• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2015

Vitsi kun näitä toisten plussailuja seurailee niin haluais kovasti liittyä mukaan ja päästä testailemaan. Mutta kun vasta 14/26? Menossa niin yli viikko pitää vielä malttaa testien kanssa :D

Onnea kaikille uusille plussanneille ja tsemppiä matkaan :)

Onnea NaanaK vielä! Ihan selvä plussa se on!:happy:

Mira ymmärrän, että ihan varmasti pelottaa:sad001 Jospa on vain ihan harmitonta tuhrua. Ne kuitenkin on raskauden alkuaikoina melkeimpä sääntö entä poikkeus.

Mäkin niin haluaisin liittyä mukaan plussanneisiin :)) tai no, kukapa ei tällä foorumilla :D superisti taas onnea plussanneille! sain kaverilta äitiysvaatteita kaappiin odottelemaan :) (olis muuten mennyt kirpparille niin antoi mulle) ne oli tosi mukavia päällä jo ilman vatsaakin, voi kun pääsis pian käyttämään :D tuli jotenkin ihanan todellinen olo tähän "hömpötykseen", heh :D

Ainiin, näin viime yönä aivan ihanaa vauvaunta! Siinä unessa oli niin ihana ja rauhallinen tunnelma, pidin meidän pientä tyttöä sylissä ja lähinnä siinä vain ihmettelin miehelle, miten se vauva on niin erinnäköinen kuin meidän esikoinen, mutta silti ihan selvästi kuitenkin meidän vauva:grin ja sitäkin siinä kummastelin, ettei imetys sattunut yhtään, vaikka muuten tissit oli tosi kipeät:grin
Tämä oli jo toinen kerta nyt kuukauden sisään, kun näin unta, että meillä olisi tyttövauva..:Heartred

NaanaK onnea plussasta :)!!!!!!
on. täällä on ollut useampi päivä etten oo lukenut juttuja,kun on kp.6 menossa ja tulossa se mökkivkloppu kavereiden kesken,yritän nyt ottaa rennosti ja odotella rauhassa ovista... viimekierrossa kun olin hepulissa koko kierron ja mietin oireita ja kehittelin niitä joka asiasta,joten koitan olla stressaamatta. mitä mieltä muuten olette,meinaako ovistestissä lähes yhtäpaksu viiva ovista kuin kontrolliviiva (kuvaa en saa/osaa) viime kierrosta sellasen sain ja sitä enne haamuja useamman päivän ja tuon jälkeen haamuilua kaksi päivää ja sit ei mitään... nyt jäi mietityttämään että oliko ees ovis :sad001

Kiitos NaanaK! :) Onnea siis sinullekkin ja kovasti peukut täällä pystyssä et kaikki menee hyvin. :)

Kyllä se yrittäminen vielä kaikilla palkitaan. Itse yritin tätä pysyvää plussaa yli kolme vuotta ja siihen sisältyy neljä keskenmenoa.. Helppo ei siis ole meidänkään tie ollut, mutta olen mielettömän onnellinen tällä hetkellä. <3 Vaikka olo alkaa olee aivan kaamee fyysisesti, niin kaikki on varmasti sen arvosta. <3

Suositteletteko nuita clearbluen digitaalisia ovulaatiotestejä?? tosi kallishan tuo pakkaus on ja ilmeisesti laitteeseen ei saa erikseen tilattua halvemmalla luiskoja vai käykö nuo saman merkin puikot siihen laitteeseen? mutta tietäisinpähän hymynaamasta onko varma ovulaatio ja ei tartteis viivoja tulkita.. 26.90€ maksais tuo 10kpl paketti. ajattelin että jos ois yhden kierron raskinut niillä tiestata ni vois olla varma oviloiko ja sais mielenrauhan :)

Mulla on sit semmonen clearbluen ovistesti puikko, ei niitä testiliuskoja, jos joku haluaa nii voin ilmaseks antaa sen ja lähettää kirjeellä. :) En sit tiiä saako niitä testiliuskoja ostettua erikseen..

Voin lähettää sen sulle, laita yv:tä. :) mut tosiaan mulla on vaan se pelkkä testijuttu puikko et ei niitä testejä! Saatko ostettua niitä testejä jostai eriksee?

Heips
Olen uusi täällä, saako tänne liittyä? :)
Pillerit lopetettu heinäkuussa ja kolmannen lapsen yritys aloitettu elokuussa.
Tällä hetkellä 2 yrityskiertoa takana ja nyt lähti 3yk käyntiin, tänään kp2.
Meillä on jo kaksi lasta ja ovat aikalailla saaneet alkunsa heti joten tää on mulle vähän uus tilanne ettei tärppääkään heti :)

Ninni ja helinäkeiju mä oon yrittäny etsiä cb testiliuskoja netin ihmeellisestä maailmasta, mutta en oo löytänyt. ..ilmeisesti pitää aina ostaa uusi vekotin ja liuskat :confused:

Takaisin