Onhan täällä tuttujakin! Hei lucky, Tyttötiikeri, piia ja Withmylove. :) Jotenkin kivempi palata tänne, kun ei ihan vieraiden joukkoon päädy vaikka varmasti te muutkin olette ihania ja pian pääsen mukaan. Muiden kuulumisia tuli jo kuultua, mutta mikä siellä on tilanne Withmylove?
Ja Gatusa kanssa tuttu tietenkin, mutta me hyöritään tuolla raskautuneissakin samassa ketjussa. Tsemppiä miehen kanssa. Nopeasti joudut neulomaan kyllä että saat villapaidan tehtyä. Isoksi on joo poika kasvanut. Pakko kai se on uskoa että meillä on taapero eikä vauva.
Luckylle paljon tsemppiä, ihan liian kauan ootte joutunu yrittämään ja liian paljon ollut vastoinkäymisiä. Toivon kaikesta sydämestäni että saatte pian pysyvän plussan. Jospa uusi lääkitys auttaisi.
Tyttötiikeri, pidän peukut pystyssä että se kerta kumminkin riitti. Kerrasta tuo meidänkin poika tärppäsi... Ei saa heittää kirvestä kaivoon ennen kuin menkat alkaa ja sittenkin mennään urheasti uuteen kiertoon. Tylsää kyllä tommonen ettei mies meinaa hoitaa omaa osuuttaan asiasta.
Onhan se noinkin diabolicat. Mun työvuorot vaan on aika vaihtelevia eli olen sitten varsin vaihtelevaan aikaan kotonakin. Illalla ja hyvin aikaisin aamulla (ja yöllä) on ainoat ajat kun täällä olen varmasti. Siksi aionkin pitää vielä iltaimetyksen. Kyllähän sitä mielellään enemmänkin imettäisi, mutta ei toisaalta sekään tunnu kivalta että yhtenä päivänä imettää yhteen aikaan ja toisena ihan eri aikaan. Meidän poika ei ees tuttipullosta juo, joten yritetään saada aikuisten maidolla ja maitotuotteilla korvattua.
Piia odottelee tätiä kylään? Saisi sitten tulla ellei sitten kuitenkin tule plussaa. Ilkeää tommonen odotuttaminen. Jopas meitä on monta joilla ei peitot heilu kovin tiuhaan. Meilläkin voisi olla aktiivisempaa, mutta jotenkin kai vauva-arki ja väsymys syö sen. Toisinaan touhutaan, mutta aika harvakseltaan. Tosin nyt kun kuukautiset on palanneet on alkanut tapahtua enemmän. Kaipa hormoneilla on lusikka tässäkin sopassa. Varsinkin kun mies ei ole niitä aktiivisimpia aloitteen tekijöitä.
Olin jo melkein unohtanut tämän kun saa jännätä muiden testejä. Peukut pystyyn Miralle että se täti menee jollekin kaipaavalle ja saat huomenna plussan.
Hups, taisi tulla aika pitkä viesti. Älkää odottako että olen aina yhtä ahkera. Nyt poika sattuu nukkumaan päiväunia pitkään eikä ole mitään pakottavaa tekemistä niin ehtii kirjoittaa. :D