viima ihana että olo parempi ja vuoto vähentyn. jotenki tutun kuulosta tuo kuvaus anoppilast meil oli yritys vaihees sillee et kyseltii koska tulee lapsia, asuttii anoppilas sillo viel kaiken lisäks, ja sain monta keskenmenoa siel asuessa ja kälyt oli vahingonilosia siitä. anoppi on mukava mut tunkee ohjeita liikaa ja nenää toisten asioihi liikaa. mul meni hermot ku sain tytön ja jouduin oleen vajaa 2vko niillä ku sektion jälkee joutu lepää "tee niin tee näin älä syötä sillai, tee sitä tee tätä laita oliiviöljyä sinne tänne tonne jne. muumioidaa tyttö se on sille hyväks jne..." sit ku kerran menin vessaa ni ukko sano siskollee että hidasta emäntää ku ukko oli laittan äitinsä muumioimaa tytön vaikka olin kieltän sen ni mä sain raivarin ja huusin et mä en ikinä anna tein koskee tyttöö enää. siis ne ei kunnioita mun hoito ja kasvatusperiaatteita ollenkaa. sit kesähelteillä olin antan tytölle siel haaleal vedel kylvyn ni se valitti ukolle ja ukko mulle ni sanoin et näin kuule suomessa tehää ja mä oon suomalainen en arabi ja minä teen niin ku haluan. sit vähä myöhemmi radios lääkäri oli sanon et antakaa kylmiä kylpyjä lapsille vauvoista lähtien helteillä ni sit kyl oltii niin et muistakaa kylvettää viileällä. hohhoijaa... ja anoppi oli keittän vettä kerran et mä pesen lämpimäl tytön pepun ni se vesi oli melkei kiehuvaa ku kokeilin ni sanoin et en kuule pese ja jouduttii pistää paljo kylmää vettä, se ois keittän tytön käytännösottaen sil vedel mut eihä se hänen vika ol vaan mun sit ku se pojallensa valitti must.
sul on sit kestämist ku joskus se lapsi tulee ku se alkaa tuputtaa ohjeita ja neuvoja sulle ja tunkee nenää sun asioihi...voin sanoa.
tääl ei ihmeitä normi elämää. neulon, hoidan kodin ja tytön, yritän kestää ukkoa. käytii tytön kans kahestaa kaupassa ja meinasin vaihtorahat unohtaa kauppaan, vissii dementia iskee tai sit raskausdementia en tiä ku en ol testannu ku ukko ei tuo testiä ku kuulemma turhaa koska enhä mä voi olla raskaana ku imetän, ei menkkoi ja seksiäki aniharvoin. ukko meinaa sammuttaa sen pienenki kipinän tehokkaast ku avaa suunsa ku se on sellai valittaja ja puhetyyliltää törkeä et se pieniki kipinä sammuu mulla aina samantien ja tuuli on jääkylmä pohjoistuuli sillo, pakkasta on kotona todella paljon siin vaihees ku mä menetän hermoni.