime kierto oli yk1, menkat tuli normaalisti ja kierron pituudeksi tuli 31pv. Nyt vaan tää hämytestus oli "luullulla ovisviikolla" (en oo siis tikutellut) ihan vaan koska olin lähdössä illanviettoon ja siksi varmistus. Kaksi pregcheckiä omituisella plussalla, yksi apteekin nega ja niiden lisäksi seuraavana päivänä keskellä päivää apteekin - nega. Joten mikäli oikeesti edellisestä kierrosta olisi tärpännyt niin näkyisi se kai nyt jo kunnolla testeissä, ja jos tästä kierrosta niin se tuskin vielä näkyy kun menkkojen pitäisi alkaa n. Viikon päästä... Ja nyt siis dpo 4-7?!Pitkä omanapailu kertauksena pohdintoihini :p

Muokattu viimeksi:
Ninni, kiitos kysymästä mutta oon 90% varma että perjantaina tulee negaa. Oon sitä jo tässä nyt pari päivää itkenyt ja omaa oloa muutenkin, tuntuu että leviää pää tän kaiken kanssa. Kaiken hyvän päälle mulla taitaa olla hiiva tai bakteerivaginoosi tai joku, joten pe meen tk:n mieslääkärille levittelee jalkoja...

Oon uinnu tänään aika syvissä vesissä, äitillekin soitin tunnin itkupuhelun, josta varmaan 50min tosiaan itkin. Mutta se helpotti! Samoin toi blogiin kirjottaminen. Tähän täytyy nyt oikeesti tulla joku muutos, tää pakonomainen tarve raskautua hallitsee ihan liikaa mun elämää ja alka vaikuttaa kaikkeen. Tuntuu että millään muulla ei oo väliä eikä huvita mikään, tää vaikuttaa selvästi miehen ja mun väleihin. Nyt on aika tehä jotain ennenku tää menee pahemmaksi ja jatkuu pitempään. Päätin, että nyt loppuu yrittäminen mun puolelta, tulkoot sitten kun tulee. Kunhan alkaa uusi kierto niin en aijo pitää mitään kirjaa monesko päivä menee tai mitä oireita millonkin tuntuu. Alan taas elää viikonpäivien enkä kiertopäivien mukaan, dpo -päivistä puhumattakaan. Haluan sen kipinän takasin meijän välille, eikä se tule pakkoseksillä. Tuo joka toinen päivä -menetelmäkin näyttää kusevan, kun se on kuitenkin ollu mun vastuulla vaikka toisin puhuttiin. Siksi päätin, että kunhan uus kierto alkaa jään foorumitauolle ainakin seuraavan kierron ajaksi, muuten en saa ajatuksia pois tästä vauva-asiasta. Etenkin kun tänne ropisee plussia jatkuvaan niin vaikka se onkin tosi iloinen juttu, niin se vaan muistuttaa mikä multa kerran jo vietiin... Sori tää avautuminen.

Sallahaa, halaus sinne <3 tiedän niin hyvin miltä susta tuntuu. Itsekin olen pitänyt foorumitaukoja tässä 1,5 vuoden aikana useampaan kertaan se tekee kyllä hyvää. Poistin puhelimesta kierto-sovelluksenkin ja paperikalenteriin merkkasi vaan kp 1:n. Paljon tsemppiä ja puhu miehes kanssa siltä miltä susta tuntuu <3

Sallahaa, suosittelen kyllä foorumitaukoa! Miekin pidin viimekeväänä/kesänä pitkän foorumitauon kun tuntui pää hajoavan kun tuli vuosi ilman plussan plussaa täyteen, taisi olla n. pari kuukautta. Teki kyllä hyvää, vaikkei plussaa tuonutkaan :)

Sallahaa, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! Stressikin kun saattaa jo tehdä sen ettei raskaudu, monesti kuullut miten on tärpännyt kun on "yrittäminen" lopetettu ja annettu mennä omalla painollaan. Sana pakkoseksi ja koko ajatuskin että tekemällä tehdään tiettyyn kellonaikaan ahdistaa itseä, toki jos mitään ei tapahdu niin ymmärrän että siihen se varmasti helposti menee, mutta myös nimenomaan mitään ei välttämättä tapahdu kun siitä tulee niin stressaavaa ja suorittamista. Tsemppiä!

Voi sallahaa :sad001
Oon niin pahoillani sun puolesta. Foorumitaukoa suosittelen myös, sillä se varmasti helpottaa. Nyt keskityt miehesi kanssa teidän suhteeseen ettekä vauva asioihin. Rentoutukaa ja nauttikaa toisistanne, vaikka vaikeaa se varmasti onkin alussa.

Piilo voimia<3

Velmu en ite tiiä noista hcg:stä paljon mutta kuulostaa kyllä hyvältä tuo summa :) mutta hyvinhän se testi näyttää tummuvan!! Tsemppiä piinaan! :)

Sydänkäpynen tiedän niin ton tunteen ku kuvittelee kaiken maailman oireita ku haluu sitä vauvaa niin paljon :)

Helinäkeiju joka toinen päivä on aika jees :):)

Sallahaa foorumitauko tekee varmasti hyvää itse kullekkin! Tärkein on tosiaan se teidän kipinä ei se pakottamalla tuu sieltä :( toivottavasti palaat sit tänne meidän luo kirjottelemaan! Ja täällä on se hyvä puoli että saa rauhassa avautua!! <3

On. Täällä menossa kp 7 ja täti on vihdoin kokonaan poistunut paikalta, jessssss!!!!!! Tänään kävin Gynellä ja kaikki on kunnossa ja normaalia, jee :) olin jo vähän huolissani et jokin ois vialla! Teki jopa ultran ja pääsin näkemään niitä follikkeleja siellä :) toivon että ovis tulis jo viimeistään pe-la että tallettelut osuis kohdilleen mutta en tiiä se nyt vähä stressaa! Mut ei kai auta ku toivoa ja tihkuttaa ja talletella ennen ja jälkeen matkan :D
Ehkä tää on meidän kierto tai viimeistään joulukuun se vauva ois hyvä joululahja ;)

-jopsu- kp 7/25-28 yk 5

Vauvakuume: mä niin toivon, että ovisplussa siirtyisi sinne r-testiin!

Nyt dpo12 ja jännittää. Meinasin ensin, että tekisin testin sunnuntaina (dpo15), jos täti ei tule, mutta en tiedä uskallanko. Oletteko te tehneet testit yksin vai kumppanin kanssa?

Kp 36 (dpo12)/ yk4

HaBa mä oon tähän mennessä tehnyt aina yksin testit ja varmaan jatkossakin. Mies harvoin jaksaa herää niin aikaisin kuin minä joten yksikseni pääsen pissimään :D

Kp 41 dpo 16 ja tätiä odotellessa mennään.

Takaisin