Raskaaksi 2015

Äippä, ainahan se jos malttaa nii parempi testata aivan lähellä menkkoja, mut muistaakseni itekki testasin jo varhain ja sainki hailuran :) ku mun kierto normaalisti n 30 nii sillon vika kierto oli jostai syystä vaa 24 joten testasin sinä päivänä ensin kun oli 24:s kp :) sen jälkee vahvistu joka pv. Että ei varmana haittaa vaikka tikuttelisitkin jo, onhan seki mukavaa ja jännää hommaa! :D (Ehkä sinuna tekisin kp 30 päivänä, eli pe!) Mut sitte täytyy vaan varmistaa n 2pv välein jos viivaa ei näy. Tsemppiä ja toivottavasti saat viivan kehiin! :)

Tervetuloa mukaan Pikku kakkosen posti! ;)
Meilläkin tässä kuussa tulee vuosi yritystä täyteen, enemmän tulee kirjoiteltua tuolla "ei tää voi olla näin vaikeeta" ketjussa.

Äippä, kyllähän sitä kohta voisit testailla ;) ja jos testei on enemmänki ni miksei. Voihan siellä jotain jo näkyä :P

Nni, onnea plussasta! <3 silloin yleensä tärppää ku vähiten odottais :)

Tekis iteki mieli testailla lähipäivinä mut ei oo kiva pettyä taas. Ja on vaa yks pc:n testi, mut äkkiähän niitä lisää sais ;)

Meritähti kp24/28(-34)

Pikkukakkosenposti, enemmän tuttuja voisi olla tuolla pitempään yrittäneiden ketjussa "ei tää voi olla näin vaikeeta" :) tule sinne kirjottelemaan.

heis pkp mitenkäs sinulla menee? täällä ollaan ja olen myös tuol ei tää voi olla näin vaikeeta. minähä vauvauduin tuos joulukun 17 päivä jo mut täällä ollaa edelleen :)

nyt vaunuileen tytön kans :) otettii kunnon päikyt ja syötii ni nyt on hyvä vaunuilla.

Onhan noita testejä kasa laatikossa :D kyl niin tekee mieli kokeilla.menkoista ei mitään oireita, ja ain viikkoa ennen tullut. Lämmöt koholla, mutta niistäkään ei mitään voi päätellä.

Onko joku tilannu Vauvalan testejä, onko ne ihan käypiä? No enivei, tilasin jo. Siel oli jotain tarjouksia, halpaa oli mut en tiedä oliko kuinka halpaa ku viimeks olen noita ostanut 2012. Tosiaan olen nyt käyttäny silloin ostamiani ovistestejä, vaikka ovatkin parasta ennen 2013. On ne silti näyttäneet selkeän ovulaation.

Muokattu viimeksi:
Itse oon menny clear blue testeillä.. Tälläkin hetkellä pari kaapissa ja kova palo olis lähtee testailemaan ja KP 21 mennään "vasta" :D

Täällä alko kp1/30(?) yk4. Ainakin on se taukokierto pidetty.. Ja nyt alkaa tylsä vaihe, jos taas saa 20 päivää ootella ovista. :(

nii no kaippa tota jo vois testailla :D ei vaa taijja enää iltapv/iltapissistä olla järkee testata?!?! :O :( :/ tai pitäs pidättää se 2-3h ainaki eikä onnistu tänään :( plööh... huih huih... alkaa kyl jo aika varmaa olla ku ei oo menkat heitelly oikeestaa päivääkää yleensä :O vai testaisko huviksee vaa ny illan mittaa yhen jossai välissä vaikkei kauheesti pidätteliskää....en tiijä

Muokattu viimeksi:
Paljon paljon onnea nni!! :)

Pahoittelut niille joilla nega / täti tullut kylään! :(

On. Täällä on toivottavasti ovis ollut tikkuun asti en sitä saanut (ellei se vielä tule huomenna) mutta peitot on silti heilunu joka toinen päivä. Nyt alkaa taas se vaikea vaihe kun pitäis vaan odotella :)

Toivon kaikille nopeaa plussausta ja paljon tarrasukkia jo plussanneille! :)

-Jopsu91- kp 15/26-28 yk 3

Negahan se oli, niinkun arvelinkin näillä päivillä :D uutena oireena tähän kiertoon nyt tullu sellanen, kun kumarrun niin tulee ykää suuhun.joulukuun plussauksessa oli ihan sama oire ennen testiä. Toiveet niin korkeella.

Kiitos kaikille onnitteluista, ootte ihania :Heartred

Minni, mitään poppaskonsteja ei ollut käytössä missään vaiheessa (harkitsin niitä kyllä, mutta ei koskaan tullut mitään hankittua) ja yk6.

Aamulla tein digin. Rupesin heti vainoharhaiseksi niin oli pakko tehdä apteekin oma testi. Kädet täristen luulin tehneeni sen väärin, joten tein samantien pc:n testin odottamatta edes tuloksia :hilarious: mutta kyllä se nyt ihan varmaa on, että pieni on napannut kiinni ja toivottavasti myös pysyy kyydissä :Heartred

Liitteet

• 20150922_085030.jpg
    20150922_085030.jpg
    600.9 KB · Katsottu: 254
Saa90, jos sulla on vaan testejä mistä tehä ni anna mennä vaan, vähän jännitystä tähän iltaan :D Ja aamulla sit kans (tarvittaessa) :)

Joo ehkä pakko tehä tossa koht puoliin yks...vähä vaa veikkaan et negaa saattaa näi iltapv testi näyttää mut teenpähä silti...ja aamul uus.. Ja huomen tilata lissee ja toivoo niitä saapuvaks perjantaihi mennee :D huijjui... :)

Takaisin