Raskaaksi 2015

Tervetuloa Maiskukka! Olkoon plussa pikainen :)!!
Äippä, luulisin sen testiviivan olevan yhtä etäällä vasemmasta "reunasta" kun kontrolliviiva on sinisestä.
Tsempit sinne, mitä vaan voi vielä tulla!!
Katjusha kp 6 / 26-30 täällä tepsii geleet kun tuntuu, että kierto kehittyy :) hope so!!!

Täällähän myös monirakkulaiset munikset taustalla eikä siihen hirveesti tehä mitään ens alkuun, ja avuistahan tuolla jo sitten mainittiinkiin :Heartpink

:HeartpinkItselläni haitaksi oireilee selvästi hormonit, multa mittailtiin myös mies/naishormoneja tässä vuosia taaksepäin ja pikkasen sais noita vastakkaisen sukupuolen hormoneja olla vähemmän elimistössä mutta selvitty on tähänkin asti. Täällä siis haittana lisäksi aknea ja karvoitusta :smiley-angry019 Lisäksi jo pelkästään sukurasitteena tulee sydän ja verisuonisairaudet ja diabetes jotta pitäs yrittää elää kyllä mahd. terveesti...

Aikanaan nämä todettaessa olin hoikka. Ennen raskautta lihoa pätkäsin noin 20 kiloa josta melkein puolet sain pois ja sitten kun alettiin yrittelemään niin ekalla tärppäsi onkeen. Tuolloinhan lääkärit meinasivat ettei onnaa kyllä vuoden sisään, että tuletta sitten hakemaan clomit vuoden päästä. Toista yrittäessäni olin laihduttanut entisiin mittoihini ja elelin elämääni sen jälkeen jonkun aikaa ennen yrityksen aloittamista ja sain odotella yhteensä 7yk:ta (tosin väliin mahtui niitä pidemmpääkin pidempiä kiertoja.....) Ennenkuin natsas. Ruokavaliolla laihdutin ja pysyin mitoissani mutta ei se kyllä raskaaksi tuloa auttanut mun kohdallani...

Nyt taas ois kyllä kiloja tallessa vielä kahdeksan :smiley-angry026 ja yritän päästä kovin entiseen rytmiin takaisin syömisissä. Ongelman tuottaa nuorimmainen joka katsoo mitä syön ja sille meinaa kelvata vaan ja ainoastaan sama ruoka :grin joten jäänyt sitten nuo ruokailutkin vähän huonommalle tolalle vhh:n kautta ja proteiinimäärien kanssa ois kans perattavaa :oops:

Tsemppiä jennyhannele! Toivottavasti seuraava plussa olisi viimein pysyvä.

Viimalle pahoittelut diagnoosista. :(

Velmu ja fox oli tainneet saada haamujen sijaan ihan kunnon tuloksen. Onnea ja tarrasukkia! :>

Täällä testattu tänäaamuna nega. kp 38 dpo 15?. Jos siis se minkä tulkitsen olleen ovis todella oli ovis. Ei kai auta kuin odotella tätiä että pääsee seuraavaan kiertoon. Mutta mitä nuo tuhruttelut ja vähäiset punaisetkin vuodot oikeen on olevinaan? En taas käsitä tätä kroppaani.

Vargynja, voi tuhru! No jos kävisi hirmu onnekkaasti et saisikaan kunnon vuotoa vaan valemenkat ja plussan :)

Äippä, mulla tuli ekassa raskaudessa ensimmäisen kerran testatessani todella hailu tulos 18 dpo, en testannut ennemmin. Verikoe samalta päivältä oli 108 IU/ml, eli olisi pitänyt näkyä ihan selkeänä tuloksena jo kotitestissä, mutta voin sanoa, että tulkinta positiiviseksi oli kyllä mielikuvituksen varassa. Tilanne eteni aikansa ja tulokset vahveni normaalisti, kunnes todettiin kohdunulkoiseksi.
Kaikki muut kotitestit ovat olleet putipuhtaita negoja, ei viivanpaikkoja.

Äippä, sain ekan haamun vasta päivä ennen menkkojen oletettua alkua(dpo14?). Sitä ennen näytti puhdasta negaa

Onnea radio<3

Paljon onnea waterlily! Tarrasukkia matkaan<3

Tervetuloa mukaan maiskukka :)

On. Täällä mennään kp 25 dpo 13 vähän jännittää oon pari testiä edellispäivinä tehnyt mut negoja oli joten tänään en vaivautunut ehkä huomenna tai pe testailen jollei täti tuu kylään. Kaiken maailman oireita on tai oon keksinyt mutta silti on sellanen olo että tuskin siellä mitään on tai vaikea uskoa siihen ja pelkää sitä pettymystäkin sit :/

Jopsu kp 25/26-28 dpo 13 yk 4

Onnea velmu, radio, waterlily, fox ja kaikki muutkin plussanneet jos on menny ohi :)

Viima, onpas tosiaan outo tyyppi :D mutta elämä opettaa toivottavasti.. Pahoittelut pcos diagnoosista.

Jennyhannele, pahoittelut :(

Minjelmiina joko testaat kohta ? :)

Lipstikka, oireet kuulostaa hyvältä. Ovulaation jälkeen kehon lämpötila nousee hieman. Tämä on keltarauhashormonin tekosia.

Pikkukonnalla myös hyvän kuulosia oireita :)

Maiskukka, tervetuloa.

Vargynja ja jopsu, pahoittelut negoista. Toivottavasti vielä muuttuu plussaks :)

On. Kp8 ovis ehkä pikkuhiljaa tuloillaan. Eipä juuri mitään ihmeellistä..

Mannikka. En oikein tiedä mitä tässä on tapahtumassa. Eilen tuli vähän verta pyyhköistessä ja sen jälkeen ruskeaa ja nyt ei taas mitään. Olin ihan 100% varma menkoista vaan ei alkanut eikä ole tuntemuksia. Eilen tein 1,5h pidätyksellä negan 10mlU halpis testillä ja siinä ei ollu mitään. Nyt dpo 12-13. Tätiä ei näy. Mitä tästä voisi nyt ajatella....

Minjelmiina, voi olla ettei vielä näy edes testissä. Joskus alkuvuodesta-keväällä täällä oli puhetta siitä kuinka herkät testit ei välttis kaikilla edes näytä raskautta yhtä hyvin ku tavalliset 25ml/u testit. Toivoa siis on niin pitkään kunnes täti tulee!

Tervetuloa maiskukka ja pikaista plussaa :)

Jopsu ja vargynja, pahoittelut negoista, toivottavasti kääntyvät vielä plussiksi :)

On; polilla käyty ja vihdoin alkaa hommat kunnolla etenemään! Täytyy nyt toivoa ett kaikki menisi putkeen ja pääsisin jo periaatteessa ensiviikolla labroihin ja sitten sitä seuraavalla viikolla aukkari! :)
Ja miehen simpat olivat aivan normaalit, eli hyviä uutisia tuli :) taas hitusen jaksoi nousta toiveet äidiksi tulemisen! :)

Nenna kp25/28-34 dpo9-12?? Yk17-18

Ihan outoja testi tuloksia! Miten tuo näyttää tolta?

Liitteet

• WP_20151028_13_13_25_Pro.jpg
    WP_20151028_13_13_25_Pro.jpg
    213.9 KB · Katsottu: 216
Takaisin