Raskaaksi 2015

Minäkin ootellu viiman tulosta :p

Välillä omaa napaa. Menin sit kattoo kiertopäivät :mad: ja kaikki vähänenkin rauhallisuus mitä oli jälellä, hävis kyllä nyt kun ovis (kai) oli.. :rolleyes: mutta eipä tässä auta kun ootella :eek:
Kp17/30(?) dpo2(?)

Tervetuloa :) toivon täällä teille kaikille tärppiä :smiley-angelic001

Tulosta en vielä oo saanut. Soittelen labraan tossa 15:45 suunnilleen!

Mulla on kp 22/28? Ja on välillä on etova olo ja tisseissä tuntuu jotenki erilaiselle. Maha on turvoksissa.. En tiiä oliskohan tärppi kåyny On kuitenki iha erilainen olo ku esim viime kuussa tähän aikaa.. Ens ke pitäs menkkojen alkaa.. Varmaa aikaisintaan sitten testaan ettei tartte pettyä.. Pelkään vaa et kuvittelen nää oireet

Muokattu viimeksi:
Täällä kans ollut turvoksissa parisen päivää... rinnat arat ja tippaa toissapäivänä ja jo meinasin huokaista pettymystä. Jännittää kyllä.. selkäkivut yleensä alkaneet jo tässä vaiheessa.. mutta pakko malttaa mielensä ainakin huomisien

No nyt hämmentää!
Varhainen keskenmeno syyskuun puolessa välissä, jonka jälkeen tehty 4 puhdasta negaa. (clearblue)
Ovulaatiotesti näyttänyt viidettä päivää aamuin- ja illoin todella kirkasta plussaa.
Eilen kävin päivystyksessä vatsakipujen ja kuumeilun vuoksi, tulehdusarvot normi eikä mtn silminnähtävää poikkeavuutta. Sain ab-kuurin lievään kohtutulehdukseen koska vatsa aristaa ja on turvoksissa.
Aamu oksentamisen jälkeen tänään tein raskaustestin, joka suureksi yllätykseksi olikin haamuplussa??!
Pitkän taistelun jälkeen sain lähetteen verikokeeseen ja tulokset tulevat huomen aamulla... Miten ihmeessä mä pystyn nukkumaan yöni levollisesti... Hämmennys on suuri, onko muilla ollut vastaavia? :O

Alhaalla vielä kuva haamujenhaamusta, enhän näe harhoja?!

-J

Liitteet

• 12086980_10154332181789386_2033456731_n.jpg
    12086980_10154332181789386_2033456731_n.jpg
    15.3 KB · Katsottu: 200
- Voi apua!
En uskalla kyllä vielä iloita, mutta ehkä mä kestän sinne huomiseen aamuun. tuleepahan varmuus sitten siihenkin, mä laittelen tänne sit kuinka kävi!
Kiitti Mimmit! Hyvää plussaonnea kaikille!:dance018

Viima, onhan se plussa ja nyt toivotaan että vahvistuisi! Montako päivää sulla on jälkeen oviksen? Menetkö seurantaverikokeeseen muutaman päivän päästä? Jännityksellä koko ketju seuraa sua, peukut!!

Jennyhannele, onpa jännittävä ja piinallinen tilanne - toivottavasti selviää asioiden laita pian. Eihän tuommoista kestä, housuissaan en pystyisi muuta ajattelemaankaan.. Tsempit sinne myös!
Mulla laski kahdessa viikossa negalle testitulos kun oli se km. Eikä ikinä noussut takas..

Tervetuloa mukaan taikkuli80 toivottavasti plussaat ja visiitti täällä jää lyhyeksi :)

Jennyhannele pidän peukkuja huomiseen! Toivottavasti tulee selvyys tilanteeseen!

Viima paljon paljon onnea nyt vaan tarrasukkia vauvalle että pysyy mukana :)

Täällä käyty lääkärissä flunssan kanssa ja vahvaa yskänlääkettä määrättiin. Nyt koitetaan levätä ja parantua tästä kakkataudista eihän tässä olla kuin yli viikko oltu jo sairauslomalla!

Tsemppiä ja plussatulos tasapuolisesti kaikille! ;)

-jopsu- kp 5/26-28 yk 4

Mulle ei puhuttu MITÄÄN verikokeen uusinnasta! :sad001 tänään ois luultavasti dpo18. Mua vaan mietityttää toi hcg arvo. 24! Se on tosi alhanen. Menkoista laskettuna pitäis olla 4+2, mutta voihan olla että ovis on tapahtunut myöhemmin ja siitä hedelmöitys.

Takaisin