Raskaaksi 2015

Viima♡ mulla oli kohdunulkopuolinenraskaus ja ne kivut on sietämättömät! Yöllä ne aina tuli ja maha ja selkä/suolisto oli ihan tulessa. Makasin kaksinkerroin ja ripuli, oksetus, huimaus, korvien sointi jne. Oli oireita

Sen kyllä tunnistaa!

Tee se digi; uskon että kaikki on hyvin ❤

tuulimunassa viivat ei ees10 vahvusella tuppaa vahveneen ku viikkojen pääst iha vähä, kokemust on.digiä suosittelen.

Viima sulla oli kuitenkin se hormonin määrä eilen 24. Suosittelisin että tekisit testin ensi viikolla. Ja joillaki ei tummu viiva ollenkaan ja silti on normi raskaus. Stressaaminen ei sinäänsä auta. Mutta sulla ei ole vuotoja. Ja sun raskaushormoonin määrä on normaali noilla viikoilla. Ensi viikolla uskon että testi on tummempi

Ystävällä oli tuulimuna ja kyllä sillä viivat vahvistui. Heti viikolla 5 oli tasavahvat

Muutenkin oireiden ja verikokeiden mukaan ihan normaaliraskaus, mutta viikon 10+ ultrassa selvisi, että tuulimuna

Uskon Viima että pelottaa varmasti, koita silti ajatella positiivisesti. Kaikki selviää aikanaan. Toista testiä kehiin vaikka alkuviikosta :)

Jos yhtään lohduttaa, niin mulle testi näytti vahvaa plussaa rv 4+4, mutta tyyliin rv 7+6 tjsp. oli huomattavasti hailakampi. Raskaus oli normaali ja venyi 8 päivää ylikin, tyttö nyt 10 kk :). Yksilöllistä siis on ja plussa se on haaleakin viiva!

Voi Viima, mäkin kannustaisin kärsivällisyyteen <3

Täällä eilen nega testattu.

Miuna/kp26/dpo14

Voih, kiitos ihanaiset!:Heartred
Olette aivan ihania. Mullahan siis voi olla dpomitätahansa, ja siksi vahvistua niin hitaasti. Mahakivut alkoi mulla myös yöllä, mutta ne eivät olleet sietämättömät. Illalla alkoi myös huimaus kun nousin ylös. Huimasi kaksi kertaa, molemmilla ylösnousuilla. Mutta ei mulla muuta "vakavaa" ole. Tää raskaus on todennäköisesti ihan normaali, mulla vaan vähän erilainen:)

Viimalle paljon kärsivällisyyttä:Heartred
Mulla tuulimuna raskaudessa oli heti tasavahvat viivat testissä, ei ollut mitään kipuja ja oli aika oireeton raskaus noin muutenkin. Pahoinvointia tuli, mutta se se ei ollut mitään verrattuna siihen, kun tyttöä odotin. Nämäkin on varmasti hyvin yksilöllisiä juttuja, mutta toivon kovasti ettei sinulla ole kyse tuulimunasta! Nyt koitat olla muutaman päivän testailematta ja oottelet sitä ultraa, siellä viimeistään kaikki selviää.:)

Jee smuutsie toivotaan että plussa lähtee vahvistumaan :)

Toinenpikkuinenko tsemppiä tiedän tunteen se on inhottavaa :(

Viima kyllä se varmaan lähtee pikkuhiljaa vahvistumaan, ja kyllä siinä näkyy selkeä viiva jo ! :) tsemppiä odotteluun!!

On. Täällä oli sit eilen kuitenkin vielä menkkojen jäljiltä tuli tuhrua alkkareihin ei oo ikinä enää 5 päivänä tullu mitään! Outoa! Olo alkaa ihan pikkasen parantumaan! Ehkä ensi viikon alussa pääsee testailemaan ovista! :)

-jopsu- kp 6/26-28 yk 4

Hämmentää entisestään, labrasta soittivat ja raskaushormoni oli alle viis? Mutta varmuudelta tein aamupissasta testin ja edellen haamuilee.... Äh. Testit kaappiin nyt eikä mitään testailuja hetkeen :D tässähän ihan pää sekoo!
-J

Viima tsemppiä ❤
Täälä alotellaan taas uutta ovis tikuttelua :) voi kumpa nyt saisin vahvat viivat testiin.
Tsemppiä muillekin testaajille.

Mulla oli 6vk tyhjennyksestä hcg 2, ja se on kuulemma normaali arvo vaikkei raskaana oiskaan. Mutta toivotaan jennyhannele et homma etenee :)

Smuutsie paljon onnea plussasta, toivottavasti kaikki menee hyvin!
Mäkin olen ymmärtänyt, että se 0-5 hcg on normaali ja siitä jos nousee niin viittaa raskauteen..
Eipä auta kun odotella, olishan se muutenkin todella kummallista olla raskaana, kun varhaisesta keskenmenostakin on vasta se n.3vkoa aikaa.
Mulla on jotain Promatris one step testejä, onko muilla kokemuksia? Tilasin ne raskauskeiju.fi :stä. Ollut mukana jo kolme kiertoa, eikä oo kyllä aikasemmin mitään poikkeavia näyttänyt, oliskohan viallinen paketti?
Nyt ovulaatiotesti oli puhdas nega, että kai mulla oli vaan ovulaatio todella aikasin normaaliin kiertoon verrattuna.

-J:cat

Itseasiassa, kun vertaan vanhinta rtestiä (neljän päivän takaista) ja tän päiväistä, niin kyllä se on ehkä himpun tummunut! Vai näänkö omiani? Ylempi on 4 päivää vanha, alin on aamuinen

Liitteet

• Screenshot_2015-10-09-13-01-54.png
    Screenshot_2015-10-09-13-01-54.png
    409.3 KB · Katsottu: 212
Takaisin