Raskaaksi 2015

Kiitos paljon! Ja tein tän testin 2h pidätyksellä about 1h sitten :hilarious:
Teen kuitenkin vielä aamulla testin. Mulla oli ensimmäinen raskausoire oksentelu ja pahoinvointi jo dpo 9!!! Nyt on ollut kokoajan kylmä,toinen rinta kipeä,itkettää,valkkaria tulee niiiin paljon että ja armoton väsymys.

Liitteet

• Screenshot_2015-10-06-18-32-16.png
    Screenshot_2015-10-06-18-32-16.png
    509.4 KB · Katsottu: 259
onnea viima tuhannesti mashaAllah aivan ihanaa!!! :) mulla tuli plussa dpo 10 ja dpo 11 oksensin ekan ja ainoon kerran tytöstä :)

täällä ei ihmeitä neulon kaverin lapselle villatakkia ku tilas, viel ois sit tän jälkee sukkia neulottavaks ja yks takki lisää. sen jälkee jos ei tilauksia ni taidan virkata puuvillalangasta aikuisten tossut :)

Ihanaa onneksi olkoon viima! Nyt vaan tarrasukkia mukaan että pysyy!! <3

Parin viikon päästä odotellaan sitten Sallahaa ja Mira plussia +++

Muillekin paljon ++ mukaan päiviin ! Plussa aalto olis +++! :)

Täällä aletaan syödä illallista ja greippimehua mukaan ruualle! :)

-jopsu- kp 3/26-28 yk 4

Kiitos tuhannesti kaikille!♡
Tietääkö kukaan voiko ihon HILLITÖN kutina olla raskausoire? Mulla kutiaa jalat. Reidet ja sääret enimmäkseen. Kutina alkaa yleensä illalla, mutta voi kyllä pientä kutinaa olla päivisinkin!

Viima, mulla oli alkuun kun plussasin. Mulla kutisi koko kroppa. Sellainen kutina että ei mikään helpottanut. Nyt alkaa olla jo helpottanut. Kamalinta oli yöllä herätä siihen kutinaan.

Hyvä kuulla, että en oo ainut tän vaivan kanssa :hilarious:
Pelottaa vaan jos tää ei olekkaan normaali raskaus. Mulla on nimittäin ollut ylävatsa nyt viikon kipeä. Tänään ei oikeestaan paljoa. Ei melkein ollenkaan. Syöminen helpottaa kipua, ja se menee muutenkin itsestään parin tunnin kuluttua ohi :) se ei siis ole mitään kovaa kipua. Vähän vaan särkee/vihloo. Yöllä en edes ole herännyt kipuun jos mulla on se ollut kipeä
Kiitos vielä kaikille:Heartred

Plussatuulia kaikille! :wav

Mulla on muuten vielä 10 ovulaatiotestiä jos joku haluaa? Rahaa en pyydä, ihan ilmatteeks lähtevät kunhan oottelen vielä hetken :)

Lämpimät kiitokset onnitteluista❤️
Tänään siis 4+2, menkkamaista kipua ja rinnat kovat.
Ensireaktio on vähän laantunut onneksi ja tilalle on tullut toiveikas olo. Kumpa kaikki menisi hyvin.

Viimalle tuhannesti onnea‼️

Kaikille oikein paljon tsemppiä ja positiivisia testituloksia.

Paljon onnea plussanneille ja tarrasukkia pienille matkaan :):Heartpink

Ja tietysti valtavasti plussaonnea ja tuulia kaikille jotka plussaa vielä odottaa! :happy:

Takaisin