Raskaaksi 2015

vargynja tervetuloa vaan :) plussatuulia tein poitsu on jo iso poika ku vuosi on tullu täytee :)

tyttötiikeri plussatuulia, ei ol helppo tilanne sullakaa.

tääl pitäs tänää kuulemma kävellä anoppilaan, lisäks pitäs neuloa yks kokonainen takki jota alotin eilen ja pitäs saada tehtyä se huomiseks, taitaa mennä unet ens yönä kokonaa ja pitää neuloa vaa seuraavan vuorokauden kaikki maholliset hetket. houh. ukko ku ei tajua taaskaa että mullaki on työni kodin ja lapsen lisäks. et seki sais auttaa mua välil ilman avun pyytämist asiois.

Vargynja, mikäli itse haluat jatkaa imetystä töihinpaluusta huolimatta, se on hyvinkin mahdollista! Usein ajatellaan että imetys pitää lopettaa kun palataan töihin, mutta näin se ei ole. Lapsi voi siinä vaiheessa muutenkin tarvita vielä läheisyyden tankkausta tissittelemällä. :)

Ooo! Täällähän on tuttuja! Tyttötiikeri ja Vargynja :smiley-angelic003:gen014:greet025

Mulla kun aikanaan esikko starttasi matkaan heti ekasta kierrosta ja toista sitten odoteltiinkin 7kk ennenkuin suostui yhteisymmärrykseen tarttua matkaan... saas nähä miten kauan menee ennenkuin kolmonen näyttäytyy :happy093.

Mullakin on taustalla pco, ja sen takia lääkärisedät jo koitti kovasti esikoista miettiessä latistaa toiveita ettei se sieltä tuu ennen apuja kuitenkaan... Ja tottahan sitten hermo pinkeenä toista odotteli saapuvaksi, eikä osannut olla kyllä stressaamatta vaikka kuinka yritti.... Saas nähä miten kauan pystyn pitämään itteni tällä kertaa rauhallisena :excited001

Kuukautisia ei näy eikä kuulu, kp 33 menossa :sad015 jos kerta ei plussaakaan tule nii tulis ees kk:t jotta pääsee uuteen kiertoon! Ja meilläkin muuten on vähän sitä kellistämisen vähyyden ongelmaa... Ei vaan aikataulut täsmää vaikka oltaisiin iltakin yhdessä kotona :laughing005 mä oon jo nukkumassa ollut tunnin tai usiamman ku mies tuloo, eikä mua oikein siinä vaiheessa enää sytytä :laughing002

Äippä ajattelin huomenna tai ylihuomenna testaa jos menkat ei ala. Tänään ollu kyllä täti olo koooko päivän. Ja pelottanu joka kerta vessa käynnillä.. ei auta ku oottaa.

Larissa, missä mennään? :)

Onhan täällä tuttujakin! Hei lucky, Tyttötiikeri, piia ja Withmylove. :) Jotenkin kivempi palata tänne, kun ei ihan vieraiden joukkoon päädy vaikka varmasti te muutkin olette ihania ja pian pääsen mukaan. Muiden kuulumisia tuli jo kuultua, mutta mikä siellä on tilanne Withmylove?

Ja Gatusa kanssa tuttu tietenkin, mutta me hyöritään tuolla raskautuneissakin samassa ketjussa. Tsemppiä miehen kanssa. Nopeasti joudut neulomaan kyllä että saat villapaidan tehtyä. Isoksi on joo poika kasvanut. Pakko kai se on uskoa että meillä on taapero eikä vauva.

Luckylle paljon tsemppiä, ihan liian kauan ootte joutunu yrittämään ja liian paljon ollut vastoinkäymisiä. Toivon kaikesta sydämestäni että saatte pian pysyvän plussan. Jospa uusi lääkitys auttaisi.

Tyttötiikeri, pidän peukut pystyssä että se kerta kumminkin riitti. Kerrasta tuo meidänkin poika tärppäsi... Ei saa heittää kirvestä kaivoon ennen kuin menkat alkaa ja sittenkin mennään urheasti uuteen kiertoon. Tylsää kyllä tommonen ettei mies meinaa hoitaa omaa osuuttaan asiasta. :(

Onhan se noinkin diabolicat. Mun työvuorot vaan on aika vaihtelevia eli olen sitten varsin vaihtelevaan aikaan kotonakin. Illalla ja hyvin aikaisin aamulla (ja yöllä) on ainoat ajat kun täällä olen varmasti. Siksi aionkin pitää vielä iltaimetyksen. Kyllähän sitä mielellään enemmänkin imettäisi, mutta ei toisaalta sekään tunnu kivalta että yhtenä päivänä imettää yhteen aikaan ja toisena ihan eri aikaan. Meidän poika ei ees tuttipullosta juo, joten yritetään saada aikuisten maidolla ja maitotuotteilla korvattua.

Piia odottelee tätiä kylään? Saisi sitten tulla ellei sitten kuitenkin tule plussaa. Ilkeää tommonen odotuttaminen. Jopas meitä on monta joilla ei peitot heilu kovin tiuhaan. Meilläkin voisi olla aktiivisempaa, mutta jotenkin kai vauva-arki ja väsymys syö sen. Toisinaan touhutaan, mutta aika harvakseltaan. Tosin nyt kun kuukautiset on palanneet on alkanut tapahtua enemmän. Kaipa hormoneilla on lusikka tässäkin sopassa. Varsinkin kun mies ei ole niitä aktiivisimpia aloitteen tekijöitä.

Olin jo melkein unohtanut tämän kun saa jännätä muiden testejä. Peukut pystyyn Miralle että se täti menee jollekin kaipaavalle ja saat huomenna plussan.

Hups, taisi tulla aika pitkä viesti. Älkää odottako että olen aina yhtä ahkera. Nyt poika sattuu nukkumaan päiväunia pitkään eikä ole mitään pakottavaa tekemistä niin ehtii kirjoittaa. :D

Meninpä taas testaan ja omat silmät näkee jotain, niin paljon toivoo :( ei auta kun oottaa ja pitää peukkuja.

Liitteet

• WP_20150923_14_06_44_Pro.jpg
    WP_20150923_14_06_44_Pro.jpg
    144.5 KB · Katsottu: 206
Lankku, mä osaan vähän samaistua :) Mulla alkoi esikoisen jälkeen pian menkat, mutta nyt kuopuksen kanssa kesti pidempään ja eka kierto oli 36 pvää mikä on tosi paljon normaalia pidempi mulle.... kauan lie kestää tasaantua, minäkin kun imetän yötä myöten.

Vargynja, m'kin muistan sut hyvin :) Etenkin sieltä "Raskaaksi 2014 ketjusta plussanneet" :) Sitä ketjua en ole aikoihin seurannut, mutta täällä olen jo vähän kuumeilemassa, nyt menossa toinen kierto synnytyksen jälkeen ja poika 9kk :) tjottaillen vielä mennään loppuvuosi, tai siihen kun yöimetys loppuu :) Paitsi ett ens kiertoon meinasin jo hommaa ovistestejä... :oops::rolleyes::grin

Piia84, toivottavasti uusi kierto alkaa pian ellei plussaa tule :) Meillä kans on noita "aikatauluongelmia" makkarissa. Nää lapset huolehtii että illalla on usein liian väsynyt ja muuten pörivät sitten "jaloissa" :grin

ON. Eipä mulla mitään kp 23/36? ja tjot 2, ei mitään hajua oviksesta, testaan lokakuun alussa jos ei menkat ennen sitä ehdi tulemaan :happy:

Mira, ootko testannu? Vastasitkin jo, no plussaa sinne sit :p

Vargynja, täällä vähän samanlainen tilanne.. 7kk neiti täällä ja toista toivotaan, mut imetys vielä sotkee kiertoa.

Lucky, huh mikä historia, toivottavasti pian tärppää :)

Tyttötiikeri, toivottavasti ykskin kerta riittäs :)

Äippä, on tosiaan aika aikasta, mut minkäs sille mahtaa jossei malta :D

Larissan kuulumisia kaipaan myös..

Plussatuulia jokaiselle! :love7
Täällä menkat lopuillaan ja toivo korkeella tän kierron suhteen. Kolmas lapsi olis tervetullut.
Meillä siis kaksi poikaa, esikoinen täytti juuri 2 vuotta ja pienempi täyttää enskuussa vuoden. :happy:

Takaisin