Voimia kaikille epätietoisuudessa eläville! Inhottavaa tuollainen odotuttaminen ja muukin vaiva ja riesa. Toivottavasti pian selkeytyisi asiat tavalla tai toisella.
Plussista tietysti saavat asianomaiset onnittelut. Ja kyllä: se haamukin lasketaan plussaksi ennen kuin toisin todistetaan
Mua vähän huolestuttaa kun ei tissit oo yhtään kipeet.. Tai muutakaan oireita normi turvotuksen ja finnien lisäks..
Huutelempa et jos täälä on muita jotka tykkää laskee kalentereilla ovista niin mm. Period tracker sovelluksella voi kattoo menkkojen alkupäivän, kierron pituuden, hedelmällisimmät päivät ja oletetun ovis päivän. Mulla ne on pitäny ihan hyvin paikkansa vaikka kierto pomppinu 28-31 välillä :-)
Ja äippä, mä en kyllä yleensä näe edes tihrustamalla testeissä mitään, mutta ihan kun tuossa sun testissä hailura olisi. Pinkiksi en sanoisi, mutta viivanpaikka vähintään. Toivotaan, että vahvistuu <3
Mrsc kp25/24(?) dpo 14? yk7
p.s. Missäs ne mun menkat nyt luuraa? Nega testattu toissapäivänä, tsäänssit plussaankin on siis aikaa pienet...