• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2015

Tuohon alkoholiin, neuvolasta kysyin kun mä sain tietää olevani raskaana rv 5. Että enkai mä nyt sit ollu ehtinyt vahingoittaa sitä alkioo kun oli kuitenkin siinä tullu muutama kosteampi ilta vietettyä miehen kanssa. Niin sanoi siellä että en oo mitenkään pystynyt koska ei oo vielä ollut samassa verenkierrossa ja lohdutteli mua siinä että hyvin monelle käy noin että saa tietää olevansa raskaana noilla viikoilla (niinkun minä) ja on ehtinyt siinä naukkailla.. Tupakointikin loppui siihen plussaamiseen.

Me oltiin jätetty se semmonen yrittäminen keväällä pois kun 2 vuotta tuli täyteen sitäkin... Toukokuun lopulla sit tein digin.

Mut tosiaan vaikka olin juonut sitä alkoholia siihen plussan asti niin terve baby tuolla mahassa kasvaa. :)

Eiiii menny ohi! Vasta heräilin, mut pettymykseks tein aika tyylipuhtaan negan. Nyt en kyllä testaile ennenkun vkl vasta.
Dpo 10 kp 23/28
ImageUploadedByVau Foorumi1445327430.291680.jpg

Hah, ihmettelin tovin kun kylppärist kuuluu kauhee ryminä, meijän Lenny-6kk kissavauveli leikki mun raskaustestillä. En edes tienny, että se osaa jo hyppiä noin korkeelle...

Mä en taida kyllä uskaltaa ottaa viikonloppuna mitään ystävän synttäreillä, kun ovis plussa tuli viime la, niin kiinnittyminen olis vissiin viikonlopun aikoihin!?!

Äippä, tee niin, ettet pode huonoa omaatuntoa jälkeenpäin :)
Omalla kohdalla yritän puhdistaa kehoa kaikin keinoin - ei tee mielikään just nyt kun kovasti työskentelen, että kehoni toimisi lopultakin oikein. Eilen tuli pettymys: menin ostamaan rybb&deckersia, mieheni totesi että siinähän on aspartaamia. No just, mä vaihdan heti takas God Morgon -täysmehuun ... Plus, että mausta päättelin, että R&D-mehussa on vain vivahde greippiä.

Jennyhannele, voi hitsi! No, vielähän se ehtii muuttua.
Tutkimusten mukaan jopa 10% raskaana olevista naisista kotitesti näyttää negaa, vaikka olis 18 dpo. Just eilen lueskelin netistä, että enteet ovat hyvät, jos luteaalivaihe venyy 18 päivään :) toki ihan jokainen kyllä testailee jo ennen tuota!

Mua hämää kyllä ne kaks haamua, eiköhän loppuviikosta selviä. Sunnuntaina pitäs oletetusti olla kp1 ja täti olis enemmän kun tervetullut ajallaan!

Sandy, jokaisella on oikeudet omiin tunteisiinsa. Eli ihan turhaan pyytelet anteeksi:) Jospa veri johtuisi tosiaan vain kiinnittymisestä! Onko vuoto nyt jatkunut?

Taikatuulille hirveästi tsemppiä sinne! Aivan liian raskaalta kuulostaa arkenne tällä hetkellä:sad001

Äippä, ei kannata tosiaan juoda niin ei tarvitse sitten jälkeenpäin potea huonoa omaatuntoa!

Katjusha, eiii onko?! Hitto oon sitä killittänyt vaan menemään.. Miten ei ole käynyt mielessäkään vilkaista sitä ainesosaluetteloa vaikka yleensä syynään ne jokaisesta tuotteesta tosi tarkkaan?:confused: ---- Paitsi nyt kun aloin heti syynäämää tuota purkkia niin ei siinä aspartaamia ole? mutta asesulfaami k ja sukraloosi löytyy, joten vaihtoon saa silti mennä..

jennyhannele, onneksi ei ole enää montaa päivää jäljellä, että saat selvyyden :)

Katsoin itse, aspartaami ja asesulfaami K ovat eri asia, mutta joka tapauksessa keinomakeutusaineita. Olen sokerittomalla, mutta silti jätän kyllä tällaiset "lightit" väliin tässä kohtaa!

Jep. En vieläkään käsitä miten en ole muka aikaisemmin tuota huomannut:banghead: Oon oikeasti tosi tarkka näissä ja nyt tekee mieli kaataa tuo vajaa purkki tuolta viemäristä alas..:wtf:

Taikatuuli, tuntuu hurjalta kuulla teidän koettelemuksista. Paljon voimaannuttavia halauksia täältä! Ihanaa että teillä on tukiverkosto kunnossa ja saatte pieniä lepohetkiä raskaan arjen rinnalle :Heartbigred

Onnea kaikille plussanneille ja ihanaa odotusaikaa!
Tsempit piinailijoille ja malttia testien tekoon :)

ON, kp 14/29 yk3
Ovistesti alkaa näyttää plussaa, tästä se sitten taas lähtee:love022:grin
Olkoon foorumin plussa-aalto suotuisa ja nostakoon aallonharjalle myös meidät kaikki yrittäjät että tää saisi olla viimeinen piinakierto täteineen kaikkineen:p
Plussaa plussaa kaikille :rolleyes:

2015-10-20 12.30.27.jpg
2015-10-20 12.28.51.jpg
2015-10-20 12.30.27.jpg

Heip. Me vähän lomailtiin ukon kanssa ja toivotaan että lomalla oli muutakin tulosta kun arjesta irtipääseminen Nyt siis yk 2 ja dbo 8?
Mitään oloja tai "oireita" ei kyllä oo. Tsemppiä muillekkin testailun odotteluun!

:Teinpä uuden, kun en sitä aamuista testiä ehtiny tulkita ennenku Lenny-kissa kävi ja leikki sillä.
Mutta tähänpä tulikin taas haamuli(ko)?
kolmas haamu nyt sitten, käyn hakemassa digin perjantaina ja lauantai aamusta sitte sillä testailemaan.
Siihen asti en nyt aijo testata! :)
Ihan on luottavainen mieli, jotenkin rauhallinen vaikka on epäselvä tilanne. Jotenkin vaan edelleen on vahva tuntemus että, olisi tärpännyt.

Piilo89: Nyt vaan ovista hyödyntämään ;)

Taikatuuli : tsempit sinne!

Liitteet

• 12166609_10154354376499386_2102761009_n.jpg
    12166609_10154354376499386_2102761009_n.jpg
    34.9 KB · Katsottu: 189
Takaisin