Raskaaksi 2015

Mähän kerroin kuinka käytiin ravintolassa syömässä ja otin 4 lasia viiniä. Tänään sain sit niin kuulla kuinka oon voinu aiheuttaa vaaville jotain.samainen kaveri pyysi mua tänään juhlimaan kunnolla, ja kerroin sit syyn miksen lähde.kuulemma heti kun kiinnittyminen tapahtuu niin alkoholi saattaa aiheuttaa vauvalle häiriöitä kehityksessä.et miten en ole ajatellu asiaa. Kyl on niin mieli maassa :'( sori valitus.

Äippä, enpä usko että noi sun viinilasilliset yhtään mitään aiheuttaa.
Menee viikkoja ennen ku sinulla ja masuasukilla on yhteinen verenkierto.
Toki jos yrittää raskautua ja haluaa pelata varman päälle, voi alkoholin jättää kokonaan pois.
no worries sanoisin minä :P

Terkuin Meritähti kp25/28(-34)
Otin kuppia oletetun oviksen aikaan ja sen jälkeen.
Toki nyt on nollalinja menossa ku jänskätään ;)

Äippä2015, tuossa vaiheessa, ja vielä pariin viikkoon ei ole mitään hätää. Äidillä ja mahdollisella alkiolla on eri verenkierto alussa ja sinun viinin juonnilla ei oo mitään merkitystä tuossa vaiheessa.

Äippä2015, mä sain tietää olevani raskaana vasta rv 7+ ja tuohon hedelmöityksen ja testin väliin mahtui useampi alkoholiannos, mm uutena vuotena ja saunajuomia.... Ja ihan terve, juuri kaksi vuotta täyttänyt tyttö tuossa vieressä pomppii :)

Kiinnittymisen aikaan muuten ihan suositellaan punaviiniä kun lisää verenkiertoa :)

Äippä, niinku edelliset sanonut jo, niin tosiaan lapsi ei olis sun kans vielä samassa verenkierrossa, et olis mitenkään voinut aiheuttaa mitään pahaa. Onko se niin, että se saa nyt ravintoa ensin istukasta tms ja myöhemmin napanuoran kautta äidiltä tai jotai :D en itekkää oo ihan perillä näistä... mut nou hätä. Saahan monet lapset alun ku vanhemmat on kännissä ja seuraavana viikonloppuna kans bileet ku kiinnittyminen tapahtuisi. :)

Äippä, turhaan mietit tollasta. Mä vietin todella kosteen illan viikonloppuna ja tiistaina pärähti plussa testiin. Nyt mulla on ihana tyttö täällä ilahduttamassa mun päiviä. Silloin tein testin eikä siihen mitään tullut joten ajattelin että en oo raskaana. Mulle sanoi nyt neuvolan täti että yhden annoksen alkoholia voi ottaa, mutta jos niitä tulee liikaa niin sitten on eri asia. Tuntu että rohkaisi ottamaan alkoholia :(

Täällä ilmottautuu myös yks jolla oli kostee ilta ku vaavi sai alkunsa. (ja kerrompa samantien tässä nyt kaikille, että ei ollut vahinko vaan neljän keskenmenon jälkeen oikein toivottu. Otin tuolloin vain rennommin enkä ajatellut vauvva asioita) ja nyt pörryytellään rv 27+3 ja vauvva voi oikein hyvin. Ei ole rakennepoikkeavuuksia tms.
Tuskin siis neljä lasia viiniä mitään teki jos satut raskaana olemaan. Itse join vielä enemmän kun neljä lasia viiniä..
Elkää ressailko! Minäkään en edes ajatellut koko raskautta ennenkuin alkoi tulemaan pahoinvointia jne.

Itellä kaks keskenmenoo takana, ja jotenkin vaan tuo kaverin saarna sai niin pahan mielen mulle, mutta nyt kun teidän juttuja lukenu, niin helpottaa. Nythän mulla siis kp28/33

Ymmärrän äippä sun pelot, varsinkin kun on keskenmenoja takana. Jätä sellaset höpöhöpö saarnat ihan omaan arvoonsa!

Vargynja, yk 5 ilmeisesti lähtee käyntiin nyt kun menkat loppuikin yllätykseksi jo 3 kiertopäivän kohdalla. Vaikka normaalisti loppunut sen 5 päivän kohdilla. Tänään siis kp 3/26. Neljännestä murusta haaveillaan siis <3

Äippä kuule, nyt muistelet kaiholla ihania viinilasillisiasi joista nautit kovasti, ja ei muutakun odottelemaan sitten niitä vahvempia viivoja jolloin voit alkaa kasvattamaan vauvaa massussasi! Ei mitään hätää :p:Heartbigred

Vargynja : mussa taitaa olla joku piru olkapäällä joka näitä vastoinkäymisiä saa aikaan... en yhtään tahtois... kyl tän yrityksen kestäis paremmin jos olis oikea tukija joka tuossa rinnalla kulkis mut ei oo... yrittää saa yksinään kestää...

Mannika: pohjimmiltaan oon kuitenki ihan tyytyväinen. :)

Äippä: niin kauan ku istukka ei oo toimittamassa tehtävää niin ei oo mitää hätää...mutta älä tietenkään sitten enää juo jos plussan saat testiin.

Äippä, elä ota ittees tommosista! Kaveris ei selkeestikkään oo perillä asioista. Mun kaveri sai tietää olevansa raskaana kun viikkoja oli 5+ ja hyvin kostea vappu oli just takana... Ja terve poju.

Withmylove, samassa mennään! :)

Mullakin siis nyt kp 3/30? ja ihan vuodoton päivä. Että loppuko nää jo nyt?! :O Vai onko tää taas joku hemmetin välipäivä? Normisti kestää 5pv. Ärrr... Pitänee touhuta tänään ja kattoo alkaako taas vuotaa :D Jos ei nii sit vois sanoo et nää oli tässä.

Minäkin sain tietää olevani raskaana 5+ ja voin sanoa että muutamia kertoja tuossa välissä kerkesin viettää kosteita iltoja ennenkuin tein testin.. Terve pieni poika sieltä on meille kuitenkin tulossa. Että älä välitä sun kaveris sanomisista, et oo voinu mitenkään vahingoittaa jos sielä nyt on matkassa pieni. Nyt mää porskutan rv 22+2.

Äippä huoli pois!

Kääks Mira! Jänniä aikoja! Tsemppiä!

Mitkäs nysämenkat siellä sallahaalla ja withmylovella! Kumma homma.

Torstai on toivoa täynnä naiset! Mukavaa päivää!

Takaisin