Raskaaksi 2015

Miuna, pari päivää sitten rauhassa odottelua ja uusi testi, jos vaikka saisit komeat viivat.

moony, ah noita raskausunia! Itsekin aina välillä niitä näen ja on melkein sääli herätä niiden jälkeen todellisuuteen. Jotkut kuitenkin näkee unissa sen, mitä ei voi vielä millään tavalla todentaa - ikään kuin etiäisenä tulevasta. Olkoon se sinunkin kohdallasi niin.

Viima, ei ne viivat valehtele. Mutta hyvä, että menet vielä verikokeisiin, kun kerran ultra ei toivottua vastausta antanutkaan vielä. Tosi varhaisessa vaiheessahan olet menossa, joten kärsivällisyyttä nyt vaan peliin. Pari viikkoa eteenpäin ja jo näkyy komeat sykkeet ja kaikki.

NuuNu, pahoittelut negasta! Testaa uudelleen myöhemmin, jos ei vuoto ala. Ennen sitä paljon positiivista mieltä ja jaksamista!

Sandy, simpat voi elää sen viisikin vuorokautta, joten mahdollisuudet on vielä olemassa. Pidetään toivoa yllä. Ja onnea matkaan, kun yritys virallisesti alkaa!

Jopsu, sitä samaa se on täälläkin; greippimehua ja muita tykötarpeita + pupuilua heti kun täti pakkaa tavaransa. Mennään melkein samoissa päivissä :)

Nemira, tervetuloa!

sallahaa, voi olla ovis tai voi olla jotain muutakin, mutta pistäisin vielä ihan normaalin piikkiin. Aikanaanhan se sitten selviää, että mistä johtui, joten katsotaan ja kuulostellaan nyt vain. Spekuloinnilla tekee itsensä vain hulluksi :)

toinenpikkuinenko, tsemppiä uuteen kiertoon! Olkoon se teille suotuisa!

ON: yk3, kp 3/ 26-30.

Viimalle hyvää jatkoa, kyllähän nuo plussilta näyttävät ja kuten jo todettu, ei ultrassa vielä voisikaan näkyä mitään. Nyt vain masua kasvattelemaan!

Sandy, joko sait oviksen kiinni testiin? Jos tämä kierto meni hukkaan niin seuraavassa sitten vahinko takaisin, eikö? :)

Toivottavasti Jopsulle greippimehu maistuu ja pupuilut osuu kohdilleen! :love022

Toinenpikkuinenko, tsemppiä ekalle kunnon yk:lle! :happy093.

Tervetuloa Nemira :greet025

On. Täti is in Da House!! :dance011Eka raskauden jälkeinen kierto venyi 37 päivään, ja tänään siis kp 1/37(?), yk2. En taida ovistestailuun lähteä, vaan koitetaan hyödyntää miehen kotonaoloajat. Harmi, että sillä sattuu lomaviikko jo ensi viikolle, joka on ovista ajatellen liian aikaisin. Sitten lähteen taas reissuun kp 12. On kotona takaisin kp15-19. Toivotaan, että se riittää. :hug003:smiley-angelic001 Heinäkuunmammat2016 kuulostaa kivalta ryhmältä :wink

Plussia plussia kaikille!! :singing:

Tein vielä äsken rtestin kun
sellainen killui laatikon pohjalla, ja viivat on samanlaiset mitä muutkin! Kuuluuko viivojen tummua päivän välein vai hä?
Oikealla on uusin ja vasemmalla vanhin!

Liitteet

• Screenshot_2015-10-08-08-50-11.png
    Screenshot_2015-10-08-08-50-11.png
    309.5 KB · Katsottu: 209
Viima, hcgn määrä tuplaantuu 2-3 päivän välein.. Eli älä huoli :)

Mä oon tehny nämä päivän välein! Ekan tein kolme päivää sitten :sad001
Pelottaa vaan että tää menee kesken:arghh:

Muistat Viima myös sen, että kaikilla se hormoonitaso nousee kuitenkin omaan tahtiin. Ei ole mitään kiveen hakattua mittaa, jonka mukaan se kaikilla aina nousee.:)

Kyllä tää tästä. Anteeksi mun panikoinnit. Tää vaan pelottaa että menee kesken, mutta eiköhän tää onnistu:)

Mulla ekassa raskaudessa oli 4+0 noin haalea viiva. Tein seuraavan testin rv 6+0 ja oli kyllä niin vahvat viivat että ei epäilystäkään. Nyt tässä testasin 4+1 ja oli melkeen tasavahvat viivat. Eri raskaufet on vaan erilaisia ja hormooni taso nousee niin erilailla. Ja joo kyllä mulla mulla noin haalee viiva on nyt reipas 2v 4kk.

Nii ja siis testitki vaikuttaa. Ite testasin alussa kun olin varma raskaudesta niin kahdella testillä samasta pissistä. Testit olivat siis samasta testipaketista ja saman merkkisiä. Toiseen tuli helkatin haalee ja toiseen tosi tumma viiva. Eli nuissaki on eroja. Siks niissä testeissä sanotaan et vaikka sais haaleenkin viivan niin se on plussa. Ja mulle sanottiin naistenpolilla, ettei raskaustesti ole luotettava hcgn seuranta "laite". Kaikista paras seuranta on verikoe.

Kiitoksia tsempeistä naiset :)
Verikokeissa tosiaan käyty! Tulokset saan 13:00-15:00 välisenä aikana. Kyllä muuten vuos käsi ku seula! Vaikka pidin kättä ylhäällä ja painoin suonesta niin kyllä sitä verta oli pitkin vaatteita ja parkkipaikkaa. Koskaan ennen ei niin oo käyny.:)

Muakin alkoi jännittään Viima sun puolesta vaikka kotona plussannu oletkin! Tulethan kertomaan tulokset?

Haha, aijaa :grin
Mulla vaan on niin vahva raskaus olo, ja kaikki testit on näyttäny positiivista! Eli kaiken kaikkiaan 5 testiä :excited001

Ehkä munkin pitää uhmata plussa-jumalia ja hakea kotitesti ennen viikonloppua vaikka vahvasti epäilen ettei siitä mitään selviäkään.. Tuskallista tällainen epätietoisuus! :nailbiting: Eikä tätä ainakaan helpota kun käy lukemassa teidän kuulumisia. :grin

Etköhän sä Nemira kuitenkin plussaa :wink
Mitä oireita sulla on ollut? Mulla alko dpo4-6 hirveet menkkajomot! Ihan kuin menkat ois alkaneet. Sit siihen kaveriksi polttelut kohdusta ja jomot munasarjoista. Yksään kierto ei oo ollu tällänen. Meillä siis tärppäs heti yk4. Greippimehun aloitin kp1 ja jatkoin ovikseen asti. Jospa sillä ois ollu jotain vaikutusta mulla :wink

Toivotaan että jotain näkyy! :joyful:
Siis mulla on kuukautiset nyt myöhässä 6pv, kierto normaalisti 28-30, kamala väsy koko ajan ja jossain viime keskiviikon tienoilla (onko se sit joku dpo 12?) isot menkkakivut joita mulla ei yleensä ole ollenkaan. Nyt viikon verran enemmän ja vähemmän jomottanut munasarjoissa ja välillä vihlonut mahaa mutta ei muuta. :smiley-ashamed008
Ja mä olen sen verran outolintu että mulla ei tosiaan oo kummatkaan aikasemmat raskaudet näkyny kotona ollenkaan tikuissa ja kummastakaan ei ollut ainuttakaan oiretta väsymystä lukuunottamatta koko raskausaikana. :grin
Sen takia en oo kovin luottavaisin mielin kotitestejä kohtaan. Yhden tein jo 4+4 ja negaa näytti.

Tsemppiä piina hetkiin nemira! Toivotaan että se plussa tulee sieltä! :)

Viima kiva kuulla että ehkä greippimehu auttanut! Toivottavasti mullakin auttaa :)

On. Täällä menkat meni nyt pois mutta vähän jarruttaa tää jäätävä syys sairaus :( täällä oltu jo viikko sairaslomalla oltu! Toivottavasti lähtee nyt pois että pääsee sitten kunnolla pupuilemaan lähellä ovista :)

-jopsu- kp 5/26-28 yk 4

Heippa
Hyppään mukaan jännittämään tärppiä.
Olen uusi vallan täällä ja en oikein vielä mukana kuinka tää menee..
Kolmatta kiertoa menossa ja nyt päätin hakea ns tsemppiä ja meininkiä teiltä.
Nyt siis ootellaan tuleeko plussaa vkl aikana vai noup
Lapsia löytyy 04 ja 13 syntyneet, poika ja tyttö ikää 35 *huokaus*

Takaisin