Raskaaksi 2015

Pahoittelut tädin kohdanneille! Sympatisoin täältä ruudun toiselta puolelta :Heartred Olkoon uusi kierto suotuisampi!

Nemira, se ottaa oman aikansa, että pääsee kärryille kaikista oloistaan ja oireistaan, eikä liian tarkkaan kannatakaan alkaa syynäämään, että rentous pysyy yllä. Jos siis pystyt, niin koita luottaa omiin tuntemuksiisi ja mennä sen mukaan. Tuolla pupuilutahdilla kyllä tärppää, jos niin on käydäkseen.

Miuna, simpat elää parista päivästä jopa viiteen päivään, joten mahdollisuudet kyllä on olemassa.

pätkis85, hyvällä onnella tallettelut riittää, enkä osaa sanoa tuohon oviksen osumisekohdan vaikuttamiseen mitään. Kai se luonnollisestikin vähän vaihtelee, joten jos viimeksi on ollut kp 17, niin sama ei välttämättä päde tässä kierrossa.

Velmu, tänne sitten kuvaa, kun testaat. Saadaan tihrustaa yhdessä :p

waterlily85, joskus se plussa antaa odotuttaa itseään, mutta kyllä se sieltä vielä tulee, kun jaksaa odottaa, eikä luovuta. Jokainen uusi kierto on uusi mahdollisuus :happy:

jennyhannele, aamutestiä kehiin! Jotain tuossakin jo näkyy, joten pistetään toiveet sen varaan, että viivat vahvistuvat!

ON: yk 4, kp 6 ja vieläkin vuotaa... Taitaa olla joku supertäti nyt kylässä, kun ei meinaa millään ottaa lähteäkseen. Toivottavasti se enteilee normaalin pituista kiertoa ja hedelmällistä ovista. Kaikki kikkakolmoset luontaistuotteista vitamiineihin on käytössä, joten siitä ei jää kiinni. Tiukuttelukin aloitettu jo hyvissä ajoin, jottei taas ovis livahda huomaamatta ohi.

PLUSSATUULIA KAIKILLE! :talk017

Tuulia, mää tykkään että mieluummin runsas vuoto kuin niukka vuoto. Arvelen että korreloi limiksen vahvuuteen, ja mehän toivotaan että on juuri sopivan paksu pienokaiselle.
Vanhemmiten mulla on jäänyt 3 päivään, eikä erityisen runsasta, nyt viime aikoina näkynyt runsaampia vuotoja, kun on ollut kaikenlaista luontaishyvää käytössä :) eilen kuukuppi vyöry yli, tyhjennys 3 krt/ vrk.
Kp 2 /26-30

Kp29/?, eilen ovis tikutuksen ja kipujen mukaan. Illalla ehdottelin miehelle petihommia oviksen kunniaksi. no, hän ei jaksanut. tänään kuulemma sitten, joopa joo... tiedänpähän ainakin ovuloineeni ja kiva seurata, jääkö luteaalivaihe lyhyeksi. Ekan kerran elämässäni myös ovislimat havaittu.
Jännäilen täällä jennyhannelen testailua!

Täällä kp29, kovasti jännäilen teidän muiden testailuja. :)

Itse en uskalla testaa ennen kuin täti todella todella myöhässä. Hankalaa vaan kun en tiedä mikä on kierron pituus. Ennevvanhaan se oli 35pv mutta nyt en tiedä. Oviksen tunsin ja tikutin tuossa kp 26 tienoilla eli siihenkin nähden vielä aivan liian aikaista olis testailut.

Fox ja Sydänkäpynen, ite oon ihan hullu laskemaan dpoita, ja aina muka valmiina testaamaan 10 dpo. Viisas odottaa ainakin 14 dpo eli suunnilleen kuukautisten eräpäivään :)
Itse en omaa neuvoani toteuttanut viime kierrossa, ja tätihän sieltä porhalsi paikalle heti testattuani!
Meillä on klinikalla tapana testipäivä 18 dpo, eli kaksi viikkoa alkionsiirron jälkeen. Jos olen vahva, en testaa kotona, vaan menen suorilta verikokeeseen :)
Jos luoja suo, niin tässä kierrossa olis siirto. Sitä toivomme niin!!

Itse oon nyt ajatellut että marraskuun alkupuolella testailen ellei ennen sitä iske naistenpäivät.. eli vielä on tovi tätä odottelua. Tosin pms oireiden perusteella ei välttämättä tarvi niin kauan odottaa.

Kovasti pidän Katjusha peukkuja siulle :)

Täällä kp22 dpo2 ja alan nyt jo kuvitteleen kaiken maailman oireita itelle, vaikka järki kuinka yrittää sanoa, että vielä on hieman liian aikaista sellaisille..:grin En itse varmaan malta olla testaamatta jo varhaisessa vaiheessa, tasan viikon päästä ajattelin ensimmäisen testin tehdä, vaikka dpo on silloin vasta 9. Ellei sitten tosiaan täti kärkeä sitä ennen tulla kylään.

Joo, eihän sitä pitäisi mennä testailemaan. Jotenkin vain hämää tämä kierto kun ei oikein tiedä mitkä päivät on menossa. Haluaisi jo saada varmuutta näihin oloihin. Sunnuntaina uusiksi, vaikka en jaksa raskauteen enää uskoakaan. :wacky:

Katjusha, voihan sen toki noinkin ajatella - fiksu veto :) Mutta kerrohan kokemattomalle, että kuinka hankalaa on kuukupin käyttäminen. Ajatuksissa on ollut hankkia, mutta kun en tiedä käytännöllisyydestä, on jäänyt hamaan tulevaisuuteen... Toivottavasti siirtosuunnitelmat toteutuu!

fox, odottele nyt rauhassa vielä, kun aika aikaista on testata tai plussan näkyä, jos se on tullakseen. Hermojahan siinä koetellaan, mutta ei sitä parane mieltään turhan takia pahoittaa, jos ei ole ihan pakko.

pikkukonna, juu ehkä hieman varhaista, mutta minkäs teet, kun toiveet on korkealla :wink Jos nyt kuitenkin malttaisit edes sinne dpo10, niin olisi ehkä jo jotain nähtävissä jollain ultimaattisen herkällä testillä. Tosin joillan hormoonit nousee hitaammin, joten se on aikalailla sattuman kauppaa, että minkämoiset viivat saa jos saa.

Sydänkäpynen, ne oireet voi olla pms- tai raskausoireita. Kummin vain tai sitten jotain muuta oviksen jälkeistä hormoonien heittelyä. Testaat, kun siltä tuntuu etkä mieti nyt mitään ylimääräistä stressinpoikasta.

Tuulia, kuukuppi on kyllä kätevä, koska sitä voi alkaa käyttää jo ennen vuotoa ja elellä normaalisti, huomaamaton, ei rutikuivaa tamponia tai hiostavaa pikkuhousunsuojaa odotellessa. Käy kaikkiin vuotomääriin, eli ei tarvitse erilaisia suojaversioita eri päiville tai menoihin. Suosittelen!

Tuulia, varmasti teillekkin se plussa sinne näyttöön vielä pärähtää! <3 Kaikelle vaan tuntuu olevan oma aikansa :)

Tervetuloa pätkis! :) Pikaista plussausta toivotaan sinnekkin <3

Mira, joko tuhruilu loppunut? :/ Selkeesti viiva ainakin vahvistunut! :D

jennyhannele, kyllä mäkin nään selkeän haamu haamulaisen <3 Josko sielläkin liityttäisiin plussanneisiin :)

Viima, mahtavaa et ilman kaavintaa selvitään! :) Toivotaan että se pysyvä plussa tulisi pikaisesti <3

On. Edellispäivänä eli keskiviikkona tosiaan oli tuo ensimmäinen neuvola ja ensimmäiseksi täytyy todeta että sain maailman ihanimman neuvola tädin <3 Super huomaavainen ja mukavan oloinen. Huomasi että mun kädet on rutikuivat ja laittoi niistä lääkärille resepti pyynnön johonkin rasvaan niin saan edullisemmin ja jotain ns parempaa rasvaa :) Lisäksi pyysi lääkäriä vaihtamaan mun migreeni lääkkeet ilman että edes pyysin :D Varhaisultraan päästään varmentamaan LA kun viimeinen kierto oli niin omituinen. Tämä olisi jo 3 viikon päästä :eek: hui! Lääkäri aika varattiin ensimmäiselle käynnille (yhteensä 2 kertaa käydään täällä, alku ja keskivaihe). Paineet ja pissat sun muut oli ok :D Verisuonia ei meinannut löytyä kun otettiin verta 2 putkea hiv, kuppa jne tutkimusta varten, kämmenen päältä jouduttiin lopulta se napsaisemaan :) Tälläistä meille siis kuuluu ... odottelua :D Täytyy kyllä myöntää että jännittää hirveästi tuo varhaisultra, että mitä sieltä löytyykään :D Onko kaikki hyvin.

Viimalle tsemppiä ja plussatuulia uuteen yritykseen! :) toivotaan että tärppää pian uudelleen ja pieni pysyy matkassa loppuun asti! :)

On.. täällä menossa rv 20+1. Pelottaa ku liikkeitä ei tunnu :( dopplerilla kuuluu sykkeet kyllä, mutta pieni ei liiku.. ens torstaina rakenneultra.

Ninni, eiköhän siellä kaikki oo kunnossa jos sykkeet kuuluu! Mun ystävällähän oli menossa rv 23 kun pieni ei liikkunut melkeen 2 viikkoon. Sykkeet kuulu ja nyt hällä on ihana 4 kk vanha tyttö<3 tsemppiä!

Tein aamulla yhen haamun lisään, mut en ehtiny teille vielä kuvailee! Ja maltttamatonhan kun olen, ni varppina teen vielä tänään yhden! haha.

Tietääkö joku noista hcg arvoista.eli mitä niitten pitäs olla,sinä päivänä kun menkkojen pitäs alkaa kun verestä mitataan?

Äippä, tän löysin joku aika sitten.

Liitteet

• Screenshot_2015-08-27-11-55-03.png
    Screenshot_2015-08-27-11-55-03.png
    117.2 KB · Katsottu: 195
Katjusha, nyt menin sitten innostumaan ja varmaan käyn seuraavaan kiertoon moisen hankkimassa. Ehdin jo vähän tutkaillakin tuossa valikoimaa ja käyttökokemuksia, joten nyt vaan on kaupassa käynnistä kiinni. Täytyy minunkin omalta osaltani panostaa ympäristöasioihin - ja aina on plussa, jos se vaikuttaa omaankin oloon. Sitähän voi sitten käyttää peittojen heiluttelunkin jälkeen, jotta simpat pysyy sisällä. Jää turhat jalkojen ylös nostelut ja makoilut väliin.

Viima, tosi hienoa, että pääsette taas yrittämään puhtaalta pöydältä ja että kaikki oli kunnossa sitä varten.

Withmylove, kiitos tsemppauksesta! Ihanaa lukea noin positiivisia kokemuksia neuvolasta, kun toisenlaistakin juttua kiertää siellä sun täällä. On teille kyllä käynyt hyvä mäihä! Keskity nyt vaan onnelliseen odotukseen ja työnnä kaikki murheet pois. Ei ne asiat märehtimällä siitä miksikään muutu. Hyvin siellä masussa voidaan, usko siihen.

Ninni22, samaa sanon sinullekin, eli älä nyt ala turhaan murehtia, jos kerran sykkeetkin kuuluu. Joskus pieni on sellaisessa asennossa, ettei liikkeet tunnu, tai sitten siellä on kohtu vinossa tai istukka edessä tai jotain muuta selventävää. Eiköhän se myörinä vielä jossain vaiheessa ala.

jennyhannele, todisteet vaaditaan :wink Mutta kyllä ne haamut jo kertoo sen, että jotain tapahtuu. Ja veikkaan, että jos olet siellä malttamaton niiden testien kanssa, niin on täällä moni muukin samasta asiasta. Jännitetään toistemme puolesta jne.

äippä2015, Viima tuossa ehtikin jo vastata. Samaan taulukkoon olen itsekin törmännyt, joten pitänee paikkansa.

Muoks. Onko kenelläkään kokemuksia Shatavarista? Ruohonjuuri ainakin myy.
http://kauppa.ruohonjuuri.fi/lady-balance-shatavari/FLOWAY-8904105512784/dp

Äippä, noin 50IU/ml kuukautisten eräpäivänä kai tilastotiedon valossa.
Omista verikokeista kommentoivat että 108Iu/ml alakantissa ja 250IU/ml oli oikein hyvä, kun oli 18'dpo (ja tiedossa tarkalleen hedelmöittymisen hetki). Nämä siis kaksi erillistä raskauden alkua ja sama testipäivä jälkeen oviksen.

Takaisin