Raskaaksi 2015

Kännykällä paina vasenta alalaidassa olevaa plus -merkkiä, yläkulmasta attach picture

Moikka kaikille!!

Ajattelin liittyä tänne mukaan keskusteluun ja kerron tässä viestissä hieman itsestäni. ☺
Elikkä oon 23-vuotias yhden pojan äiti. (161213) Perheeseen kuuluu lisäksi aviomies ja kaksi koiraa, sekä kissa.
Nyt on toinen lapsi suunnitelmissa ja viimeinen rivi e-pillereitä liuskasta menossa
Kauhea on vauvakuume ja en malttaisi odottaa.. Ensimmäinen lapsi kun siis päätti meille ehkäisystä huolimatta tulla. Oli kyllä suunnitelmissa, mutta hän oli kiireinen<33
Nyt sitten jännittämään, että saadaanko pojalle pikkuinen sisko tai veli -toivottavasti jossain vaiheessa tärppää... ^^

Kaikille plussa onnea +++ ☺ Mukava päästä kuumeilemaan teidän kanssa!!

-K

Muokattu viimeksi:
Parin pv:n foorumitauko ja täällä oli kymmeniä viestejä!

Pahoittelut kp1:stä, Mira ja muut!

Uutta viikkoa kohti naiset!

Täällä kp27/??, parina pv:nä vihlontaa oikealla alavatsassa ja nyt iltaa kohden tasaisemmin menkkajomoja. Saa nähdä onko eka kierto raskauden jälkeen nyt sitten tulossa tiensä päähän.

:welcome kaikki uudet! Toivottavasti käyntinne on lyhyt :)

Täällä on dpo8, ja kovia menkkajomoja ja vääntöjä on ollut alavatsalla...
Eipä oo ollut tällästä kertaakaan millään yk:lla.. nyt siis yk4 :)
Toivottavasti nyt ois tärpännyt.
Testata aijon aikaisintaan kp10. Tarkotus ois kylläkin testata kp12 :grin
Millon muut testaa ja ketkä kaikki? :)

Olkoon tää nyt meidän naisten SE kierto:Heartred tsemppiä kaikille ja pitkää pinnaa!

Niinhän sitä, Gatusa, sanotaan, että rakkaudesta se hevonenkin potkii. Ja kyllä tuo tuollainen käytös osoittaa sen, että ukkosi luottaa suhteeseenne niin paljon, että uskaltaa päästää sammakoita suustaan. Ota se kehuna, jos vaan voit. Tai sitten toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

äippä, toivotaan parasta. Alkaa olla jo hyvät saumat testin tekoon.

Katjusha, peukut, että ovis tulee sopivaan saumaan. Miten tuo kaksoishormonitesti eroaa siitä normaalista digistä? Olen vähän ulalla...

Sandy, voi kääntyä kummin vain, mutta toivotaan parasta, oli se sitten mitä vain. Varmaan kroppa vielä hakee sitä normaalia kiertoa, kun siinä menee se oma aikansa. Joten ihan normaalilta kyllä kuulostaa.

sallahaa, itse ostin sitä hirmu kallista Tropicanan mehua, joka ainakin on ihan ehtaa tavaraa. Aika kitkeräähän se on, mutta kun tottuu, niin on jotain tosi herkkua.

Eeeeliah, koita malttaa vielä pari päivää. Tiedän, että sormet varmaan syyhyää testeille, mutta siinä tekee vaan itsellensä pahan mielen jos testaa liian aikaisin ja saa negan. Oireet ja olot kuitenkin kuulostaa lupaavilta.

NuuNu, noilla päivillä voisi periaatteessa jo testakin, jos yhtään on sellainen olo, että saattaisi olla jotain muuta kuin alkavan vuodon enteilyä. En nyt vihjaa mitään, mutta piinailen täällä muidenkin puolesta ja odotan kovasti plussia jokaisen kohdalle.

Vilma, tulehan sitten heti kertomaan tulokset, kun testaat, jotta ei tarvitse täällä ruudun toisella puolella jännittää. Pari päivää silti ehkä sinuna vielä odottaisin (tai sitten en), koska on vasta noin varhaiset päivät menossa.

Pahoittelut, jos tuli vastattua tönkösti, mutta joku unettomuuden poikanen on päässyt sekoittamaan aivotoiminnan. Silti kaikille kovasti plussapuhureita ja voimia ja pitkää pinnaa kierron jokaiseen vaiheeseen. Eiköhän nyt aleta pikkuhiljaa jokainen plussata, niin saadaan ketju tyhjäksi :p

ON: yk2, kp 9/26-30 ja hymynaaman metsästys aloitettu. Varmaan viikonloppuna päästään jo tositoimiin, vaikka ehkä vähän arvelluttaa mahdollisuudet, kun mies on ollut kohta jo viikon flunssassa, mikä vaikuttaa simppojen laatuun. Mutta yrittänyttä ei laiteta.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Tuulia, Cb dual hormone ennakoi hedelmällisiä päiviä pitemmältä. Testi mittaa sekä estrogeenin tason nousua että LH-piikin. Eli odottelen vilkkuvaa hymynaamaa nousevan estrogeenin merkiksi, ja pysyvän hymynaaman tullessa on ovisplussa.
Tänään tulos vielä O, mutta olo alkaa ennakoida ovista. Limat on kosteat, että en epäile estrogeenin puutetta, nyt vaan ei tullut eroa eiliseen testiin.
Katjusha kp 11 / 26-30

Mulla nyt kp 33/33,mutta testi näyttää vaan tuolta.pitää vissiin valmistautua uuteen kiertoon.

Liitteet

• WP_20150928_08_23_01_Pro (2).jpg
    WP_20150928_08_23_01_Pro (2).jpg
    121.7 KB · Katsottu: 200
Taitaa täti olla tulossa eikä mitään muuta... :( Tänään lorahti isompi määrä punaista pönttöön aamuisen vessakäynnin yhteydessä... eli uuteen nousuun vaan. On kyllä kierto niin sekasin ku vaan voi olla... turhauttaa!

Hööh, oltiin muualla viikonloppu ja ajattelin, että tällä olisi ainakin pari saanut plussat ruutuun sillä aikaa.. Pahoittelut tädeistä ja tyhjistä testeistä :sorry::Heartpink ja tervetuloa kaikille uusille!

Itse otin eilen renkaan viimein pois ja nyt odottelen menkkoja! Kerrankin niitä oikeasti toivoo..:grin Olin varma, että ne olisivat alkaneet heti tänä aamuna, mutta tietenkin ne nyt sitten antavat odotuttaa itseään. Yleensä menkat ovat alkaneet renkaan poistosta seuraavana päivänä, mutta joskus mennyt kolmekin päivää..

Osaako joku kertoo noista lämmöistä, miten ne menee.tai siis kun tosiaan on oviksesta asti ollu koholla.eli 36.9-37.3. Viime viikon to nousi 37.3 ja oli la asti tollaset lukemat, nyt sit on sen 36.9. Voiko joku kiinnittyminen kohottaa lämpöjä.

Kävin aamusella tatuointiliikkeessä varaamassa ajan. Kokopäivä mulle sitten varattiin ison tatuoinnin takia, ja aika on vasta marraskuun viimenen päivä, eli kyllä mä vielä plussaan!:cool14
Juteltiin mun tatuoijan kanssa tästä vauvanyrityksestä ja tokas vaan että jospa mä plussaisin näin nopeemmin, ja jos se plussa tulee nyt niin soitan vaan ja siirrän aikaa vuodella tai puolellatoista :hilarious:
Jos sitä plussaa ei ennen marraskuuta tuu, niin ollaan yritetty "vasta" 6-7kk.

Te jotka jo plussannu, onko teillä tai oliko ennen plussaa vatsassa pistelyä? Mulla on navasta hieman alaspäin sellasta outoo pistelyä, tuntuu tuolla syvällä.

Takaisin