Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Painoa tosiaan tuli n. 7 kg ja omat housut alko ahdistaa jo heti ensiviikoilla, koska vauva asettui hyvin alas eli jo taisi olla viikoilla 7 ku en pystyny kaikkia normaaleja omia housujani enää pitämään. Mulla oli poikamaha eli alas eteen (tyttö tuli), vielä pääsiäisenä risteilyllä mua kourittiin takaapäin perseestä, mutta se loppui kun käännyin...:D LA oli siis 06/2013.
Aika mälsää jos just silloin olis ollut menkat...
En jaksa enää tätä arpomista koska ovis olisi vai onko.... tikutellaan sitten ens kierto ja katsotaan mitä siitä seuraa. Pitää vissiin jo ennen kp 10 aloittaa testit että osaa vertailla viivoja, kerran aiemmin kun olen tikuttanut enkä silloin vahvempaa viiva saanut, mutta ovuloin koska siitä seurasi se keskenmennyt raskaus....

Olin tilaamassa itelleni vissyä, miehelle varmaankin oluen ja sitten jotain muuta varmaan muulle seurueelle. Tää kourija ois viel halunnu maksaa ne, ehkä jonkinsortin hyvittely tästä kourimistapahtumasta, mut maksoin ne kyl ihan ite. Mut joo ei yrittäny sen enempää sitte tehdä tuttavuutta.
Tosiaan maha ei näkyny yhtään suoraan takaapäin, eli en levinny sivullekaan yhtään. Just äsken näin (tänään) yhdistyksen sihteerin lastentapahtumassa (yhdistyksen järjestämä), joka oli myös tuolla samaisella risteilyllä järjestämässä. Muisteltiin että justhan tää oli mahassa ja nyt se jo pomppii tuolla pomppulinnassa innoissaan kaverin kanssa.