Sandy, toi on just se jännin aika kierrosta, kun on vielä liian varhaista testata, mutta kiinnittyminen on mahdollista ja varsin mahdollista. Kärsivällisyyttä nyt vaan kovasti. Aika näyttää miten käy. Mutta ilmoita heti, mitä testit näyttää, jos et malta mieltä pidemmälle.
diabolicat, niinhän se menee, että heti kun on tekemässä jotain suunniteltua, muuttuu tilanne päinvastaiseksi. Eli pitänee mennä ostamaan asunto, jossa ei ole tilaa jälkikasvulle ja varata matka, jonne ei voi raskaana lähteä, niin pärähtää plussa testiin
Withmylove, se on itse kullekin kova kolaus, kun toivottu raskaus ei ala ja täti kurvaa paikalle. Siinä vaaditaan pirusti voimia, että jaksaa silti roikkua toivossa kiinni. Ja jokainen uusi kiertohan on mahdollisuus. Nokka pystyssä eteenpäin vain, eikös?
sallahaa, meillä onkin sitten samat päivät menossa. Päästään jännäilemään yhdessä. Tsempit oviksen metsästämiseen ja hyödyntämiseen!
Eeeeliah, noilla main se kiinnittyminen tapahtuu, joten hyvältä kuulostaa. Toivottavasti lopputulemana on komea plussa!
Tervetuloa
smurffiina joukkoon! Jos olet pitkäpinnainen, niin perus ovistestiliuskoja saa tilattua helposti nestistä (googlettamalla löytyy useampikin sivusto, mm. Raskauskeijua voin suositella), mutta itse tikutan cb:n digeillä, niin ei tarvitse viivoja tihrustaa ja koittaa tulkita. Onhan nuo sitten tietysti hinnakkaita, mutta hyvällä asialla ja niin edespäin.
Piilo89, merkit kuulostavat lupaavilta, joten toivotaan että olisi sitä itseään. Testiä vaan kehiin, kun aika on kypsä.
Gatusa, nostan hattua tuolle kärsivällisyydellesi, jolla hoidat tilanteen miehesi kanssa. Kertoo paljon vahvuudestasi.
ON: Yk 2, kp 8/ 26-30 ja pian taas ovista bongaamaan, mutta ennen sitä pari työkeikkaa ja ajatukset ihan muualle, jottei stressitasot ala jo nyt nousta kattoon.
ps. olen rakastunut greippimehuun