Raskaaksi 2015

Mulla loppui kuukautiset 17.9 , minkä jälkeen ehkäsyä ei ole ollut ja nyt ei ole hajuakaan millon odottaa seuraavia :D ehkäisy (pillerit ja rengas) ollut käytössä 13v ja aina tiennyt tarkkaan millon menkat alkaa. Tiedä sitten miten sekaisin kroppa on vai onko edes.. :D

Muokattu viimeksi:
Mutta kertokaas, että mitä hittoa. Ovistesti näytti edelleen tältä vaille klo 12
ImageUploadedByVau Foorumi1444132206.227760.jpg

Noh siinä kun menin vessaan sitä tekemään huomasin, että pikkarit oli vähän veriset. Pyyhkiessä tuli vähä kirkasta verta, nyt äskön ei enää ku pikkusen rusehtavaa. Alamahaa jomottelee, lämmöt pysyny samana (36,0). Tissit ehkä aavistuksen arat. Että mitäs nyt hemmettiä :( Tänään kp 17 että on kyllä tositosi aikaset menkat jos näin meinaavat... Turhauttaa tämmönen ku ei ymmärrä!

Sallahaa, oon kuullu täällä foorumilla, että oviksen aikoihin saattaa tulla kans verta? Mulla oli o+ kans kp 17 plussakierrolla. :)

Ninni, samaa sanoivat tuolla keskenmenoketjussa :eek: Nyt äsken tein 3h pidätyksellä uuden ja siinä viiva oli selvästi haaleempi! Eli onkohan nyt dpo 0? No se varmaan varmistuu kuhan aamulämpöjä pääsee mittaamaan...

sallahaa veikkaisin et ollu ovis ni tullu vähä vuotoa ku munarakkula puhjennu. plussatuulia :)

plussatuulia kaikille :)

jos plussanneita ni onnea tuhannesti mashaAllah nauttikaa raskaudesta :)

on: huoh että ukko osaa kaikesta aiheuttaa riidan. eilen tultii anoppilast ni alotti riidan ruuasta mun käytöksestä ku näytin vakavalta ja mietin alussa. ajotti riidan sillai et samanaikasest olin imettääs tyttöä ni purskahinpa sit itkuun ku muutenki stressiä, väsymystä ja surullinen. tyttö sit silitti päätä ja kättä ja lohdutti kunnes piristyin ja alko leikkii mun kans eli tyttö piristi illan. ukko oli vihanen jopa mun äidille ku ei ollu soittan ja vaatin et pääsee tapaan lapsenlastaan mun äiti sit skypes sano englanniks sille et voi sitä suoraa hänelle sanoa jos hän on tehny jotai väärää.

tänää tyttö suukotellu ja halaillu minua oikei urakalla hän on aivan ihana ja oppii uusia sanoja ja tietenki höpöttelee myös sitä vauvakieltäki. hän on kyl sellai piristys ja pelastus mulle että oon aivan valtavan kiitollinen hänestä. siivottii yhessä ollaa leikitty ja juteltu.

Se lh-huippu saattaa näkyä vaa yhdessä testissä. Että ku sait noin vahvat viivat nii tänää on o- ja huomenna pitäis olla ovis. Mun mielestä niin. :)

Sallahaa, kyllä tuo varmaan o-plussa on jos aijemmin ei näkynyt testeissä ollenkaan viivaa :)
Täällä myös eilen bongattu pieni tippa verta, oiskohan se ovis sit täälläkin :p

Mut eiks se veri sit meinais et se munasolu on jo irronnu, kuten Gatusa sano? Noh anyway kysyin mieheltä onko se orientoitunu et voitas pupuilla ennen ku lähen kaverille alotteleen, niin myöntävän vastauksen sain! :grin

Tänään on tasan 2kk siitä, kun saatiin ultrassa kuulla et meijän pienen kehitys on päättynyt. Oispa vähä hienoo, jos uusi saisi alkunsa samana päivänä... :rolleyes:

Mira toivottavasti uusi tavara toimii. Pidän peukkuja :)

Sallahaa toivottavasti oli ovis kyseessä ja mahdollinen pienokainen saanut alkunsa siellä :)

On. Täällä elellään kp 3 jännä juttu on se että mulla kuukautisten 2 ensimmäistä päivää on yleensä runsaat ja sit toiset 2 päivää on sellasta on offia tosi rasittavaa :(

No mutta sitten viikon pääsyä aletaankin taas testailemaan ovista! :)

Ps onko nyt se greippimehun aika??

-jopsu- kp 3/26-28 yk 4

Sallahaa nyt vaan kellistät miehen ;) toivottavasti saadaan plussa uutisia parin viikon päästä :)

Mira, hyvä että jäi ihana olo inssistä. Säki plussaat parin viikon päästä :)

Jopsulle onnea oviksen metsästykseen :)

Nyt oikee plussa aalto tänne! ;) <3

On.. täällä menossa rv 17+5. Rakenneultra reilu kolmen viikon päästä. :)

Jopsu, on :)
Nyt hyviä oviksia, innokasta yhteisjuttua ja sitte niitä r-plussia ;)
Mulla on ollut s-elämä tauolla, pitäis varmaan kunnostautua vaikka oliski hedelmätön kierto!
Katjusha kp 19 vai mikä se oli..?

Minulla on Jopsu. myös kuukautisten kaks ekaa päivää runsaammat ja kaksi seuraavaa vain sellaista tiputtelua. Joskus ei neljäntenä päivänä vuoda yhtään, mutta jatkuukin sitten vielä viidentenä päivänä. Nyt nämä viimeisimmät menkat kesti kolme päivää. Ennen esikoista mun menkat oli aina tasan tuon kolme päivää ja vaan sellasta tuhruttelua, voinut edes vuotamisesta puhua:grin

Nyt suuuuri plussausaalto tänne!

Täällä kp5/?

Oho, täällähän on monella o-plussan metsästys menossa :wink

Radio, mulla oli kanssa ekassa luomukierrossa menkkajomottelua. Eli ihan normaalia on, vaikkakin ottaa kyllä päähän.

moony, onko sulla nyt ensimmäinen luomukierto? Itselläni venyi eka luomukierto 42 päivään, enkä onnistunut bongaamaan ovista. Saattaa siis olla ovuloimaton kierto? Tuo oli kyllä hyvä puoli pillereissä, kun tiesi aika tarkkaan päivälleen koska vuoto alkaa.

sallahaa, tää kierto ja tää päivä on niin tarkoitettu teille! Nyt peitto viuhumaan niin saadaan parin viikon päästä ihailla kahta viivaa!

Gatusalle voimia hankalaan tilanteeseen! Onneksi ihan tyttö jaksaa piristää :Heartred

Mira, sitähän puhutaan naisen vaistosta. Oisko tää nyt sitä, kun oikea tavara on löytynyt niin plussa paukahtaa :wink

Ninnilläkin jännät ajat menossa :) Meinaatteko kysyä, kumpi on tulossa jos on mahdollista saada tietää?

Naskali, joo eka luomukierto on menossa. En oo ovista edes sen enempää pohtinut, mennään meiningillä "tulee ku on tullakseen" ilman sen suurempaa stressiä asiasta :) mutta tottakai sitä väkisinkin miettii ja odottaa! Saas nähdä millaseks mun kierto venyy. Ja kun ei oikeen osaa edes aatella millon voisi alkaa miettiä että testi kannattais tehdä, jollei menkkoja ala kuulua :o

Naskali, ei kysytä :) on niin ihana odottaa synnytykseen ja siinä sitten näkee kumpi tulee =D

Häh apua onko mulla menny viiman plussa ohi?? Onnea!! :)

Takaisin