Raskaaksi 2015

Miralla kyllä tosi selvät viivat :)

Pahoittelut Mannikalle ja Katjushalle :(

Täällä kp13, ovistestailut käynnissä ja eilen jo selvemmin erotti toisen viivan verrattuna edellisiin päiviin. Lähetään huomenna viikonlopksi reissuun, siellä ei oikein peittojen heiluttelu onnistu, jospa riittää jos tänään tallettelut ja sunnuntaina sit seuraavat.

Mulle tuli tällainen asia mieleen että voiko ovulaatiota aikaistaa jotenkin?
Mies tekee reissutöitä ja ovulaatio tuntuu aina osuvan niille päiville kun mies ei ole kotona.
Sama homma tiedossa tällekin kiertoa. Tänään kp3 vasta.
Ovulaatio oli viime kierrossa kp17 joten jos osuu samalle kierronpäivälle tässäkin kierrossa niin huonolta näyttää.
Tuskin kp13 tehty talletus riittää sinne kp17 asti. :/

Pätkis eipä siihen voi vaikuttaa ku joillain hormonihoidoissa käytettävillä lääkkeillä...

Minlex, meillä halujen mukaan eli n. 3krt viikossa. Paitsi oviksen aikoihi joka/jokatoinen päivä.

Tein taas aamulla negan. Huomena teen vikan ja sit luovutan. Menkkoja odotellessa.

Pätkis, joillakin naisilla luontaistuotteet, kuten Gelee Royal tai homeopaattinen Pulsatilla muuttaa oviksen paikkaa hiukan. Mutta tasaisen kierron naisilla asiat voivat mennä mullin mallin, ja epäsäännöllisillä voi auttaa tasoittamaan kiertoja. Ei voi tietää mitä tulee ellei testaa itse. Ja oviksen ajoituksessa voi tulla 1-2 päivää eroa helposti ilman rohtojakin.

Mannikalle ja Katjushalle pahoittelut tädistä, tsemppiä uuteen kiertoon! (:

Mira, huikeat viivat! Pidetään peukut pystyssä, että kyytiläinen on loppuun asti mukana!

äippä2015: Mulla on ainakin juurikin tässä kierrossa ollut noita kipuja, ja nyt tämän viikon kivut on siirtynynt välilihan ja lantionpohjan kivistelyyn, pari haamun haamua testattu. Tänään teen herkemmän testin, edellisen tein toissa päivänä. (mIu25)

Palataan siis myöhemmin kuvan kanssa! :smiley-ashamed004

Johan ol tullut tekstiä kun ei ole kerinnyt lukemaan tällä viikolla. Isot onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille!!

Täällä on menossa nyt kp 15. En ole vielä tässä kierrossa ovista testaillu, kun luulen että tämä kierto on lyhyempi kuin edellinen. Eilen oli kylläkin maha sen tuntuinen että eiköhän se ovis siellä ollut.

Aika paljon fiilksen mukaan yritetään peittoa heilutella joka toinen tai kolmas päivä. Vähän tuo vuorotyö verottaa eikä illalla hirveästi aina jaksaisi, kun tietää että kello soi kolmelta yöllä ja pitää odotella että tuon pojun saa ensin nukkumaan...

Mikäs haamuilija sieltä taas kurkistaa :) Lauantaina digin tekoon! On nyt neljäs haamu tämä, mrrrr!
ImageUploadedByVau Foorumi1445523306.622818.jpg

Onko kellään kokemusta clearbluen digi ovulaatiotestistä? Ostin sellaisen ja käytin edellisessä kierrossa kun kyllästyin kyttäämään liuskatestien viivoja. Kerkesin tosin käyttää sitä vaan 5pvää kun jo sain hymynaaman eli ovis löyty. Nyt noita testitikkuja jäi jäljelle 5kpl. Huvikseni testasin nyt. Niin se lukija johon se testitikku laitetaan ei toimi enää?? Sekö toimii vain näin lyhyen aikaa :/

Mira upeat viivat, onnea :Heartpink

Jennyhannele nään haamun tai ainakin viivanpaikan, eiköhän se siitä lähde vahvistumaan :)

Pahoittelut tädin kohdanneille :sad001 ja tsemppiä uuteen kiertoon!

- waterlily kp 32/35? Dpo 10...eka kierto kun jäi testi tekemättä dpo 10...kyllästyttää negat. ..:sad001 olikohan tää nyt yk 6 kkm jälkeen....Yli puoli vuotta mennyt uutta plussaa yrittäessä. .

Pätkis kyllä sen pitäis kestää ihan kaikkien 10 testin verran ja vielä päälle. Mulla ei oo koskaan loppunut kesken patteri. Ehkä se on maanantaikappale ...

Takaisin