Raskaaksi 2015

Tuulia, jeps! Se kun oli vielä aiheeseen liittyvällä kuvalla ja tekstillä varustettu että sitä toppia ei ois voinu käyttää jos ei ole raskaana joten en ostanut. Ja kahden viikon päästä sit sattu vahinko! :love7

Kyllä mä vieläkin käytän noita mun raskaustoppeja ja paitoja, kun ei niistä tiedä muuta ku samaan aikaan odottaneet että ne on raskausvaatteita. Mut tosiaan tota toppia ei ois voinu käyttää ilman vauvamahaa. Kaverit käy pari kertaa vuodessa samassa kohteessa ja se toppi jäi ylisöpöydellään mieleen niin että teki mieli pyytää niitä katsomaan jos siellä ois sitä vielä. Mutku en enää muistanu kuvaa enkä tekstiä ni jäi. :D :p

Toisaalta mun ainoot äitiysfarkut...no ei tahtonu liikkeestä löytyä sopivia, ni ostin sit yhdet mitkä oli vähän isot. Kato ku sitä painoa tulee kumminkin! No ne housut oli koko raskauden liian isot, lököttävät hirvitykset jotka ei istunu mistään kohtaa ja vyötäröltäkin tahtoivat valua. Sit sain koiran trimmaajalta loppuraskaudessa hänen vanhat äitiyshousut. Ensin meinasin etten mä näitä voi pitää ku on niin kireet mut nehän oli just passelit. :Heartred Painoa tosiaan tuli n. 7 kg ja omat housut alko ahdistaa jo heti ensiviikoilla, koska vauva asettui hyvin alas eli jo taisi olla viikoilla 7 ku en pystyny kaikkia normaaleja omia housujani enää pitämään. Mulla oli poikamaha eli alas eteen (tyttö tuli), vielä pääsiäisenä risteilyllä mua kourittiin takaapäin perseestä, mutta se loppui kun käännyin...:D LA oli siis 06/2013.

Muokattu viimeksi:
Mulla jotain halpoja Raskauskeijun ovistestejä. :) ajattelin alkaa testailla hyvissä ajoin kuukautisten jälkeen niin pääsis jyvälle missä oviksen suhteen mennään.

Voi mamma_88, mikä kuva sulla on profiilissa!!! Suloinen :joyful:
Täällä on lauma luppakorvia juuri sisällä järsimässä puruluita, kaksi beaglesta ja yksi liikkis suomenajokoira-tyttö..

tuulia välil nauran et nautin itteni kiduttamisest vissii ku tuon kans oon vieläki mut minkäs teet ku rakastat sitä vaikka se onki ylivaikee tonokki. eilen illal nimitteli mua ni minä vaa et ai puhut itestäs no se jatko ni lopulta sanoin et kun sä noin pal nimittelet ni jopas sä rakastat itteäs ku noin monta nimitystä itelles annat :) siihe se loppuki sit.

Äippä, kuulostaa hyvältä :happy:
täällä aloitettiin oviksen testaus, ja ei yllätä yhtään, että näytti vielä nollaa. No, toivottavasti huomisesta eteenpäin vilkuttaa edes. Pysyvää hymynaamaa toivon vasta to-la väliselle ajalle, johonkin kohtaan. Lähdin sitten tekemään clearbluen kaksoishormonitestillä, kun klinikalta pyysivät testaamaan tiistaiaamuna (muilla testeillä testiaika klo 10-20) Meidän alkionsiirtoyritys menee mönkään ja siirtyy kuukaudella, jos ovis tulee liian aikaisin (esim. ke)
Katjusha kp 10 / 26-30

Hahahaha diabolicat, repesin tuolle sun kourimistarinalle! Mahtoi olla toisen osapuolen ilme näkemisen arvoinen :D

Omaa napaa vaan....

Mut tiedättekö mun piti tulla tänne kirjottelee kuulumisii, kommentoida muihin juttuihin jne kun itsellä ei kummoisia....
No mut kävin vessassa ennen kuin tähän istuin, niin tuhruahan multa tulee.... Nyt olis kp 27/36? Tämähän oli toinen kierto synnytyksen jälkeen ja tuo ensimmäinen oli sen 36 pvää. Ja jääkö tämä kierto sitten 26 päivän pituiseksi?!
Fiilikset ei nyt ole suuntaan eikä toiseen, tjottailen mentiin ja raskauden todennäköisyys oli tosi pieni kun vaan kerran talleteltiin.
Jännä vaan että eka oli tosi pitkä kierto ja nyt tosi lyhyt. Mulle kun normi on ollut kaiketi se noin 29-30. Ja jos ovis on ollut pari viikkoa sitten (noin kp 13), niin ei todellakaan ole ollut MITÄÄN ovisoloja... ekan kerran niitä mahdollisia oli kp 17 =>
Onhan tässä vielä supersupersuper pieni mahdollisuus jos tämä oliskin jotain kiinnittymisvuotoo... :rolleyes: Mahdollisesta hedelmöityksestä kun olisi vajaa 9 pvää ja eikös se ollut tyypillinen ajankohta kiinnittymisvuodolle?!
Mutta tuskinpa näin. Olen nimittäin kolmesti ollut raskaana, kaksi lasta ja kaksi tuhrutonta raskautta, yksi varhainen keskenmeno ja siinä tuhrutti....

Että kattellaan sitten mitä huomiseen mennessä tapahtuu :) Hyvä vaan ettei ainakaan menkkoja olisi ens viikonloppuna kun lähdetään kahdestaan miehen kanssa juhliin ja ollaan ihan hotellissa yötä :happy: Aika mälsää jos just silloin olis ollut menkat...
Ens kiertoon tilaan kyl ovistestejä :happy: En jaksa enää tätä arpomista koska ovis olisi vai onko.... tikutellaan sitten ens kierto ja katsotaan mitä siitä seuraa. Pitää vissiin jo ennen kp 10 aloittaa testit että osaa vertailla viivoja, kerran aiemmin kun olen tikuttanut enkä silloin vahvempaa viiva saanut, mutta ovuloin koska siitä seurasi se keskenmennyt raskaus....

Ihanaa sunnuntaita nyt kuitenkin kaikille!!! :happy::happy::happy::happy:

Mä oon tässä viimesen viikon kehunu miten ei menkka oireita oo ollu :D nytpä sit sellanen paine alamahassa, toivotaan ettei nyt oo sitä!!
Kp 32/33

Terkku, joo tää tapahtui vielä baaritiskillä... :woot: Olin tilaamassa itelleni vissyä, miehelle varmaankin oluen ja sitten jotain muuta varmaan muulle seurueelle. Tää kourija ois viel halunnu maksaa ne, ehkä jonkinsortin hyvittely tästä kourimistapahtumasta, mut maksoin ne kyl ihan ite. Mut joo ei yrittäny sen enempää sitte tehdä tuttavuutta. :dummy1: Tosiaan maha ei näkyny yhtään suoraan takaapäin, eli en levinny sivullekaan yhtään. Just äsken näin (tänään) yhdistyksen sihteerin lastentapahtumassa (yhdistyksen järjestämä), joka oli myös tuolla samaisella risteilyllä järjestämässä. Muisteltiin että justhan tää oli mahassa ja nyt se jo pomppii tuolla pomppulinnassa innoissaan kaverin kanssa. :woot:

Äippä2015 voisin vaikka ottaa nuo sun menkkamaiset olosi niin tietäsin missä mennään..nyt kp31 eikä tunnu missään mitään. Aiemmin kierto ollut noi 28 päivää, mutta varmaankin se kierukan poisto on sekoittanu kierron...

Piti sitten kuitenkin malttamattomana mennä jo testaamaan. Ja erehdyin kaupassa käydessä ostamaan Rfsu:n testejä....no sainpa haaleat viivat molempiin testeihin, mutta ihan väärään paikkaan siihen muovin viereen mistä väri leviää testiin :eek:Jospa nyt vaan koittas malttaa ja uusi yritys ensi viikolla jos niitä menkkoja ei pikkuhiljaa ala näkymään..

Pidän Sandy peukkuja pystyssä että olisi kiinnittymisvuotoa! :) jos onkin menkat tuloillaan niin sit vaan seuraavaa kiertoa kohti ja suosittelen kyllä ovulaation tikuttamista :) ei tartte arpoa et olisko nyt ovis vai ei :)

Ai kiva Tuulia! :) Mäkin oon hullaantunu toho greippimehuun, mulla Rybb & Deckers -merkkiä!

Kp 8/30? yk 3

Omaa napaa taas... sori. :hungry:

Tänään dpo 9... Onko menkkaoireita vai raskausoireita, saa nähdä... mutta siis, tänään kaupassa tuli ihan törkeen huono olo.. sellanen kuvottava.. helpotti heti ku sai vähän jotain syötävää.
Nyt illalla alko paleltaa ja vasemmalle munasarjojen kohdille vihlasee välillä ja muutenkin jomottelee alavatsalla..

Ei jaksa enää odottaa... :arghh:

Takaisin