Raskaaksi 2015

äippä2015, itse join viiskymppisillä lonkeron ja lasin viiniä. Enempää ei maistunut ja muutenkin alkoholi vie mun yöunet joten harvoin juon kovin paljon. Tutut vieraat olivat silloin kuulema ounastelleet, että mahdanko olla raskaana. Itse en silloin viellä tiennyt (enkä odottanut olevani), vaan vasta seuraavalla viikolla tein testin. Myöhemmin vaan näiltä kavereilta kuulin että olivat siellä synttäreillä ajatelleet mun olevan pieniin päin. Itse en arvannut ollenkaan.

Raskausaikana maistoin kyllä jotain juomaa isännän lasista, muutoin en sitten juonut sen enempää alkoholia. Mammaryhmässä on ulkosuomalainen ja siellä on kuulema ihan ns. normaalia ja sallittua odottavien äitien juoda muutama alkoholiannos viikossa. Jokainen toki tekee omat ratkaisunsa asian tiimoilta.

Olin samaisena syksynä yhden yhdistyksen pikkujouluissa. Ramppasin "baari"tiskillä jatkuvasti. Hain vissyä, teetä jne. ja välillä isännälle olutta tms. No lupasin heittää porukkaa kaupunkiin ja käytiin "yhdellä". Siellä joku porukkaan kuulumaton (samoissa juhlissa ollut) innostui tarjoamaan olutta ja salmaria pöydän täyteen meiltä keneltäkään kysymättä. Mullekin tarjoilija tyrkytti tyrkyttämistään, kunnes seurue sanoi että se on raskaana! (olivat saaneet tietää samana iltana). Ennen sitä juoman vaihtaminen vissyyn ei onnistunut, mutta raskausinformaation jälkeen siinä ei ollut mitään ongelmaa! Meillä tosin sattui olemaan mukana pariskunta, jotka eivät olleet kuulleet raskausuutisesta vaikka koko ajan istuivat samassa pöydässä.

Lupasin heittää heidät kotiin. Kun käveltiin kohti autoa, he kysyivät, että kenen auto tää on? Mun. Kuka tällä ajaa? Minä. Et sä voi ajaa, sä oot juonu koko illan!!! :rulez

En oo siis sen ravintolaillan jälkeen ottanut mitään, kun oottelen testin tulosta.enkä siis ajatellut et saan hirveet saarnat kaverilta kun ne viinilasit otin tässä vaiheessa. Kp29/33

Sandy ja Ninnikin täällä, hei. :) Onnea Ninni raskaudesta, jos en ole vielä jossain muualla onnitellut.

äippä2015 samaa sanon kuin muutkin, sillä sun kaverilla on väärää tietoa. Ei tuossa vaiheessa ole mitään haittaa, kun ei ole verenkierto yhdistynyt. Älä siis huoli, jännätään vaan hyvillä mielin, että vahvistuuko viiva.

Onpa jännä Withmylove, kun menkat jäi noin lyhyiksi. Ellei sitten ole jatkunut taas? Ettei vain olisi valemenkat. Onko ollut mimmosia oloja?

Ja toinenkin lyhyillä menkoilla. Mikä sallahaan tilanne on tänään?

Voimia lucky. Tosi kurja ettet edes kunnolla saa tukea. :( Mutta me tuetaan täällä foorumilla parhaamme mukaan. *hali*

Jaha, poika heräsikin päiväunilta (heräilee nyt sylissä.)

Huiii Mira, jännittää sun puolesta! :happy:

Sori nyt aika omaa vaan... Täällä tosiaan eilinen oli eka menkaton päivä... Illalla kyllä touhuttiin mut ei ees se kirvottanu niitä takansin. Ja siis menkkojen jälkeen pitäs olla kuiva kausi? Mä oon niin kostee, eilenkin aktin aikana olin varma, että verta tulee kun oikeen lotina kävi, mut ei :grin Vv on melko juoksevaa mut valkosta. Tänään myös vähä jomotellu toho oikeelle munikseen... Mitä hittoo, nyt pitäs olla kp 4 mut onko mun ovis jo tulossa? :eek: Testasin niin siihen ei ainakaan vielä viivaa tullu. Ompas nyt sekava kierto o_O Toki jos ne menkat sit alkokin jo sillon perjantaina välipäivistä huolimatta, niin sit ne kesti sen viis päivää ja nyt ois kp 7, mut otappa tästä nyt selvää...

Sallahaa onpa outoo :o ja siis oot testannu ettet oo raskaana? Jospa se kierto vielä hakee paikkaansa!?

Mira, ovulaatiotestin tein mut raskaustestiä en oo tehny... Mut ei oo kyllä yhtään semmonen olo että oisin raskaana. Ei oo tissituntemuksiakaan, viimeksi oli kyllä ja muutenkin jotenkin tiesin. Voihan se olla että kkm:n jälkeen tosiaan vielä kroppa sekasin. Ja ehkä mulla nyt oiskin se kp 7 oikeesti, sithä noita ovistuntemuksiakin vois jo tuntuu... Saa nähä :shifty:

En ymmärrä. Voisko nää menkat jo alkaa? Testi nega, tätiä ei kuulu. Onko ees mahdollista ettei testissä näkyis? Ihan totta ke aamusta ollu menkka olot ja koko yön näin painajaisii et alko..

Kp 30, 28-30 dpo 17

Mira eikös se oo mahdollista.. eiks Millier saanu plussan vasta tosi myöhään vai miten se oli?
Harmi kuitenki et nega tuli :(

Onhan se mahdollista, joillakin se raskaus ei näy testeissä. Mun nuoruuden tuttu jutteli, että sai tietää raskaudesta vasta joskus 5 kk hujakoilla kun raskaustestitkään ei mitään näyttäneet ja oli vahinko.

Pahoittelut Mira negasta. Voi helposti olla, ettei näy vielä. Mikä se oli se laskuri ja tutkimus, jonka mukaan 10% raskaana olevista naisista saa negan 18 dpo, ja uskoisin, että se todella tarkoittaa 18 päivää jälkeen toteutuneen oviksen. Kiinnittymisen vimeinen mahdollinen päivä on 12 dpo, jonka jälkeen voi mennä helposti reilu viiko, ennenkuin hcg on tarpeeksi korkealla näkyäkseen. Omalta kohdalta voin kertoa, että hyvilläkin verikoearvoilla mun pissatestit on ollut onnettoman hailut. Että siinäkin on eroa, miten pissaan erittyy.
tsemppiä sinne! ja kaikille!
Katjusha kp 8 / 26-30

Voi itku Mira! :( Vähä huonollehan tuo nyt vaikuttaa valitettavasti :/ Kumpa ei pitkittys enää kauaa vaan pääsisit uuteen kiertoon, jos ei siellä oo kukaan mukaan tarrannu...

Näkyykö tossa viivanpaikkaa tai jotakin väriä.mun silmiin alaosassa jotain.mut silmät voi temppuilla :D

Liitteet

• WP_20150925_08_09_46_Pro.jpg
    WP_20150925_08_09_46_Pro.jpg
    150.3 KB · Katsottu: 208
Pahoittelut Mira negasta :(

Äippä valitettavasti mä en nää mitään. Tosin mä en oo tihrustaja, ehkä joku muu näkee. Ja eikös sulla oo aika pieni dpo vielä?

Minäkään en valitettavasti mitään nää. Itse sain vasta dpo 10 viivan testiin.. Luvin yliopiston lääkiksen kirjasta, kun mies opiskelee proviisoriks, että kiinnittyminen tapahtuu vasta noin dpo 8 eli ei ole vielä edes mahdollistakaan näkyä.. Kiinnittymisestä pari päivää niin voi olla hcg sillä tasolla, että testi havaitsee. Esimerkkinä tästä nyt vaikka sitten minä itse kun sain dpo 10 viivan. Ja testasin aiemminkin eikä siihen viivaa tullut. :) Joten elä vielä äippä huoli. Testaisin sinuna vasta parin päivän päästä uudelleen.

Takaisin