Raskaaksi 2015

Viima höh! :( tiedätkö millon siulla oli ovis? En sit tiiä miten aikasin ruskuaispussi näkyis..

Mä ilmottaudun mukaan jännitykseen! :) Plussaa odotellessa. :happy: En ois hetki sitten uskonut kuinka pitkiltä päivät voikaan tuntua kun odottaa varmistusta raskaudesta. Oon aivan aloittelija foorumilla ja hiki puskee kun yritän ymmärtää kaikkia näitä teidän kp, dpo, yk ynnä muita lyhenteitä.

Aika jännä et ultras noin aikasi jos ei pitäs ees näkyy mitään..

Senpä takia ne alkuraskauden ultrat on vasta viikosta 7 eteenpäin. Koska aikaisemmin on ihan turha ultrata ja se aiheuttaa huolia ja surua, kun mitään ei näy.

Tervetuloa Nemira! Kyllä se sanasto nopeasti tulee tutuksi!:grin

On kyllä jännä Viima, että nyt jo ultrasivat.. Sulla varmaan aika pian on sitten uusi ultra-aika?

Joo viima ei pidä huolestuu vielä. Itse kävin tässä raskaudessa ultrassa rv 4+0 (sattui siis olemaan samana päivänä ultra naistenpolilla kun olin tehnyt positiivisen raskaustestin) ja tuolloin ei kohdussa tosiaan näkynyt mitään, mutta munasarjoissa kyllä näkyy keltarauhaskysta jos raskaus on alkanu. Siis siinä munasarjassa, josta follikeli on irronnut. Mulle laitettiin kahden viikon päähän kontrolliultra ja siellä näkyi jo ruskuaispussi ja siitä kahden viikon päästä sykkeet jne.. Nyt mennään rv 29+3 ja potra poika tuolla potkii :)

Tervetuloa mukaan nemira! :)

Tsemppiä viima seuraavan ultran odotteluun. Eiköhän se lähde sieltä huvin kehittymään ja parin viikon päästä näet jo jotain siellä!

-jopsu- kp 4/26-28 yk 4

Joo ei noilla viikoilla mitään näy vielä ultrassa, minulla oli se raskauden keston määritys rv 6+0 ja ruskuaispussi sielä sillon vaan näkyi..

Tervetuloa Nemira ja pikaista plussaa! :happy:

Napaa... Mua taas hämmensi tänään, kun ihan samoihin aikoihin ku eilenkin tuli v'ähän verta, mutta tällä kertaa vähän rusehtavaa ja ainoastaan pyyhkiessä. Ei jäänyt ees pikkuhousunsuojaan. Ton ja eilisen välissä ei oo tullu ees tuhrua, että vähä jännä... Haluisin niin usko, että johtuu ovulaatiosta. Aamulämmöt oli noussu 0,5 astetta, mutta siihen varmasti vaikuttaa jonkin verran se bilettäminen ja alkoholi. Olin kyllä jo 2:30 nukkumassa, että unta ainakin oli tarpeeksi. Noh, huomisen lämmöt varmaan kertoo taas enemmän. Jomottelee kyllä vähä vieläkin o_O Tänään en oo enää testaillu.

Kp 18/30 ja dpo 1?

Viima♡ mulla oli vko 6 + jotain ja näkyi vasta pussi ja pienenpieni syke ❤
Suosittelen kans digiä; se on raaka, mut ainakin saat selvyyden ❤
Nyt vain pitkää pinnaa ja pikkuiselle tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan ❤

Täällä tuli täti kylään eli ei tarvitse testailla!! Nyt pääsee ihan kunnolla yrittämään ja tietääpä ainakin, että kaikki toimii..vaikkakin olin varmaan kaupassa hieman eksyneen näköinen, kun koitin siteitä etsiä enkä millään muistanut millä hyllyllä niitä on :laughing002

Niin ja siitä ei oo epäilystä ettenkö raskaana olis. Neljä rtestiä oon jo tehnyt ja kaikki positiivisia :) viiva vaan vahvenee! Ylemmässä kuvassa on 2 eilistä ja yks tän päivänen. Alemmassa on äskönen testi minkä tein.

Nyt vaan plussaamaan kaikki! Saatais tämäkin ketju tyhjäksi ennen 2016 vuotta :)

Liitteet

• Screenshot_2015-10-07-18-02-44.png
    Screenshot_2015-10-07-18-02-44.png
    514.8 KB · Katsottu: 249
  • Screenshot_2015-10-07-18-02-39.png
    Screenshot_2015-10-07-18-02-39.png
    307.7 KB · Katsottu: 219
Kiitos sallahaa ja jopsu! :)

Tässä olis nyt menossa ehkä joku 4+5 mutta en haluais olla hätänen. Mulla ei oo aikaisemmat raskaudet näkyny kotitesteissä, neuvolassa on käyty toteamassa sikiön olemassaolo. Nyt yritän odotella ens viikkoon et teen kotitestin ja jos ei näy mitään niin sitten labran kautta. On vaan vähän malttamaton olo niin tulin tänne hakeen vertaistukea.. :happy:
Viimalle onnea plussista! :)

Takaisin