Harmituttaa ja ihmetyttää vaan kun ei millään testillä(niistä kaikista kahdeksasta)oo kunnon jykevää punasta viivaa tullu. No jospa uskon teitä ja oon hätäilemättä :)
Kyllä seki haalee viiva on plussa. Nimimerkillä tein haaleen plussan tästä raskaudesta joka ei koskaan vahvistunu kunnolla ja nyt menen rv 31+3 ja synnytys lähestyy vauhdilla.
Digi piti munkin tehhä ja ku se näytti että oon raskaana, niin uskoin ja lopetin testaamisen.
Tein joskus huvikseen kaksi testiä samasta paketista ja samasta pissistä. Toiseen hädin tuskin tuli viivaa näkyviin ja toiseen tuli selvä viiva. Eli sen takia testeissä sanotaan, et se haaleeki viiva on plussa kun voi heitellä vahvuus noinkin paljon.
Ite sillon myös säikähdin kun joka toinen testi oli haalee ja joka toinen vahvempi, niin sillä tein tuon testauksen noille testeille ja se helpotti oloa kun tajusin et saman valmistajan testin vahvuus voi vaihdella noinkin paljon..
Pikkuminski, menin apteekkiin ostamaan digitestiä, mutta sitten myyjä sano, että tuo puikkotesti minkä sitten ostin ja tein ois ihan yhtä luotettava. Kantsisko vielä tehä digitesti? Millä tavoin ne eroaa noista normipuikoista?
Ihanaa, kiitos wildside_ kun oot testaillu mun puolesta jo tuommoset jutut :D ja kun kerroit, rauhotti mieltä :) . On myös kivaa, kun joku muukin on vähän vainoharhanen :D.
Sinähän ootkin jo pitkällä, paljon onnea tulevaan ja jaksamista loppuraskauteen :)
NaanaK, kyllä tuo on jo ihan oikea plussa. sellaiset yhtä vahvat vahvat viivat voi tulla vaikka viikon päästä tai kahden. Luotettavan näköisiä nuo sun tulokset kyllä on, että onneksi olkoon plussasta!!
Onnea NaanaK, selkeä plussa Mulla oli vielä paljon haaleemmat tossa vaiheessa ja niin vaan nuo kaks plussaa nyt istuu tuola lattialla
Täälä dpo9, hätäilin ja tein testin. Negahan se oli. Tiän et vasta hetki yritetty, mutta jotenkin tyhmänä luotin et tää kerta ois ollu yhtä nopee ku aiemmat kaks. :-(
Mulla tuhruttaa ja nyt pelottaa.. vaikka tiedän et se voi olla normaalia mut ei tälle ololle voi mitään.. Meinaan Taas illalla testata ja huomenna jajaja. Voihan tätä odotusta, en haluu et menee taas kesken