Raskaaksi 2015

Viima senkus meet kirjottelee sinne ja esittäydyt :) salaiseen ryhmään pääsee kun on kriteerit täyttynyt, en nyt aivan muista mitkä ne oli.

- Sinulla on nimimerkki.
- Olet kirjoittanut lasketun ajan ryhmässäsi yli 30 viestiä.
Myös vastaukset ketjuihin lasketaan.
- Olet ollut Vau foorumin jäsen yli kuukauden.
- Sinut on listattu lasketun ajan ryhmäsi lasketut ajat -listaan raskausaikana.
HUOM! Lasketun ajan lista suljetaan, kun lasketun ajan kuukausi on kulunut.

Tällaset kriteerit on siihen, että pääsee salaiseen ryhmään :)

sallahaa, onpa outoa, mutta jospa se olisi nyt sitten vasta ovis, kun kerran tikuissakin viivat näkyy.

Gatusa, ammenna tytöstä iloa ja lohtua, jos muuten jurppii tai on vaikeaa. Lapset on niin ihanan pyyteettömiä, että ne osaa kyllä lohduttaa omalla tavallaan ja ihan pelkästään olemassaolollaan. Ja varmaan nuo käsityötkin auttaa saamaan ajatuksia muualle.

Mira, toivotaan, että tavara on priimaa ja nyt nappaa!

Jopsu, joo greippimehut kehiin :happy: Itsekin kävin eilen ostamassa ja alan sitä taas juoda. On muuten yllättävän hyvää!

moony, tuo rentous on hyvä ominaisuus ja siitä kannattaa pitää kiinni jos vaan pystyy. Voisin ottaa itselleni sitä yhden lastillisen.

Viima, ONNEA! Jospa tästä lähtisi nyt plussa-aalto liikkelle. Ja ottaisin mieluusti ne o- testi, jos ovat vielä vailla kotia?

ON: yk3, kp 2/ 26-30.

Jäi sitten mennyt kierto 17 päivään, mutta ei haittaa, koska nyt päästään taas yrittämään. Testejä on tilattu kasapäin oviksen metsästykseen, jos vaikka tällä kertaa ehdittäisiin mukaan. Nyt vaan rennoin ottein eteenpäin positiivisella mielellä.

Plussatuulia kaikille!

moony, tiedän tunteen. Itse mietin myös samaa tuossa pitkäksi venyneessä kierrossa. Muistaakseni aloin testaamaan siinä kp30 paikkeilla, ja kun luokkaa kp36 ei näkynyt minkäänlaista haamua aloin olla aika varma, että menkkoja odotellaan. Toivotaan, että kohdallasi olisi kyse kuitenkin jostain muusta :wink

Viimalle isot onnittelut! Taidatkin olla ensimmäinen, jonka tuolla kesäkuisten palstalla tunnen!

Ninni, ok. Itsekin mietin aluksi samaa. Puhuttiin kuitenkin miehen kanssa ja oltiin lopulta molemmat samaa mieltä, että halutaan tietää. Ihan käytännön järjestelyiden kannalta. Se, kerrotaanko muille, onkin sitten toinen juttu :grin Toisaalta kyllä edelleen hirvittää ajatella edes tällaisia tässä vaiheessa, kun koko asia on vielä niin epävarma.

Onnea viima!

Kysyit kutinasta. Täällä rv 17+0 ja jokusen viikon olen myös raapinut. Jalat on ku kirpun syömät! Vähän myös kutiaa kädet ja toinen kankku. Ja tosiaan sääret on jo ihan pilkulliset. Ei ollut viime raskaudessa tälläistä. Raskaushepatoosi pitäisi alkaa vasta rv 30 jälkeen joten mistä lie johtuu

Jm, mun jaloissa ihan sama homma! Kuulemma aika yleinen raskausoire. Mulla on atooppinen iho, niin luultavasti raskauden hormonit ovat vaikuttaneet ihoon kutiavalla tavalla :grin

Tuulia, laitatko mulle yksäriä niin tsuumitaan millon laitan ne tulemaan :)

Nyt tästä lähtee plussa-aalto!
Ketkä muuten testaa nyt?

Naskali, okei. Kiva kun vastailit, tietää vähän miten jollakin toisella mennyt :) odotellaan rauhassa siis vielä viikon verran. Sitten testiä pikkuhiljaa. Oon nähnyt monena yönä unta että olisin raskaana, mukaanlukien viime yö ja pää ihan sekaisin :D

Tein aamulla testin. Se on toi alempi ja ylempi on se eilinen. Näyttääkö toi tänpäivänen ihan normaalilta?

Liitteet

• Screenshot_2015-10-07-09-30-35.png
    Screenshot_2015-10-07-09-30-35.png
    310.2 KB · Katsottu: 232
  • Screenshot_2015-10-07-09-30-38.png
    Screenshot_2015-10-07-09-30-38.png
    339.2 KB · Katsottu: 223
Olin tänne kirjoittelee muutamia kuukausia sitten että olis vauvan yritystä mutta sainkin heti siinä plussan testiin niin olis tuntunu hölmöltä tulla kirjoittelee. Kuitenkin kiinnostanu tulla lukemaan kuka seuraavaksi plussaa. Se kun on niin jännää aikaa. Viima toi sun testis on ihan normi. Raskaustestejä kannattaaki tehdä parin päivän välein, kun raskaushormooni tuplaantuu niin ja uskon että huomenna olisi vieläkin vahvempi viiva. :)

Paljon onnea Viima! :happy:

:talk017 Pistetääs kunnon aalto pystyyn, eikö! :happy093.:happy093.:happy093.

On. Kp37/??, yk1, selkeä r-nega kp35. Kunnon menkkajomottelua taas eilen, mutta ei tätiä tai tuhruakaan, vv runsasta.

Kiitos kaikille! Mä siirryn täältä nyt noihin muihin ketjuihin :) mä kyllä luen täällä viestit ja tuun välillä päivittelemään tänne mun tilaa ja kyselemään kuulumisia, mutta enimmäkseen tuun kirjottelemaan noihin plussaus -ketjuihin :)
Mulla on jo TÄNÄÄN eka ultra!! Klo 14:30. Miettikää nyt. Mulla on vasta 4+2, mutta ultra on sen takia kun kuulun riskiryhmään mun sairauteni takia. Tuun kyllä kertomaan miten ultrassa meni :)

moony, ollos hyvä. Pidän sulle peukkuja täällä :happy:

Viima, mullakin on atooppinen iho ja nyt kun sanoit, niin mullakin kyllä ruennut jonkin verran kutisemaan plussan jälkeen. Hassua.

NuuNullekin tsempit, jospa se plussa sieltä vielä sinulle tulisi :wink

Kaikille tasapuolisesti :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Mä luen näitä, mutta en vaan osaa kommentoida kun ehtii aina juttuja tulla niin kovin :happy:

NuuNulle tsemppiä, alkaispa uusi kierto pian, ehkäpä kropalla niitä käynnistymisvaikeuksia.

Jopsusta tuli mieleen että ootko tehnyt niitä ovistestei jo esim kp 8 eteenpäin? Kun sulla näytti olevan lyhyehkö kierto, niin ehkäpä se oviskin tulee aikaisin tai ainakin LH-piikki näkyy aikaisin :happy:

Ja Viimalle onnea! :happy:

Mulla menossa kp 11/26-36 tjot 3. Ovis tais jo mennä... tai en tiedä, testailen nyt ovista kerta päivään niin tiedän ens kiertoa varten miten viivat kehittyy. Lyhyt kierto pitäisi tulla jos ovis jo oli. Ei tullut hyödynnettyä... dpo -3 oli sutinaa, sitkeitä simoja pitäis olla :p Ens kierrosta voi tehdä ihan virallisen YK1, sit on jo ainakin kroppaa kolmen kierron verran kuunneltu. Ehtis sitten vielä tämän vuoden puolella pari kiertoo yrittää "tosissaan" (eli siis että olis sitä seksiä useammin kuin 1-2 kertaa... :rolleyes:)

Sandy kp 11/26-36 tjot 3

Sandy alotin yks kierto muistaakseni kp 9 mut pitää alottaa tässä kierrossa ajoissa ja ajattelin käyttää niitä liuskoja ja cb digiä molempia :)

Sandy ens kierrosta sitten kunnolla pupuilut meneilleen ja yk 1 käyntiin :)

Mulla kanssa atoppinen iho eli odotellaan jos joskus plussan saan että mitä käy ;)

Täällä alotettiin eilen greippimehun juonti ruuan kanssa tavoite on yksi lasi päivässä :) ja menkat kohta ohi sit pääsee pupuilemaan :)

-jopsu- kp 4/26-28 yk 4

Ultrassa käyty ja kohtu oli tyhjä. Eli ainakaan pidemmällä kuin 4+2 ei olla. Ultraaja sanoi että ei uskalla mitään luvata mutta jos raskaana ollaan niin kyllä vastaa viikkojaan. Tyhjä olo kun tiedän että raskaana en ole. Eikö siellä pitäisi jo jotain viitteitä raskaudesta olla??

Takaisin