Raskaaksi 2015

Mä tein rtestin ihan iltapäivä pissasta, kun pääsin apteekista kotiin.. Cb:n digin tein sillon ja seuraavana päivänä tein apteekin oman iltapisusta ja 2 punasta viivaa piirtyi testiin. Selvisi että olinkin jo siinä vaiheessa rv 5+0

Onnea plussasta nni! Tarrasukkia!

Pahoittelut kp1 ja negan saaneille!

Tsemppiä vielä piinaileville! Ei se liian aikaisin testaaminenkaan välttämättä kannata, kun ei välttämättä näy mitään, eikä se edistä asiaa millään tavalla. Mutta onhan se toki eräänlaista viihdettä tai itsensä kidutusta, täytyy myöntää. :p Jospa sitä itsekin sitten malttaisi odotella, että menkat olisi edes muutaman päivän myöhässä.

On. Täällä ovulaatiota tikutettu sunnuntaista lähtien. Toistaiseksi ei ole näkynyt. Oletan sen kyllä muutenkin tulevan vasta torstain paikkeilla. Liuskoissa on näkynyt vain yksi viiva, joten ei ole ollut tulkintavaikeuksia taaskaan.

kp 11/26-30, yk 4

Puhdas nega sit testattu.....hömps...no to sit vissii pitää ootella ennen uuden tekemistä... o.O jos ny malttaa... Ja kuva o liia iso puhelimel laitettavaks.. :|

Hirvee morkkis tuli :( käytiin ravintolassa kaverin synttäri illallisella, ja join 4 lasia viiniä. Vaik mies rauhotteli ettei näin aikasin ole mitään haittaa

No äippä2015 ei siitä haittaa nii aikaisessa vaiheessa ookkaan!!!älä murehdi turhia!!! :)
Tääl tais alkaa kp1 ku tul verta ny pyyhkies... Noh..

Mannikka ja saa90, pöh!!! :sad001

Kp 2/30? ja hyvin vuotelee. On kyllä ollu pahimmat pms -oireet ikinä ja menkat on jo meneillään! Ei siis kylläkään kipuja, mutta vituttaa niin perkeleesti kaikki ja itkettää ja äää en hallihe yhtään tunteita! Herkkähän oon kyllä muutenkin, mutta jooh. Saakelin hormonit :grin

Ää testatakko vai eikö huomenna.. yritän olla ajattelematta koko asiaa mut taas kun tuli kotii ni se heti mielessä.. en haluu nähä sitä negaa, toivotaan et aamul osaan pysyy erossa siitä testistä..

Kp 27 28-30 dpo:ssa itekki sekasin 13 tai 14

Voi että Mira, jos se tuntuu noin vaikeelle niin ehkä kantsii vaan ootella myöhästyykö menkat... Ja testata sit? :) Vaikka eihän sitä malttas!

Withmylove nyt testiä!! :wink

Saako tänne alkaa hipsiä pikkuhiljaa (takaisin)?

Vauvailuhistoriani alkaa 2012 lokakuusta, jolloin alettiin miehen kanssa yrittämään. Yritimme ja yritimme kunnes luovutimme ja päätimme hakeutua tutkimuksiin "kun joulun jälkeen alkaa kuukautiset". Ja sitten sain plussan 2014 tammikuussa. Siitä lopputuloksena makuuhuoneessa tuhisee nyt vuoden vanha poika. Jonkin aikaa seurailin 2014 ketjua vielä syntymän jälkeen, mutta jossain vaiheessa putosin armotta kyydistä. Onko täällä ketään tuttuja?

Jo synnäriltä palatessa tiesin että ainakin toinen nyytti olisi jossain vaiheessa ihana. Nyt ollaan miehen kanssa puhuttu, että joulun tietämillä voisi olla hyvä aika aloittaa yrittäminen (vaikka joskus kanniskellessani huutavaa poikaa öisin mietin, olenko nyt ihan tosissani että haluan toisen valvottajan.) Saa nähdä jaksetaanko odottaa sinne asti, vauvakuume ainakin tuntuu kummallakin kasvavan kasvamistaan (ja meidän vauvasta on tainnut tulla taapero). Joka tapauksessa ajattelin alkaa hivuttautua tänne ihan vaikka odottamaan yritystä, jos huolitte jonnekin nurkkaan möllöttämään.

Nähtäväksi jää, pitääkö väite siitä että toinen tulee nopeammin paikkansa meidän kohdalla. Nyt ainakin on vielä kierto sekaisin (ekat kuukautiset oli elokuunalussa, nyt on toiset. Välissä oli kuusi viikkoa.) Mutta ehkä se siitä tasottuu kun vähennän imetystä. Tällä hetkellä imetän neljästi päivässä + kerran yöllä. Tarkoitus olisi vähentää niin että tammikuussa imetän korkeintaan illalla (+ yöllä jos ei muuten nukuta), kun pitäisi silloin aloittaa työt.

Moikkelis tännekin välillä! :D katoin tuota listaa ja totesin että vähäksi on mulle tutut nimet käyneet. Uusia tullut hirmuisesti kuitenki lisää. Oon ollu tuolla "ei tää oo niin vaikeeta" ryhmässä siitä asti oikeastaan kun se perustettiin, sieltäkin kerkesin olla tauolla kun oli aika rankkaa välillä... 2 km takana ja toivottavasti ei enää montaa edessä vaan seuraava meno olis sit se 4 kilonen äitin ja isin ilo laitoksella sylissä :D

Taustaa uusille vähän elikkä yritystä on ollut 9/13 elikkä 2 vuotta nyt tuli. Mulla taustalla monirakkulaistyyppiset munasarjat, ei siis diagnoosia. On tutkittu ja hutkittu. On ollu terolut, lugesteron jossa väärät ohjeet joten ei toiminut. Siitä lääkäri sitten aloitti puhelimitse clomit joihin vaatimalla sain vaadittua folli ultran omaan neuvolaan ja samalla poistuin naisten tautien polilta huonon palvelun vuoksi. Sama lääkäri myös koti neuvolassaki hoitelee. Mut se on kyl hyvä tyyppi. Clomeja olisko ollut 6 kiertoa joissa välissä pidin tauko kiertojakin ja kaksi kesken menoa. Oikea puoli munasarjoista pelitti mut vasen pelistä pois. Ei siis ovista vasemmalta puolen. Nyt sit ensimmäinen letrozol kierto takana ja uusi alkamassa. Vaihdettiin kun halvemmat kuin clomit ja yritys ei niin säännöllistä ukon töitten takia. Ei kerry elimistöön nämä joten voin huoletta näitä syödä vaikkei ovista saatais hyödynnettyäkään...estetään myös se ettei kierto mee sekasi. No tunsi jotai kp 17-19 vasemmalla puolen. Alkais ko vasen munasarja heräilee... :D ostin tänään vehnistä, muutoin käytössä foolihappo 800microgrammaa ja beroccaa syön kuureissa. Laihduttaa pitäis mut ruokailut on mun ongelma. Ylipainoa ei ole mutta ylimääräistä on 6 kg ainaki.... ei sinänsä paha tavoite mutta vaikea mulle. Likellä kävin 2 kg päässä tavoiteessa mutta sit paino nousi rytinällä takasi... ja ukko ei huomannu muka mitään. .. sen kans meillä ollu elämä melkoista vuoristo rataa... sen kans pitää osata pelata ja aina en osaa enkö jaksa... Silti tykkään siitä ja on huippu isä meidän esikoiselle joka nyt täyttää 5 v.

Bb: llä kiva massu :)

Onnea Katariina86!

Taikatuuli74: miten sun Kilppari arvot nyt? Onni lääkityksestä ollu mitään hyötyä..ootko iloisempi tms.

Be:n ja milttiksen kuulumisia mäki kaipailisin... mut...

Pääsi taas iskemään kateus. Eräs tuttuni, jonka kanssa odotettiin esikoisia noin samoihin aikoihin, on nyt saanut toisen lapsen. Ja itsellä ei ole vielä edes kierto palautunut. :< Kaikkihan on normaalia vielä, kun imetän, mut silti ottaa päähän.

Laittakaa se täti tänne vierailulle! :wink

Vargynja! Moiiiiii! Mä muistan sut oikein hyvin! Tulipas ilahtunut olo kun näin sun kuvan ja nimen tässä! :)

Mä oon aika pitkälti pudonnut tästä ketjusta kun en oikein pysy kärryillä, mutta kyllä mä päivittäin lukaisen tän läpi. Lisäks oma tilanne on jotenkin niin ankee, ettei pahemmin oo kirjoteltavaa. Olevinaan nyt on menossa yk 2, mut sain miehen makkaripuuhiin tasan kerran koko kierron aikana. Se nyt onneks osu dpo -1, -2 tai -3 mut silti pidän aika epätodennäkösenä et tärppi kävis. Ja tjottaillen ollaan mentyä jo viime joulukuusta, mutta kun ei tota miestä oikein kiinnosta noi petipuuhat niin olishan se aika uskomatonta jos tolla 1 x kk ikinä tärppäis....
Ja muutenkin tässä nyt on ollu vähän fiiliksiä et kannattaako tuon miehenn kanssa edes toista lasta tehdä....

Oho, tulipa pitkä viesti mutta tulipahan nyt tännekin päivitettyä kuulumisia..

-Tyttötiikeri kp 26/30, dpo 7, yk 2, (tjottaillen 12/14)-

Takaisin