Raskaaksi 2015

Okkei,eli pitää tilata sitten oma laite,itsekin yritin googlata ja en löytänyt. Kallista touhua mutta pitää nyt ainakin tilata jos sattuis saamaan varmuudella oviksen kiinni ni saa mielenrauhan :)

Mä luulen että testejä ei saa erikseen. Nettikaupoissa on esim CB Dual hormonesta 20 kpl eli testin pakkaus digilaitteella.
Apteekkien hinnat on näissä aivan pöyristyttäviä, netistä noin -40%

Mutta tottuu niihin edullisiinkin, ne maksaa suunnilleen 1€/kpl eli murto-osan :)

Ei saa ostettua erikseen joka on melko tylyä kun pitää laite aina vaihtaa uuteen! Ja vinkkinä helinäkeiju, että osta halvempia liuskoja ja kun alkaa niissä näyttään lähellä plussaa niin varmistaa aina digillä! Näin ei kulu niin paljon digiliuskoja :)

Täällä tuli täti kylään. Positiivista et kierto vaan 29 päivää, jospa se siitä tasottus. Mutta muuten vetää mielen matalaks, kun yk5 starttas ja väistämättä kuunvaihteessa tulee puol vuotta yrityksen alotuksesta :(

Mitä "taktiikoita" te käytätte?

Meillä siis yk 2 (keksittiin viime kierrossa ilmeisesti oviksen jälkeen että voitais aloittaa yritys) ja periaatteena on että menkkojen jälkeen heilutellaan peittoa 2-3 pv välein ja nyt sit ku on kp 10 niin tästä seuraava viikko tasaisesti 1-2 pv välein. Sit loppu kierto about siis kp 20-30 pari kertaa viikossa ihan normaalisti..

Kuulostaa ku joltain sota suunnitelmalta :D Mutta meillä myös kaksi edellistä tärpännyt ihan itsestään täysin yrittämättä, niin tää palsta ja jännittäminen on kamalan koukuttavaa ja laittaa ajatukset kyllä pitkin kiertoa lentämään!! Täällä on kyl upeita sissejä ja hirveen hyvä meininki!

Plussatuulia meille kaikille :)

2015-10-22 05.17.40.jpg

Nyt jännittää vähän vähemmän kun tälläset viivat saatii :) mutta edelleen, ens viikolla vasta juhlitaan, menkat saattaa kuitenki alkaa pe-su.

Voi Mira! Kyllä näyttää hyvältä nuo viivat!! :happy090

Mannikalle pahoittelut! :sad001

Onnea oviksen metsästykseen Helinäkeiju! Ei jää ainakaan valmistautumisesta kiinni! :dance008

Minlex: taktiikka puuhastella kun mahdollista :p kierron puolivälin paikkeilla vähän ekstraeforttia.

On. Kp14 ja mies kotiutuu tänään. Oviksesta ei tietoa mutta tallettelut aloitetaan ja toivotaan, että ovis osuu nyt ennen maanantaita, jolloin simppavarasto karkaa taas parinsadan km päähän.

Mira, ihan mielettömän hieno tulos! Onnea!!
Mannikka, täällä myös. Illalla testasin negan ja se houkutteli tädin paikalle ...
Kp 1/26-30

Minlex, meillä mennää varmaa halujen mukaan + sit oviksen aikoja vähintää joka toine päivä.. Sit tähän päälle varmaan greippimehu ja vitamiinit.

Mira, hienot viivat! :)

Katjusha, pahoittelut tädistä sinnekkin. Ollaan sit kiertokamuja..

Mannikalle ja Katjushalle pahoittelut tädistä. :sad001 Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, josko se seuraavalla tärppäisi. Katjushan asennetta tähän prosessiin täytyy kyllä ihailla. :Heartred En tiedä olisko musta samaan..

Minlex Meillä jokainen päivä on panopäivä. :p Ei voi sitten syyttää etteikö olisi yritetty.. :wink Onneksi ukko on niin helppo suostutella eikä valita roolistaan. Ehkä siinä on se kun yritystä ei ole vielä paljoa takana niin jaksaa vielä hommailla. Oisko eri asia sitten jos olisi jo pidempään yritetty? Lisänä mulla on vitamiinit ja greippimehu.

On. [Ällövaroitus!] Täällä kp11 ja en tiiä missä mennään. En oo ainakaan vielä oppinut omasta kehosta mitään vaikka oon yrittäny huomioida kaikkia pikku tuntemuksia ym ja oon netistä etsinyt tietoa. Millä päivillä pitäis huomata mitäkin? Jostain luin et kuukautisten jälkeen ois kuivaa 2-5pv ja sitten se liman määrä lisääntyis pikkuhiljaa kunnes loppuis kuin seinään. Menikö oikein?:confused: Eilen seksin aikana tuntu sellaisia repäisykipuja oikealla puolella, jossain munasarjan lähellä. Mitähän ne meinaa? Ja kun se kierron pituus on nyt arvoitus (edellinen veny) niin ei voi ovistakaan yrittää laskea. En haluais alkaa tikuttaan sitä, kun yritän olla mahdollisimman rento ja stressaamaton tän asian suhteen. :rolleyes:

Nemira, hyvä tahti teillä! Suunnilleen noin se menee, mutta ite oon nyt huomannut kun on Gelee-kapselit käytössä, että kuivia päiviä ei ole. Mutta oviksen aikaan ovulaatiolima olis kyllä hyvä bongata :)
Jos sekstaa joka toinenkin päivä, niin tsäänssit ovat mitä parhaimmat, vaikka ei ihan tietäis milloin se munasolu siittiöiden piiritettäväksi asettuu ;)

Kuulostaa niin lupaavalta.nivuseen nipistelee ja alamahassa välillä nipistää.viime raskaudessa oli samoja viikko oviksesta.voisko nää olla jotain kiinnittymis juttuja?
Tsemppiä kaikille jännääjille ❤

Wow mitkä viivat, Mira! :wideyed: (kuulosti muuten ihan Seiskan otsikolta). Onnea! :grin

Ite testailen huomenna. Jotenkin epäileväinen fiilis.

Takaisin